بازدید 1708
۱

متروی تهران فردا رایگان است

شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد: خدمت‌رسانی مترو تهران و حومه به شهروندان روز یکشنبه ۲۲ بهمن به صورت رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۲۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 10 February 2024


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، مسعود درستی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این روز خدمات‌رسانی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ متروی تهران و حومه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی تهران در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، استفاده از این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است و متروی تهران در نظر دارد با کاهش فاصله حرکت قطار‌ها در این روز بهترین خدمات‌رسانی را به شهروندان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در این روز با افزایش اعزام قطار‌ها در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ متروی تهران و حومه؛ فاصله حرکت در خط ۱، ۲، ۳، ۴ از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه، و در خط هفت از ۱۴ دقیقه به ۱۲ دقیقه کاهش می‌یابد. ضمن آنکه در صورت نیاز آمادگی برای اعزام قطار‌های فوق‌العاده نیز وجود دارد.

 

گفتنی است؛ مانند سال‌های گذشته و به منظور حفظ نظم و امنیت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ایستگاه میدان آزادی از صبح تا پایان مراسم راهپیمایی پذیرش و جابه‌جایی مسافر نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
متروی تهران فردا رایگان است
دقت کردید مسوولین در مورد بنزین میگن آی ظلم به مظلومه کسی که ماشین نداره باید سهمیه بنزین بگیره و ....
این هم بی عدالتی اونها مترو رایگان سوار میشن از پول من و شما بعد ما که مترو نداریم متضرر هستیم صدای مسوولی در نمیاد خب اتوبوسهای واحد رو مجانی کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی