بازدید 3142

معز علی از دلیل گریه خود گفت

ستاره تیم ملی فوتبال قطر گل خود به ایران را ارزشمندترین گل دوران فوتبالی خود دانست. او گفت که پیروزی در چنین بازی سختی باید هم باعث اشک شوق او شود.
کد خبر: ۱۲۲۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 08 February 2024

 به گزارش تابناک به نقل از الرای، معز علی یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار دیدار قطر و ایران بود که توانست گل سوم تیم را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا زمینه ساز صعود قطر به فینال شود.

 او بعد از بازی گفت: با وجود آنکه من ۱۱ گل در جام ملت‌های آسیا به ثمر رسانده‌ام، اما گل سوم به ایران ارزشمندترین گلم تاکنون بوده چرا که زمینه‌ساز صعود تیم به فینال جام ملت‌های آسیا در یک بازی سخت شد. ما ۱۳ پیروزی پیاپی در جام ملت‌های آسیا به دست آورده‌ایم و این رکورد آسانی نیست. امیدوارم درخشش ما در بازی پایانی هم ادامه داشته باشد و بتوانیم در حضور تماشاگران خود جشن قهرمانی بگیریم.

معز علی درباره اشک شوق خود بعد از بازی گفت: فشار زیادی را متحمل شدیم و این گریه بعد از صعود به فینال در چنین بازی سختی طبیعی است. ایران بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و با وجود آنکه عقب افتادیم، اما شکر خدا به بازی برگشتیم و در نهایت با پیروزی زمین را ترک کردیم. امیدوارم در فینال هم با حمایت هواداران خود بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست