بازدید 3668

هشدار نارنجی تشدید بارش‌ها در آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به فعالیت مجدد سامانه بارشی از امشب (یکشنبه) در استان، دستگاه‌های خدمات‌رسان تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳ 15 January 2024

به گزارش «تابناک»، مرتضی مینوئی، روز یکشنبه در گفت‌و گو با خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار نارنجی از سوی هواشناسی، افزود: فعالیت این سامانه در برخی نواحی همراه با کولاک خواهد بود.

وی با تاکید بر آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای مقابله با حوادث احتمالی، اظهار کرد: شهرداری‌ها، راهداری‌ها، هلال احمر و پلیس راه از جمله دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان باید تمهیدات لازم برای مواجهه با شرایط اضطراری را اتخاذ کنند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی بر آمادگی ماشین آلات مورد نیاز، جلوگیری از توقف و تردد در حریم، بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی آبروها و کانال‌های عبور آب درون شهری و برون شهری و پاکسازی دهانه پل‌ها تاکید کرد.

مینوئی، از رانندگان و مسافران خواست امروز از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودداری و در صورت ضرورت در سفرهای برون شهری به این مناطق احتیاط و خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی همچنین بر رعایت احتیاط در تردد از کنار ساختمان‌های نیمه کاره و عدم توقف خودرو در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده، محکم کردن سازه‌های سبک، داربست‌ها، تابلوهای تبلیغاتی و اسکان اضطراری در مکان‌های امن در مواقع بروز حوادث تاکید کرد.

مینوئی، از کشاورزان نیز خواست به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی توجه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی