بازدید 21458

حواس جمع به پمپ بنزین بروید

شاید برایتان پیش آمده باشد که موقع بنزین زدن در برخی از پمپ بنزین ها، یکی از کارکنان جایگاه اصرار کرده باشد که خودش برایتان بنزین بزند، یا درخواست کرده باشد که کارت بانکی تان را به او بدهید تا پول بنزین را حساب کند و از همه شایع‌تر اینکه بخواهد به اصرار اکتان و محصولات مربوط به بنزین بهتان بفروشد.
کد خبر: ۱۲۲۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 06 February 2024

 
به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین، این جور وقت ها، آن‌هایی که حرفه ای‌تر هستند زیر بار نمی‌روند و آستین بالا زده و خودشان بنزین می‌زنند و حساب می‌کنند و می‌روند. اما آن‌هایی که تازه ماشین خریده‌اند یا هنوز مهر گواهینامه‌شان خشک نشده و راننده تازه کار محسوب می‌شوند، معمولا در این دام می‌افتند و بعد می‌بینند با اینکه نصف باک بنزین زده اند، اما پول یک باک بنزین از حسابشان کم شده یا حتی بیشتر. بعد هم در صحبت با دوست و آشنا متوجه می‌شوند که آن پولی که برای اکتان داده اند کاملا غیرضروری بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی هم این موارد را قبول دارد و حتی گفته که جایگاه داران با دستکاری نازل سوخت و ادعای خرابی باک بنزین شهروندان اقدام به فروش محصولات مربوط به بنزین می‌کنند که این موضوع تخلف است و به جایگاه داران و شرکت پخش فراورده‌های نفتی اخطار داده شده است؛ بنابراین اگر با چنین مواردی رو به رو شدید، حواستان باشد که در وهله اول گول نخورید و بعد هم حتما این تخلفات را گزارش کنید و از کنارش به راحتی نگذرید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۰
چند بار برای منم هم رخ داده. آخرین بار هم همین چند هفته پیش اولین پمپ بنزین سه راه افسریه به سمت مشهد یارو به زور میخواست اکتان بریزه توی باک! چند سال پیش هم همین مورد پیش اومد شکایت کردم به بازرسی شرکت نفت یادم نیست نتیجه ش چی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
نتیجش هیچی نمیشه فقط اون یارو دشمنت میشه همین
وقتی در یک تصمیم شبانه میلیون ها لیتر ذخیره کارت مردم حذف می شود و هر کارت حدود 200 لیتر از دست می دهد بیان اینگونه موارد شوخی بیش نیست
کشورهای دیگر مثل ترکیه رانندگان حق سوخت گیری ندارند.کارکنان جایگاه خودشان زحمت می کشند. مطمین هم هستند
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
ترکیه مسئولانش دیدنیست که
با سلام. بعد از زیرگذر حسن آباد و قبل از پل هوایی، کمتر از 50 متر مانده به تقاطع خیابان بهشت یکی دونفر از عوامل جایگاه کارشان اینه که با جملات فریبنده، اکتان رو وارد باک شما میکنند بعد تازه با قیمت 195 تومن (هر بطری 200 سیسی) را قیمت میدن،(وقتی ریختن قیمت میدن؟؟) بعد که کارتت رو میبینی 200 تومن کم کرده!!!! . اگر مارک و قیمت اصلی اکتان رو پیدا کنی و برگردی به پمپ میبینی که اکتانی که از فروشگاه میخریدی 65 تومن یا نهایتا 70 تومن میتوانستی بخری را 200 تومن حساب کرده است.
در این پمپ بهیچ عنوان اکتان نخرید. با خود پمپ، بهره بردار و عوامل زحمت کش آنجا کاری ندارم. ولی لطفا نگذارید اکتان بریزن، و اصلا موافقت نکنید تا این کاسبی نامتعارف و بیخود و تقریبا اصراری جمع بشود.
دزد خونه هست هیچکی به هیچکی وقتی تورم به هزار درصد برسد مردم هم شروع میکنن به اینطور کارها والا مگه امکان داره چنین چیزی بوحود بیاید
اینها همش برمیگرده به گرونی وتورم مخارج سنگینه درآمدها پائین ازکارگران پمپ بنزین تا مامورین انتظامی تا سدمعبر شهرداری حتی از کارمندان دادگستری همه فکر درآمد بالا هستند راهش مهم نیست افراد سالم وباشرف زیاد هستند ولی اینها واقعا درده که بالا دستیها درکش نمیکنن
توایران هرکس جوری دزدی می کنند اگر متوجه شدی فوقش عذر خواهی میکند.
سلام
من بازرس فلان جا هستم،
لطفاً از جایگاه اکتان نخرید
لطفاً خودتون بنزین بزنید
لطفاً لطفاً کارت سوخت و کارت بانکی و رمزهاشونو در اختیار کسی قرار ندین،
تهرانی های عزیز اگر تمایل دارید از اکتان و موتور شور و این قبیل محصولات استفاده کنید لطفاً تشریف ببرید سمت سعدی و امام خمینی، اونجا هر چی پول بدین آش میخورین،
هنگام بنزین زدن اگر نازل دائم قطع کرد ماشین هیچ ایرادی نداره، یکم نازل خارج کنید تا قطع کن سنسور نازل از بنزین فاصله بگیره یا حتماً چک کنید سر نازل روی سوراخ سنسور چسب نزده باشند و بهتون بگن باک هوا داره باید اکتان بریزید!
چیزی بنام هوا وجود ندارد، هوا یک اصطلاح اشتباه است که مربوط به شناور و سیستم سوخت رسانی جدید نیست،
کارگرها حقوق و بیمه ندارن که هیچ اجاره سکو هم میدن، پس به خودشون اجازه میدن از شما سوء استفاده کنن،
لطفاً مواظب باشید و خودتون مراحل سوختگیری انجام بدین
با تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار