بازدید 8912

تهدید نکونام با فایل صوتی نخواستن ارونوف توسط استقلال

کد خبر: ۱۲۲۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 13 February 2024

معاون ارتباطات علی خطیر به جای او ، جواب حملات جواد نکونام در برنامه تلویزیونی دیشب را داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هژبری نکونام را تهدید کرد که فایل صوتی مربوط به رد اورونوف را منتشر خواهد کرد.

وی در گفتگو با برنامه آفساید رادیو جوان درمورد اینکه آیا منظورش پرسپولیس است؟ گفت: نه اصلا، خطیر با اورونوف تمام کرده بود. پیش نویس قرارداد آماده بود. از طرف نکونام به خطیر اعلام کردند که گفته من اورونوف را نمی‌خواهم! ماشاریپوف را که برایم را گرفتید، اگر اورونوف را بگیرید او را روی نیمکت می‌گذارم. حتی کد می‌دهم تا آن دوستی که این پیام را داد خودش را جمع کند! گفتند ما ۲-۵-۳ بازی می‌کنیم و در این سیستم ماشاریپوف یا اورونوف باید روی نیمکت بنشیند. این مبلغ را صرف یک نیمکت نشین نکنید.

وی افزود: خطیر تاکید کرد اورونوف در لیست نکونام هست و به من نگفته این بازیکن را نگیرم. نام اورونوف را داده بود و ماشاریپوف بعد از لیست او آزاد شد. آقایان با مدیربرنامه اورونوف تماس گرفتند گفتند اگر بازیکن بدون تایید سرمربی بیاید نیمکت نیشین می‌شود. گفتند استقلال هایجک خورد. کدام هایجک؟ ما با این بازیکن تمام کرده بودیم. گفتند نکونام گفته من او را روی نیمکت می‌گذارم. من مجبورم این فایل صوتی را منتشر کنم تا هوادار بداند چگونه از احساسش سو استفاده م شود. این تیم صدر جدول است. با اقتدار و اختلاف قهرمان می‌شود

هژبری گفت: افرادی که نفع‌شان در قهرمان نشدن این تیم و در دعوای نکونام و خطیر است، این وسط تنش ایجاد می‌کنند. ۳ جلسه خطیر و نکونام با هم نشستند همه چیز عالی بوده، به ۲۴ ساعت نمی‌کشد افراد دروغ‌هایی را منتقل می‌کنند که دوباره اختلاف ایجاد می‌شود. نکونام سرمربی ما است. خطیر هم یکبار گفته حاضرم او هرهفته حرف بزند، اما تیم برنده شود.

تهدید نکونام با فایل صوتی نخواستن ارونوف توسط استقلال

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال درخصوص اینکه نکونام اعلام کرده می‌خواهند من را زمین بزنند و حکم اخراجم در جیب مدیرعامل است، اظهار داشت:اصلا! کدام زمین زدن؟ من هم می‌توانم ادعا کنم فلانی هرروز من را می‌زند، ولی باید دو دلیل واقعی بیاورم. از طرف او درمورد بازیکن خارجی که می‌گیریم اعلام می‌کنند اگر بیاید نیمکت نشین می‌شود. هم به ما، هم به مدیربرنامه بازیکن، چگونه او را بیاوریم؟

 

با یک بازیکن توافق کردیم، رسانه‌ای کردند و باشگاهش گفت ۳ بازیکن بدهید!

وی افزود: درمورد بازیکنی که با او توافق کردیم بیاید، ناگهان به رسانه‌ها خبر می‌دهند که نکونام تاکید دارد این بازیکن بیاید. باشگاهش متوجه می‌شود و می‌گوید من ۳ بازیکن می‌خواهم. بازیکنی که قرار بوده در ازای مبلغ ۷ میلیارد بند فسخ آزاد شود، ناگهان قیمتش می‌شود یک بازیکن در ازای ۳ بازیکن! این‌ها خیرخواه استقلال نیستند.

هژبری درمورد اینکه لیست‌های سرمربی استقلال تبدیل به جک شد و لیست اول هم خیلی نجومی بود، اظهار داشت: این را که من نگفتم. شما می‌گویید. من به بازیکنی زنگ زدم که می‌گویند با او صحبت نشده، اتفاقا هم با بازیکن هم با پدرش هم با مدیر برنامه‌اش صحبت شد. بازیکن می‌گوید درمورد من چه فکری کردید؟ چرا باید در این سن به ایران برگردم وقتی از اروپا پیشنهاد دارم؟ صیادمنش طبق قانون فوتبال ایران نمی‌تواند قرضی برگردد. هال سیتی می‌گوید من او را قرض می‌دهم. باشگاه دیگر در کشور دیگر می‌تواند قرض بگیرد. در قانون فوتبال ما نوشته شده بازیکن از اروپا قرضی برنگردد. این که مشکل ما نیست. بازکن عراقی معرفی می‌شود که در ۲ تیم بازی کرده و قانون اجازه نمی‌دهد در تیم سوم بازی کند. ما نمی‌گوییم کسی دروغ می‌گوید. می‌گوییم برخی، همه راست را به مردم نمی‌گویند.

 

 نباید یک بخش کوتاه را بگوییم و بخش بزرگ حقایق را نگوییم

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال تصریح کرد: تا امروز که صدایی از ما در نیامده و فقط کتک خوردیم. دوبار هم دستمان را بالا آوردیم و گفتیم هوادار در جریان باشد که سرمربی اردو را لغو کرده، متهم به نوشتن بیانیه شدیم. درحالیکه این خبر بود! اگر هوادار استقلال، ولی نعمت ماست باید بداند چرا اردو لغو شده است. پس نباید به خاطر اینکه در سایت باشگاه اعلام کردیم، متهم به بیانیه نویسی شویم. نباید یک بخش کوتاه را بگوییم و بخش بزرگ حقایق را نگوییم. خواهشم این است که اجازه بدهند دیالوگ بین خطیر و نکونام برقرار شود. مونولوگ نباشد که هرکدام یک طرف حرف بزنند. من تا سال ۷۳ که هوادار بودم، روی سکو بازی‌ها را می‌دیدم و از آن سال خبرنگار ورزشی شدم. واقعا به هوادار حق می‌دهم که از دست این اتفاقات سرش را به دیوار بکوبد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست