بازدید 2227

یزد، نخستین شهر دوست دار خانواده کشور شد

معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده و شهرداری یزد، پنجشنبه شب، تفاهم نامه ای به امضا رساندند که بر اساس آن شهر میراث جهانی یزد به عنوان اولین شهر دوست دار خانواده کشور معرفی شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 09 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین امضاء تفاهم نامه و همچنین جشن خانواده در یزد گفت: شهر قنات و قنوت و قناعت یزد همواره در بسیاری از خصلت های خوب زبانزد کشور بوده و خوشحالیم که در زمینه خانواده نیز به عنوان یکی از اولین شهرها به عنوان دوست دار خانواده معرفی می شود.

انسیه خزعلی، ضمن تبریک مبعثت حضرت رسول اکرم(ص) افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) همواره به خانواده توصیه داشتند و زنان را به ازدیاد نسل و فرزند آوری سفارش می کردند و فرمودند من به تعداد امتم مباهات می کنم و ما نیز باید در مقابل هجمه هایی که خانواده های اسلامی و ایرانی را هدف قرار داده هوشیار باشیم.

وی اظهار داشت:امیدوارم با امضای این تفاهم نامه زمینه تقویت بیشتر بنیان خانواده در کشور و استان یزد فراهم شده و با نتیجه موفقی که در این شهر به دست می آید بتوان به عنوان الگو به دیگر استان ها نیز اعلام و معرفی نمود.

عزیزالله سیفی، رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم گفت: این شورا اولین شورای اسلامی شهردر کشور است که نسبت به ایجاد کمیسیون خانواده اقدام کرد .

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزد نیز در این مراسم گفت: "یزد دارالعباده، شهر خانواده" عنوان طرحی است که در این تفاهم نامه دنبال می شود و امیدواریم با این اقدامات و برنامه‌هایی که پس از انعقاد این تفاهم نامه اجرا می شود بتوانیم ضمن حفظ کیان و بنیان خانواده، این هویت اصیل را به جهانیان نیز معرفی کنیم.

در این مراسم ،تفاهم نامه همکاری معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری و شهرداری یزد به امضا رسید و یزد به عنوان اولین شهر دوست دار خانواده کشور معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی