بازدید 10023

۱۰ کیلومتر ترافیک فوق سنگین در محور سراوان گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ترافیک در محور سراوان به امامزاده هاشم فوق سنگین است، اضافه کرد: ۱۰ کیلومتر ترافیک در این مسیر ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۲۲۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ 11 February 2024

به گزارش «تابناک»، غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن ماه سال جاری، شاهد ورود ۲۸۹ هزار و ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان هستیم.

وی همچنین از خروج ۲۲۶ هزار و ۱۰۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان در مدت مذکور خبر داد و افزود: شاهد رشد ۸۵ درصدی ورود به استان و ۴۴ درصدی خروج از استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ورود ۱۲۶ هزار و ۶۴۴ خودرو به استان و خروج ۵۴ هزار و ۵۰۷ خودرو از استان از محور آزادراه قزوین - رشت و بالعکس، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۴۸ درصد افزایش در ورود و پنج درصد افزایش در خروج از استان از این محور داریم.

نیک فهم همچنین تردد ورودی به استان از محور رامسر - چابکسر را ۹۲ هزار و ۳۱۳ خودرو دانست و یادآور شد: تردد خروجی از محور چابکسر - رامسر نیز ۹۱ هزار و ۸۶۶ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور سراوان به امامزاده هاشم فوق سنگین است، اضافه کرد: ۱۰ کیلومتر ترافیک ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین به ترافیک سنگین در محدوده شهر رودبار(شمال به جنوب) اشاره کرد و گفت: تردد در سایر محورهای برون شهری استان به صورت روان در جریان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی