بازدید 3339

کولاک برف و بارش باران در بیشتر نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران، کولاک برف، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در غالب نقاط کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 14 January 2024

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۴ دی) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه بارش برف در این روز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۲۵ دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه‌شنبه(۲۶ دی) در شرق و چهارشنبه(۲۷ دی) در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پنجشنبه (۲۸ دی) نیز در نواحی شمال غرب و سواحل دریای خزر افزایش ابر، کاهش دما و بارش انتظار می‌رود.

ضیاییان اضافه کرد: امروز در شمال غرب، غرب، شمال شرق و مرکز و دوشنبه در مرکز و استان‌های واقع بر دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز تا پیش از ظهر فردا دریای خزر مواج خواهد بود. این شرایط امروز در شمال خلیج فارس و سه‌شنبه و چهارشنبه در خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج مورد انتظار است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا(۲۵ دی) نیمه‌ابری و وزش باد و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در ‌روز سه‌شنبه (۲۶ دی) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای۲۷ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۹- و ۸- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی