بازدید 1816

مورینیو قید حضور در عربستان را زد!

ژوزه مورینیو تمایلی برای کار در فوتبال عربستان و هدایت الشباب ندارد و این را فابریتزیو رومانو نیز تایید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ 21 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ ژوزه مورینیو پس از اخراج از رم نمی‌خواهد سری آ را ترک کند و به فوتبال عربستان برود. این را فابریتزیو رومانو نیز تایید کرد.

این مربی پرتغالی به شدت مورد علاقه الشباب عربستان بود، اما فعلا اولویت او ماندن در اروپاست. در روزهای آینده، انتظار می‌رود که او در برخی از مسابقات سری آ حضور داشته باشد تا تمایل خود را برای ماندن در لیگ به‌طور علنی نشان دهد.

طبق گزارش برخی منابع و به نقل از ورزش سه، او هفته آینده با ناپولی دیدار خواهد کرد. این مربی 60 ساله پرتغالی پس از شکست 3-1 رم مقابل میلان توسط مالکان جالوروسی برکنار شد. نتیجه‌ای که باعث شد این باشگاه پس از 20 بازی در رده نهم جدول لیگ قرار گیرد. دانیله ده روسی جایگزین او شد و در اولین بازی خود موفق دیروز به پیروزی مقابل هلاس ورونا شد.

اخراج مورینو برای هواداران رم خوشایند نبود و آنها شروع به گذاشتن پوسترهایی برای تشکر از مربی در خیابان‌های پایتخت ایتالیا کردند. بنرهای متعددی در حمایت از مربی نیز در سکوهای ورزشگاه المپیکو در جریان پیروزی مقابل ورونا مشاهده شد.

همانطور که ساندی تایمز گزارش داده است، مورینیو می‌خواهد در ایتالیا به کار خود ادامه دهد و هفته آینده با رئیس ناپولی، آئورلیو دی لورنتیس، دیدار خواهد کرد تا در مورد بازگشت فوری به سری آ صحبت کند. ایجنت او ژرژ مندس در روزهای پس از اخراج او از رم، مذاکرات خود را با ناپولی را آغاز کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی