بازدید 2854
۶

بازداشت ۲ عضو شورای شهر نسیم شهر ۳ کارمند و ۲ دلال

دو عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر به همراه سه کارمند و دو دلال در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 12 July 2023

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دو عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر به همراه سه کارمند و دو دلال در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: این دستگیری‌ها در پی وصول گزارشات مردمی و نیز گزارشات واصله از نهادهای امنیتی و مراجع نظارتی با محوریت شیوع پدیده ساخت و ساز غیر مجاز در شهر نسیم شهر شهرستان بهارستان آغاز شد.

ان منبع آگاه گفت: مراودات مالی نامتعارف برخی از اعضای دوره ششم شورای اسلامی و کارمندان شهرداری نسیم شهر و همراهی عده‌ای سودجو و دلال در خارج از این نهادهای مردمی با این اشخاص، همسو با رسالت و وظیفه ذاتی دستگاه قضا در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و لزوم صیانت از درآمد عمومی، بیت المال و حقوق عامه، تحقیقات مقدماتی و قضائی به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت دو عضو شورای اسلامی نسیم شهر، سه کارمند و دو شخص در خارج از این مجموعه به دستور مقام قضائی بازداشت شدند و تحقیقات قضائی در جهت بررسی ابعاد تکمیلی موضوع و شناسایی مرتبطین احتمالی ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
تجربه نشان داده شورا ها در نظام ما کارایی و کابرد خوبی ندارند یعنی به هیچ کس نمیشه اعتماد کرد سکان اداره کشور استان وشهر و روستا را به هرکی می سپاری خیانت میکنند همان بهتر که شورا ها منحل و مسئولیت به رئیس جمهور و استاندار و فرماندار و بخشدار و دهیار ها سپرده شود شهردارها بدون شورا بهتر میتوانند کار کنند
کارایی و بازدهی شوراها رو نمیدونم چقدره ولی تا دلت بخواد رانت و فساد داره!
اونایی که میگن چرا با دزدی و اختلاس برخورد نمیشه، بیان خوب نگاه کنند که قوه قضائیه داره همه شون را از ریشه میکنه
بنظرم انسان پاکدست و اهل خدمت به مردم فراوان هست ، ولی کاش در معرفی افراد کاندیدا از ابتدا سوابق بررسی و کسانیکه سابقه خوبی ندارند مانع از ورودشان به این فضا شد . صدالبته که فیلترهایی که هست در بسیاری مواقع ، بنفع هم باند و همدست خود تحت عناوین زیبا کار می‌کنند تا گماردن خدمتگزاران واقعی به مردم .
فساد فساد فساد
باید شورای شهر و شهرداری همه شهرها رو آلوده به فساد فرض کرد و سازمان بازرسی و دیگر نهاد ها ورود کنن و مال و اموال مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر و خونوادهاشون رو از گذشته تا الان رصد کنن و بیت المال رو از حلقومشون بیرون بکشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی