بازدید 3171

صحبت‌های انسیه خزعلی درباره تجرد قطعی دهه شصتی‌ها

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متاسفانه تجرد قطعی امروز در شهرهای کوچک و بویژه روستاها نیز به چشم می‌خورد. دلیل تجرد قطعی در مناطق کوچکتر و روستاها این است که مهاجرت از روستا بخصوص مهاجرت مردان از روستاها به شهرها بیشتر شده و همین امر افزایش میزان تجرد قطعی را در پی داشته است.
کد خبر: ۱۲۱۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 30 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، انسیه خزعلی ادامه داد: تجرد قطعی عمدتا اکنون متوجه جوانان دهه شصتی است. به همین منظور سعی کردیم برای متولدین این دهه، با توجه به بودجه اختصاص داده شده و محدودیت‌هایی که داریم، برنامه چهارگانه امتیازات و پشتیبانی‌های چهارگانه را داشته باشیم. 

معاون رئیس جمهور توضیح داد: این امتیازات و پشتیبانی‌ها دارای ظرفیت‌هایی برای اعطای تسهیلات ازدواج، تسهیلات جهیزیه، تسهیلات اشتغال و بیمه اجتماعی است. با توجه به محدودیت بودجه، فعلا طرح برای روستاییان اجرا می‌شود و افراد زیادی هم برای این امر ثبت نام کرده‌اند. 

به گفته خزعلی؛ متاسفانه تجرد قطعی امروز در شهرهای کوچک و بویژه روستاها نیز به چشم می‌خورد. او در همین رابطه تصریح کرد: دلیل تجرد قطعی در مناطق کوچکتر و روستاها این است که مهاجرت از روستا بخصوص مهاجرت مردان از روستاها به شهرها بیشتر شده و همین امر افزایش میزان تجرد قطعی را در پی داشته است. ما امیدواریم اقداماتی که برای این چالش تدارک دیده‌ایم، نتایج مثبتی به همراه داشته باشد و بتوانیم با در نظر گرفتن بودجه کافی علاوه بر روستاها، در شهرها نیز این طرح را اجرایی کنیم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست