بازدید 4533

وزش باد شدید و بارش برف و باران در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، مه و وزش باد شدید و در نیمه‌شمالی استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ 13 January 2024

 

به گزارش تابناک، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی سه روز آینده با گذر متناوب امواج بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، مه و وزش باد شدید، در نیمه‌شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف، گاهی کولاک برف و در نیمه‌جنوبی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(۲۶ و ۲۶ دی) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد مورد انتظاراست.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا ( ۲۴ دی) نیمه‌ابری تا ابری و وزش باد، گاهی بارش باران و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۵ دی) نیمه‌ابری و وزش باد، گاهی بارش پراکنده و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۱- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر ایستگاه‌های هواشناسی تهران بارندگی ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی مربوط به ایستگاه آبعلی به میزان ۵.۵ میلیمتر و پس از آن در دماوند ۴.۶ میلیمتر بود.

همچنین در ایستگاه‌های فرودگاه امام خمینی (ره) ۳ میلیمتر، پردیس ۲.۶ میلیمتر، شهریار ۲ میلیمتر، ورامین ۱.۷ میلیمتر، شمیرانات- اقدسیه ۱.۵ میلیمتر، میگون ۱.۱ میلیمتر، شرق تهران یک میلیمتر، فیروزکوه ۰.۵ میلیمتر، لواسان ۰.۳ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۰.۲ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی