بازدید 1807

ایران برای احیای روابط ترکیه و سوریه تلاش می‌کند

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در دیدار معاون وزیر خارجه ترکیه گفت که ایران همه تلاش خود را برای احیای روابط بین سوریه و ترکیه به کار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 24 January 2024

 

به گزارش  تابناک به نقل از فارس، علی‌اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی که در رأس یک هیأت سیاسی برای شرکت در بیست و یکمین نشست کارشناسان ارشد روند آستانه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان حضور دارد، امروز (چهارشنبه) چهارم بهمن ماه با «احمد ییلدیز» معاون وزیر خارجه ترکیه دیدار و در خصوص مسائل منطقه و از جمله استمرار کشتار مردم غزه و استمرار روند آستانه گفت‌وگو کرد.

خاجی در این دیدار ضمن انتقاد از حمایت رژیم آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت که آمریکایی‌ها مسؤول اصلی کشتار مردم غزه و استمرار این روند هستند.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به روابط خوب و دوستانه ایران و ترکیه، عنوان کرد: نقش ایران و ترکیه در ایجاد ثبات در منطقه، بسیار مهم است و احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه از اهداف مشترک ایران و ترکیه بوده و ایران تمام تلاش خود را برای احیای روابط بین دو کشور مسلمان و همسایه ترکیه و سوریه به کار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل