بازدید 12124

بیانیه دیجی کالا در پی اعلام جرم دادستانی؛ متاسفیم

در پی جنجال پیش آمده پیرامون فروش ماگ جنجالی در سایت دیجی کالا، این فروشگاه اینترنتی بیانیه صادر کرد و از اجرای قوانین سختگیرانه برای جلوگیری از پیش آمدن خطاهای مشابه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 09 February 2024

بیانیه دیجی کالا در پی اعلام جرم دادستانی؛ متاسفیم

به گزارش «تابناک»، در این بیانیه آمده است: 

دیجی‌کالا ضمن تاسف فراوان و عذرخواهی از مردم شریف ایران بابت وجود کالا‌های یک فروشنده خاص که شائبه توهین به مقدسات را به وجود آورده، تمام اقدامات نظارتی را برای حذف کالا‌ها و عدم تکرار این اتفاق انجام خواهد داد.

در ساعات گذشته تصاویر مربوط به کالا‌های یکی از فروشندگان فعال بر روی این پلتفرم شائبه توهین به ارزش‌های دینی را ایجاد کرده است. دیجی‌کالا در اولین اقدام با غیرفعال نمودن این کالا‌ها و ممنوعیت فعالیت فروشنده آنها، سعی در رفع سوتفاهم‌های به وجود آمده، داشته است.

فروش کالا‌های منطبق با چارچوب‌های فرهنگی و دینی مردم ایران، همیشه از اولویت‌های دیجی‌کالا بوده است. در این راستا تیمی چندصدنفره با کمک هوش مصنوعی، روزانه در حال بررسی و نظارت کالا‌های موجود روی سایت هستند.

تیم نظارت دیجی‌کالا برای صیانت از ارزش‌های فرهنگی و دینی، صراحتا موارد ممنوعه را به فروشندگان اطلاع‌رسانی کرده است؛ به این ترتیب استفاده از اسامی و طرح‌ها در گروه‌های کالایی که شأن مقدسات حفظ نشود، ممنوع است.

این نظارت، سخت‌گیرانه‌تر از گذشته روی کالا‌های فروشندگان اعمال می‌شود تا شاهد وقوع اتفاقات مشابه نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار