بازدید 3699
۳

بازداشت عضو شورا و ۲ نفر از کارکنان شهرداری نور

رئیس دادگستری نور با اشاره به بازداشت یک عضو شورا و ۲ نفر از کارکنان شهرداری این شهر خطه غربی مازندران گفت: با ادامه تحقیقات افزایش آمار متهمان در این پرونده محتمل است.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 23 January 2024

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، عبدالصالح اکبرپور دوشنبه شب به رسانه ها افزود : از مدت‌ها پیش سرنخ‌هایی از فسادهای مالی در بدنه شهرداری و شورای شهر نور وجود داشت اما به منظور حصول اطمینان بیشتر حساب‌های افراد مدنظر بررسی شد.
وی توضیح داد: در بررسی‌ها رد و بدل‌های مالی برخی از این افراد مرتبط با شهرداری که با عنوان‌هایی از جمله پیمانکار با شهرداری فعالیت می‌کردند و با افرادی در شهرداری و شورای شهر ارتباط داشتند، را متوجه شدیم.

رئیس دادگستری نور گفت: این موضوع در دست پیگیری قرار گرفت و افراد متخلف جلب و کار تحقیقی از آنان انجام شد و هم‌اکنون یک عضو شورای شهر و ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری در بازداشت هستند و احتمال اینکه افراد دیگری هم مرتکب چنین تخلفی شده باشند بسیار محتمل است.

اکبرپور افزود: البته یکی از افراد بازداشت شده در گذشته هم سابقه تخلف و دستگیری داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
شوراها ، غیر از اضافه شدن یک دسته به دسته دزدها خاصیتی داشتن تا بحال؟!
چرا دزد ها فقط در شهرداریها هستند ؛ همه ادارات و سازمانها و وزارت خانه ها دست پاک هستند . خوب خدا را شکر که در سایر ادارات و سازمانها دزد نداریم .
پس چی خیال کردید؟
ببنیند کاندیداها از همین جایگاه کوچک تا جایگاه نمایندگی مجلس چه تلاشی برای انتخاب شدند می‌کنند!؟ خیال کردید برای رضای خداوند تلاش میکنند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی