بازدید 2955

لغو ناگهانی اردوی دوبی؛ نارضایتی نکونام

شایعه شده نکونام از عدم جذب هیچ‌یک از بازیکنان درخواستی‌اش توسط باشگاه راضی نیست و بدون حضور نفرات جدید این اردو را بی‌فایده می‌داند.
کد خبر: ۱۲۱۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 29 January 2024

اردوی استقلال در دوبی به صورت ناگهانی لغو شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که باشگاه استقلال به درخواست جواد نکونام، مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در دبی را فراهم آورده و بلیت های تمامی اعضای تیم را خریداری کرده بود تا کاروان استقلال فردا سه شنبه دهم بهمن ماه عازم امارات شود، صبح امروز جواد نکونام سرمربی استقلال اردوی آماده سازی آبی پوشان در امارات را لغو کرد.

مشخص نیست این تصمیم با تایید مدیرعامل و هیات‌مدیره باشگاه انجام شده یا سرمربی تیم به حالت اعتراض این اقدام را انجام داده است.

گفتنی است پرسپولیس هم اکنون بدون ملی‌پوشان در دوبی اردوی ۱۰روزه‌ای برپا کرده است که دو بازیکن جدید هم در آن حضور دارند اما شایعه شده نکونام از عدم جذب هیچ‌یک از بازیکنان درخواستی‌اش توسط باشگاه راضی نیست و بدون حضور نفرات جدید این اردو را بی‌فایده می‌داند.

پیش از این نیز یک بار باشگاه استقلال در آستانه عقد قرارداد برپایی اردوی ده روزه رایگان در امارات بود که جواد نکونام اعلام کرد تمایلی به اردوی خارجی ندارد.

سرمربی استقلال هفته گذشته درخواست برپایی اردوی خارجی را مطرح کرد و این بار باشگاه با صرف هزینه دست به فراهم کردن مقدمات برپایی اردوی 8 روزه در امارات، تهیه بلیت، رزرو هتل، تهیه زمین و امکانات تمرین و ریکاوری، توافق و تعیین دو بازی دوستانه زد که در کمال تعجب برای بار دوم سرمربی استقلال از برپایی اردوی خارجی منصرف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست