بازدید 31392

چه کسی مجوز اجرای «دخت شیرازی» در قطر را صادر کرد؟

اجرای یک گروه موسیقی زنان در حاشیه مسابقه فوتبال ایران و هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا در قطر حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 26 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در پی ادعای مطرح شده مبنی بر اجرای یک گروه موسیقی در حاشیه بازی‌های جام ملت‌های آسیا در قطر با مجوز وزارت ورزش و وزارت ارشاد، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش این ادعا را رد کرد.

محسن معتمدکیا درباره این موضوع در صفحه شخصی خود نوشت: «بر خلاف ادعای مطرح شده این توییت صحیح نیست و گروه شیرازی تأییدیه‌ای از وزارت ورزش، وزارت فرهنگ و ارشاد و فدراسیون فوتبال برای اجرا در مسابقات جام ملت‌های آسیا ندارد».

اعتراض ایران به کمیته برگزاری جام ملت‌های آسیا

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از اعتراض ایران به کمیته برگزاری رقابتهای جام ملتهای آسیا بدلیل فعالیت یک گروه هنری در یکی از بازی‌های تیم ملی‌خبر داد.

حجت‌الاسلام علی احدی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت یک گروه هنری در بین دو نیمه دیدار ایران و هنگ‌کنگ اظهار کرد: فعالیت این گروه از ابتدا نه با مجوز فدراسیون فوتبال و نه به هیچ عنوان مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بوده و بدون هماهنگی صورت پذیرفته و به محض انجام برنامه این گروه در بازی تیم ملی، ایران طی نامه‌ای رسمی و کتبی به کمیته برگزاری این رقابت‌ها، اعتراض خود را اعلام کرد.

او ادامه داد: معمولا انجام گروه‌های هنری کشورها باید با تایید تیم‌های حاضر در مسابقات باشد اما این روند طی نشد و فعالیت این گروه تاییدیه ایران را نداشت بنابراین اعتراض ایران بصورت رسمی و کتبی به میزبان ابلاغ شد و از بازی بعد این گروه فعالیتی در ورزشگاه نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۸
اصلا په اهمیتی مجوز و تاییدیه شما در یک کشور مستقل دازه ؟؟؟ شما خیلی مقتدری هوای سالم تنفسی به مردمت بده .
مادر امیر قطر اصالت شیرازی داره و حتی به شیراز هم رفت و آمد دارند بنابراین ممکنه با شیرازیهای مقیم اونجا این کار رو کردند
زودتر فرد مورد نظر را پیدا کنید و به همراه گروه اعدامشون کنید تا مشکلات مملکت حل بشه.
دانشمندان عزيز

يادتون رفته مادر امير قطر ايراني و شيرازي الاصل هست؟؟؟؟...............
مدیر بحران منطقه ۶ شهرداری تهران گفت: ۴۰ بیمارستان این منطقه بخاطر ناایمن بودن وضعیت ساختمان‌ها تاکنون سه بار اخطار ایمنی دریافت کرده اند
هر کی صادر کرده دمش گرم
زدن و رقصیدن و خواندن ب اسم وزارت ارشاد ??
کار هر کس بوده کار خوبی بوده وبرای معرفی فرهنگ ایرانی به دنیا باید مورد تقدیر قرار گیرد
چراباید ازشما اجازه بگیرند تو یک کشور دیگه بوده
درود خدا بر شرف کسانی که مجوز اجرای این موسیقی ایرانی دادن انشاالله توی کشور خودمان اجرا شود
تاییدیه مردم کافی است
دمشون گرم
خب ایرادش چی بود؟اینکه یک شهری ب نمایندگی از کشور جزئی از موسیقی سنتی ایرانو ب نمایش گذاشته،چ خلافی کرده؟؟؟مگه ایرانی نیستین؟!!! کجاش ب اصطلاح شما طبق قانون اعرابو اسلام نبود؟؟آره بجاش می بایستی نوحه اجرا می شد...
حاشیه کجا بود افتخاره شماهاکه چشم دیدن هیچ چیزی رو ندارین حتی فرهنگ زیبای ایرانی
?????????????????????????????????
سر خود رفتند و ویزا گرفتند و پول بلیط هوا پیما و خرج هتل و خورد و خوراک همه را خودشان پرداخت کردند و با تیم همراه شدند و رفتند مردم را ا فرض کردید
اره باور کردیم
اعتراض به چی????????
دست بردارید دیگه
دیگه حتی عربستان هم این کارا رو نمی کنه که شما میکنید
ر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست