بازدید 3042

تقویت‌جایگاه‌ جهانی ایران باشرکت پرشورمردم در انتخابات

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جمع حقوقدانان، بازنشستگان و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تهران بزرگ در دانشگاه تربیت مدرس گفت: در ایران بین رویدادها، فرصت ها و تهدیدات داخلی و خارجی گاه همراستایی و گاه تعارض وجود دارد و این به دلیل عظمت ملت ایران واستعدادهای داخلی از سویی و موقعیت ژئوپلتیک بسیار حساس و مهم کشور از سوی دیگر است.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 18 February 2024

به گزارش روابط عمومی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا؛ محسن رضایی گفت: امروز ذهن مردم معطوف به مسائل داخلی چون تورم و مسائل اقتصادی است اما از طرف دیگر در منطقه غرب آسیا موقعیت مهمی برای صلح سازی و امنیت منطقه برای ایران پیش آمده است، خصوصا پس از حادثه غزه، وقایع بسیار مهمی در جریان است و امروز زمانی است که ملت ایران می‌تواند برای ارتقا و نقش آفرینی ایران در منطقه و جهان گام مثبتی بردارد و این گام به شرکت پرشور در انتخابات بستگی پیدا کرده است لذا هرچه مردم بیشتر درانتخابات شرکت کنند صندلی ایران درروابط بین الملل محکمتر می شود.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که ایران به عنوان قدرت نقش آفرین در منطقه غرب آسيا از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است. آن‌ها می دانند مسائل غرب آسیا بدون ایران حل ناشدنی است و حال اگر متوجه شوند پس از چهل و پنج سال و خیل فشارهای وارده بر ایران، از جنگ گرفته تا تحریم، کماکان رابطه مردم با حکومت قابل جدا شدن نیست، دست از تحریم های اقتصادی و تهدیدات نظامی بر می دارند و ناچار به پذیرفتن صندلی ایران در روابط بین المللی شده و دشمنی خود را از طریق دیگری دنبال می کنند.

رضایی در پایان با دعوت از مردم به حضور در صحنه انتخابات گفت: این حضور هم منفعت داخلی در ایجاد یک مجلس کارآمد دارد و هم مزیت بین المللی برای کشور خواهد داشت و انشالله با انتخاب افراد صالح و کارآمد و متخصص، ایران با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت حرکت خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست