بازدید 7488
۲

چرا تانک روسی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد آمد؟

- ستاره مسلمان کشتی آزاد روسیه در حاشیه جام یاریگین چندبار در اردوی تیم ملی کشتی ایران حضور یافت.
کد خبر: ۱۲۱۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 05 February 2024

به گزارش تابناک، دارنده مدال برنز المپیک در مورد سطح کشتی‌گیران روسی گفت: عدم حضور این کشتی‌گیران در میادین خارجی مشهود بود، از لحاظ بدنی به آن سقف آمادگی نرسیده بودند و به نظرم اگر یک کشتی‌گیر درجه‌یک مقابل آن‌ها قرار می‌گرفت می‌توانست موفق عمل کند.

وی ادامه داد: البته روسیه در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم کشتی‌گیران خوبی دارد که تهدیدی برای کشتی‌گیران ما در المپیک خواهند بود.

 

مربی تیم ملی کشی آزاد تصریح کرد: نزدیک به دو ماه است که افتخار همکاری با تیم ملی را دارم، به کشتی احساس دین می‌کنم و می‌خواهم هرآنچه که می‌دانم به سایرین انتقال دهم. اما در حال حاضر کشتی ایران در حوزه فنی اشکالات زیادی دارد. حرکت رو به جلو، تحت فشار قرار دادن، کول زدن، خراب کردن و گرفتن باید به درستی انجام شود، اما کشتی‌گیران ما فقط زیر کتف زدن را بلد هستند.

لشگری ادامه داد: متاسفانه کلاس کشتی ایران پایین آمده، برخی از کشتی‌گیران به زیرکتف زدن و بیرون کردن از تشک روی آورده‌اند که به طور قطع این روش همیشه کارساز نیست. اگر قرار است به موفقیت برسیم نیاز داریم که در شیوه کشتی گرفتنمان تغییر ایجاد کنیم و اصل خود که همان اجرای فنون ناب ایرانی و زیرگرفتن است بازگردیم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: در حال حاضر آنالیز به یک علم تبدیل شده و ما هم باید بتوانیم به خوبی هم کشتی‌گیران خود و هم حریفان آن‌ها را آنالیز کنیم. قطعا فیلم کشتی‌گیران بارها دیده می‌شود و نکات فنی و تاکتیکی به آن‌ها انتقال داده خواهد شد. کادر فنی تمام تلاش خود را خواهد کرد که تا در المپیک پاریس برروی موضوعات فنی و تغییر تاکتیک کشتی‌گیران تمرکز کند و امیدوارم که کشتی ایران بار دیگر افتخارآفرین باشد.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
خبر بی سر و ته!!
دقیقا این درست هست گوفتن ...این سبک مزخرفی که یک عده باب کردن ...کشتی دفاعی....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست