بازدید 13715

آخرین زمان دریافت سهام عدالت متوفیان اعلام شد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان گفت: ۱۰ اسفند آخرین زمان وراث برای دریافت ارث سهام عدالت متوفی است.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 18 February 2024


 به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم قنبرپور، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان گفت: وارثان متوفیانی که تاریخ فوت آن‌ها تا تاریخ ۱/۵/۱۳۹۹ است، برای دریافت سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته، به کارگزاری‌های بورس، بانک‌های عامل و دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان خود مراجعه کنند.

او افزود: مراجعه کنندگان کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی، اصل یا کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه همه وراث قید شده در گواهی انحصار وراثت و اصل یا کپی گواهی حصر وراثت را به همراه داشته باشند.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان، بانک‌های ملی، ملت، تجارت و پارسیان برای ثبت اطلاعات وراث متوفی در این استان در نظر گرفته شده اند.

قنبرپور تصریح کرد: یکی از ورثه به عنوان نماینده از طرف دیگر وراث که اطلاعاتش در سامانه سجام ثبت شده می‌تواند برای انجام کار‌های اداری در این خصوص اقدام کند.

 
  رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود ۸۰ همت بود که ۳۰ همت آن تقسیم شد و ۲۰ همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود.

او با اشاره به اینکه فرآیند تقسیم سهام عدالت بین وراث ۲ روز زمان می‌برد، گفت: اشخاص دارای سجام بورس، بعد از ورود به درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه، به نشانی ddn.csdiran.ir، می‌توانند از طریق گزینه «امور سهام عدالت متوفی» با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد متوفی از وضعیت سهام عدالت متوفی استعلام بگیرند.

 معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به آخرین اقدامات صورت گرفته برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان اشاره و اعلام کرد: اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت وراث حداکثر تا ۱۰ اسفند ماه به پایان برسد، سود سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته به حساب وراث پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان یادآوری کرد: کسانی که از قبل برای تقسیم ارٍث و گرفتن انحصار وراثت در دفاتر پیشخوان دولت و یا دفاتر الکترونیک قضایی ثبت نام کرده اند به نام نویسی دوباره نیاز ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست