بازدید 1496

دستگیری یک آمریکایی به اتهام تهدید به قتل بایدن

یک مرد اهل میشیگان به اتهام تهدید به قتل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و کاملا هریس معاون وی، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۱۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 30 January 2024


 به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، یک مرد اهل میشیگان به اتهام تهدید به قتل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و کاملا هریس معاون وی و دیگر مقامات ارشد دولتی آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، دستگیر شد.

براساس اسناد و مدارک ارائه شده به دادگاه، راشل وارن 49 ساله از منطقه پرودنوایل میشیگان، با انتشار پست هایی در شبکه اجتماعی ایکس، بایدن، هریس، برخی مقامات ارشد دولتی و برخی دیگر شخصیت های برجسته از جمله روزنامه نگاران، سلبریتی ها، اعضای سابق کابینه ترامپ، تمام نامزدهای ریاست جمهوری 2024 و دیگر سیاستمداران را تهدید به قتل کرده است.   

حساب کاربری وارن در شبکه اجتماعی ایکس نشان می دهد که در روزهای جمعه و شنبه صدها پیام از این حساب برای ده ها نفر ارسال شده و در این پیام ها به آنها گفته شده که در جریان یک «انتقام عملیاتی» کشته خواهند شد. وی در این پیام ها خود را حضرت عیسی خواند.

بر این اساس، پیام های دیگر شامل تهدید به نابودی و تخریب موزه اسمیت سونیان، هواپیمای شماره یک آمریکا که متعلق به رئیس جمهور کشور است، پارک دیزنی، مرکز تجارت جهانی راشمور، در حساب کاربری این مرد دیده می شود.

براساس اسناد دادگاه، سرویس اطلاعاتی آمریکا این مرد را از طریق آدرس آی پی وی شناسایی کرده و سپس او را دستگیر کرده است. وی پیشتر نیز به اتهام حمله با سلاحی مرگبار در سال 2022 دستگیر شده بود.

گفتنی است اتهام تهدید به قتل علیه رئیس جمهور و دیگر مقامات ارشد دولتی در آمریکا می تواند مجازات حبس تا 5 سال را به همراه داشته باشد. جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات این مرد روز جمعه 3 فوریه برگزار می شود.

حدود دو سال پیش وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که پلیس این کشور یک مرد 58 ساله را که با ارسال ایمیل‌هایی به یک شبکه تلویزیونی محلی در ایالت اوکلاهما تهدید کرده است که رئیس‌جمهور و اعضای کنگره آمریکا را به قتل خواهد رساند، دستگیر کرده است.

بنابر اعلام وزارت دادگستری آمریکا، «جاکوب آهرنز» 58 ساله اخیراً با ارسال ایمیل‌هایی به یک شبکه تلویزیونی محلی در ایالت اوکلاهما تهدید کرده است که اگر مبلغ مورد نظرش را دریافت نکند، جو بایدن، نمایندگان کنگره و اعضای خانواده آنها را به قتل خواهد رساند.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار