بازدید 7003
۱

قیمت جدید دام زنده اعلام شد

ییس شورای تامین‌کنندگان دام معتقد است که در حال حاضر قیمت منطقی هر کیلو گوشت گرم ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۲۱۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 18 January 2024

به گزارش «تابناک»، آن‌طور که در گزارش میدانی خبرآنلاین دیده می‌شود، در حال حاضر قیمت دام زنده به حدود ۲۴۰ تا ۲۷۰ هزار تومان رسیده است.

منصور پوریان، رییس شورای تامین‌کنندگان دام معتقد است که در حال حاضر قیمت منطقی هر کیلو گوشت گرم ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است. براساس اظهارات جدید او، واردات گوشت منجمد گوسفند و گوساله در حال انجام است و طبق آمارهای اعلامی، ۳۰۰ هزار راس گوسفند و ۱۰۰ هزار راس گوساله وارد کشور می‌شود که این موضوع تاثیر خود را در بحث قیمت در روزهای آتی در بازار می‌گذارد.

در این شرایط، پوریان پیش‌بینی کرده است که با حجم واردات گوشت و دام، به نرخ منطقی گوشت در بازار برسیم. به اعتقاد او، افزایش مجدد قیمت گوشت قرمز در بازار منطقی نیست و عده‌ای سودجو در بازار این محصول اخلال ایجاد می‌کنند.

وی متذکر شده است: هر ساله دی‌ماه شاهد موج‌سازی‌های قیمتی توسط برخی افراد سودجو هستیم که این مهم پیش از این به وزارت جهادکشاورزی اعلام شده بود که در ماه‌های پایانی سال، موج‌سازی قیمتی افزایش می‌یابد تا با مدیریت بازار، این محصول کنترل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
قیمت متطقی؟پارسال گوشت ۱۵۰ تومن بود الان قیمت منطقی ۴۵۰ تومنه...قیمت خون مردمه...دولت وارد کند تا قیمت منطقی آقایون منفعت طلب خائن به کشور بیاد پایین...اینا دارن مقابله میکنن که دولت تسلیم بشه و دست از واردات برداره و اینا به هدفشون در تثبیت گوشت ۶۰۰هزار تومنی برسن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار