بازدید 1719

حمله مقاومت اسلامی عراق به ۲ پایگاه آمریکایی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که ۲ پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۱۲۱۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱ 22 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله‌های جدید خود به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خبر داد.

بر اساس بیانیه مقاومت اسلامی عراق، ۲ پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه از سوی رزمندگان مقاومت عراق هدف گرفته شده است.

پایگاه‌هایی که از سوی مقاومت اسلامی عراق هدف گرفته شده، پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدانی نفتی «العمر» و پایگاه آنان در شهر الشدادی واقع در حومه دیرالزور بوده است.

همچنین مقاومت اسلامی عراق بیان کرد که این ۲ حمله با استفاده از پهپاد به انجام رسیده است.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد که سامانه پدافند موشکی زمین به هوای نیروهای آمریکایی در پایگاه الشدادی تلاش کرده با حمله‌ای که به این پایگاه صورت گرفته مقابله کند.

کمی پیش‌تر نیز مقاومت اسلامی عراق بیانیه دیگری را درباره حمله به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: در راستای رویکرد ما در مقاومت علیه اشغالگران و یاری مردم مظلوم غزه و در واکنش به کشتاری که رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان مرتکب می‌شود، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق روز گذشته، یک هدف نظامی را در جولان اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند.

گفتنی است مقاومت اسلامی عراق پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین حمله‌های خود به اراضی اشغالی و همچنین پایگاه‌های واشنگتن در منطقه، به دلیل دست‌داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه فلسطینیان را تشدید خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی