بازدید 16010

اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ دی

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه منتشر شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 14 January 2024

به گزارش تابناک به نقل از اقتصادآنلاین، امروز با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس بسیاری از شهرستان‌ها تعطیل شد. بارش برف فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه نیز مدارس را به تعطیلی کشاند.
 

امروز مدارس اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و گیلان تعطیل بود. همچنین بارش برف ادارات اردبیل را نیز تعطیل کرد.

تعطیلی مدارس ۲۵ دی ماه

اردبیل
بر اساس اطلاعیه رسمی آموزش و پروش درباره تعطیلی مدارس فردا، به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

آذربایجان غربی
 آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس روستایی چالدران و بخش صفاییه و قطور خوی فردا دوشنبه غیرحضوری است.

آذربایجان شرقی
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا مدارس ۶ شهرستان استان فردا دوشنبه تعطیل خواهند بود.
بر پایه این گزارش، مدارس کلیبر و  خداآفرین، مدارس منطقه عشایر، مدارس منطقه اهر، مدارس مناطق هوراند و ورزقان، مدارس منطقه مرند و مدارس منطقه خاروانا فردا دوشنبه، ۲۵ دی تعطیل بوده و به کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

پیش بینی هوا در روز‌های آینده
صادق ضیاییان در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۴ دی) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه بارش برف در این روز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۲۵ دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه‌شنبه (۲۶ دی) در شرق و چهارشنبه (۲۷ دی) در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست