بازدید 2580

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

در محور هراز محدوده پیست آبعلی در بعدازظهر روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ترافیک سنگین گزارش شده است.
کد خبر: ۱۲۲۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 09 February 2024

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: ترافیک در محور هراز محدوده‌های پیست آبعلی و امام‌زاده هاشم و محور چالوس سنگین است.

محسن هاشمی اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و پل زنگوله تا سیاه‌بیشه سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ورودی آزادراه، افزود: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده‌های پیست آبعلی و امام‌زاده هاشم سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از تردد روان در محورهای  فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال خبر داد و بیان کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

هاشمی تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۰، ۲۱ و ۲۲ از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: اجرای این محدودیت‌های منوط به افزایش حجم تردد در جاده‌های استان خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست