بازدید 148025

حملات هوایی و موشکی آمریکا و انگلیس به نقاط مختلف یمن+ جزئیات و فیلم/ انصارالله: متجاوزان را مجازات می کنیم/ واکنش های گسترده بین المللی به حملات علیه یمن

گزارش‌های منتشره از سوی رسانه‌های غربی حاکی از آن است که آمریکا و انگلیس در حال آماده سازی نظامی برای حمله گسترده علیه اهداف و مواضع مرتبط با انصارالله یمن در خاک این کشور هستند.  
کد خبر: ۱۲۱۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰ 12 January 2024

آغاز شمارش معکوس برای حمله هوایی آمریکا و انگلیس به مواضع انصارالله یمن

بین الملل تابناک: گزارش‌های منتشره از سوی رسانه‌های غربی حاکی از آن است که آمریکا و انگلیس در حال آماده سازی نظامی برای حمله گسترده علیه اهداف و مواضع مرتبط با انصارالله یمن در خاک این کشور هستند.  

افزایش ۲ درصدی قیمت نفت بعد از حمله آمریکا به یمن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۷

یک رسانه آمریکایی از افزایش ۲ درصدی قیمت نفت بعد از حمله لندن و واشنگتن به یمن خبر داد.

شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌بی‌سی» آمریکا از افزایش بیش از ۲ درصدی قیمت نفت بعد از حمله این کشور و انگلیس به یمن خبر داد.

شهادت پنج نظامی یمن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۴

نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات نیروهای آمریکا و انگلیس، ۷۳ بار تعدادی از استان های یمن را هدف قرار داد که منجر به شهادت پنج تن و مجروح شدن شش نفر از نیروهای مسلح این کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری ۲۶ سپتامبر یمن، نیروهای مسلح این کشور در این بیانیه تاکید کرد که برای دفاع از یمن، حاکمیت و استقلال آن، در هدف قرار دادن منابع تهدید و همه اهداف دشمن در خشکی و دریا تردید نخواهند کرد.

بیانیه نیروهای مسلح یمن اضافه کرد که دشمن آمریکایی - انگلیسی در راستای ادامه حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در غزه، ۷۳ حمله تجاوزکارانه به جمهوری یمن، صنعا پایتخت این کشور و استان های الحدیده، تعز، حجه و صعده انجام داد که این حملات منجر به شهادت پنج تَن و مجروح شدن ۶ نفر دیگر از نیروهای مسلح یمن شد.

نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که آمریکا و انگلیس مسئولیت کامل تجاوز جنایتکارانه خود به مردم یمن را بر عهده دارند و این تجاوز جنایتکارانه بی پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

این بیانیه تاکید کرد که این تجاوز وحشیانه، یمن را از موضع حمایت و کمک به مردم مظلوم فلسطین منصرف نخواهد کرد و نیروهای مسلح یمن تاکید می کند که تلاش هایش را برای جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که از دریای عرب و دریای سرخ عازم بنادر سرزمین های اشغالی فلسطین هستند ادامه می دهد.

مقام روس: حمله به یمن، برای انحراف توجه از مشکلات آمریکا در اوکراین است
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۷

 معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت: آمریکایی‌ها جبهه جدیدی را در یمن گشودند تا توجه را از اتهامات مشکل ساز خود در اوکراین منحرف کنند.

دیمیتری مدودوف جمعه در کانال تلگرامی خود نوشت: مشکلات آمریکایی‌ها در اوکراین همانند یک هیولا، فراروی آنها است، آنها برای مدت طولانی فریاد زدند که رهبران اوکراین یک دلار هم دزدی نکردند اما پیدا شدن یک نوع مسلسل در منطقه‌ای در افغانستان گویای آن است که وجوه هنگفتی از کمک‌های مالی اختصاص داده شده به اوکراین را اختلاس می‌کنند.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه با استناد به گزارشی از نیویورک تایمز افزود: پنتاگون بر تسلیحات ارائه شده به اوکراین نظارت نداشته است و تسلیحات به ارزش یک میلیارد دلار ناپدید شده اند.

وی آمار سلاح‌های ناپدیدشده را حدود ۴۰ هزار واحد عنوان کرد و گفت: از آن جمله، برخی پهپادها و دستگاه‌های دید در شب ناپدید شده اند.

مدودوف خاطرنشان کرد: حالا آمریکایی‌ها می‌ترسند که ممکن است که این سلاح‌ها توسط عوامل مورد حمایتشان در کی‌یف یا توسط غارت‌کنندگان به سرقت رفته و به قاچاقچیان داده شده باشند.

ابراز نگرانی اعضای کنگره آمریکا درباره تبعات حمله به یمن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۹

برخی اعضای کنگره آمریکا ضمن اعتراض به حمله بدون مجوز کاخ سفید به یمن ، درباره تبعات این اقدام هشدار دادند.

 در واکنش به حمله ارتش ایالات متحده به یمن، «رو خانا» یکی از نمایندگان کنگره آمریکا از حزب دموکرات گفت: لازم بود «جو بایدن» رئیس جمهوری قبل از حمله به یمن و درگیر کردن ما با یک جنگ دیگر در جنوب غرب آسیا، موضوع را با کنگره مطرح می‌کرد. هماهنگی با کنگره در چنین موضوعاتی، ماده اول قانون اساسی آمریکاست.

«وال هویل» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه حمله به یمن، مجوز کنگره را ندارد، گفت: قانون روشن است؛ کنگره تنها نهادی است که می تواند مجوز دخالت نظامی در آن سوی مرزها را صادر کند. هر رئیس جمهوری فارغ از اینکه از کدام حزب باشد باید ابتدا به کنگره بیاید و در اینباره مجوز بگیرد.

همچنین «جیسون کرو» یک عضو دیگر مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات اعلام کرد: من از کشیده شدن آمریکا به سمت یک جنگ گسترده تر حمایت نمی کنم.

«مارک پوکان» یک عضو دیگر مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات نیز گفت: دولت آمریکا نمی تواند بدون مجوز کنگره، در دام یک درگیری دهها ساله دیگر بیافتد. کاخ سفید لازم است قبل از ادامه دادن به این حملات، با کنگره هماهنگ کند.

همچنین، «گریگوری میکس» نماینده دموکرات کنگره آمریکا در واکنش به حمله این کشور به یمن گفت: من از دولت بایدن می خواهم تا به تلاش های دپلماتیک برای جلوگیری از گسترش جنگ به منطقه ادامه دهد.

وی همچنین از دولت بایدن خواست تا بر اساس قانون، کنگره را در جریان جزئیات راهبرد کاخ سفید در قبال حمله به یمن قرار دهد.

واکنش چین به حمله آمریکا و انگلیس به یمن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۸

 پس از حملات ایالات متحده و بریتانیا به به چند شهر یمن، چین روز جمعه از همه طرف‌ها خواست تا از گسترش درگیری جلوگیری کنند.

سخنگوی وزارت خارجه چین با بیان اینکه چین نگران تشدید تنش ها در دریای سرخ است، افزود: ما از طرف های مربوطه می خواهیم برای جلوگیری از گسترش درگیری، آرامش خود را حفظ کرده و خویشتن داری کنند.

روسیه: حمله آمریکا به یمن، بی‌توجهی به قوانین بین‌المللی است
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۴

 سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه،‌ ‌حملات آمریکا به یمن را محکوم و اعلام کرد: این حملات، نمونه دیگری بی توجهی کامل به قوانین بین المللی است.

ماریا زاخارووا روز جمعه در کانال تلگرامی خود افزود: حملات هوایی آمریکا به یمن نمونه دیگری از تحریف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل توسط آنگلوساکسون ها و انحراف از آنها و بی‌توجهی کامل به قوانین بین المللی در راستای تشدید تنش در منطقه برای اهداف مخرب خود است.
وی خاطرنشان کرد: روسیه از جامعه بین‌المللی می‌خواهد که حمله به یمن را محکوم کند و سعی بر جلوگیری از تشدید تنش داشته باشد.

عراق حملات آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۰

 «فادی الشمری» مشاور سیاسی «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» ( توئیتر سابق ) نوشت: در حالیکه غرب قرار است با داستان‌های حقوق بشری و حیوانات که با مواضع در قبال جنگ رژیم اسرائیل علیه فلسطین و کودکان، زنان و کودکان و غیر نظامیان در شهر غزه سقوط کرده است برای ترمیم چهره شرم آور خود تلاش کند، با گسترش دایره درگیری و افزایش تنش در منطقه مرتکب حماقت دیگری می شود.

وی افزود: حماقت غرب در حالی انجام می شود که دیگران خواستار خویشتن داری، کاهش تنش ها و از بین بردن درگیری ها هستند.

النجباء : حملات آمریکا به یمن نشان داد که واشنگتن در جنایات دشمن صهیونیستی در غزه شریک است

در این پیوند، جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق نیز در بیانیه ای حملات آمریکا و انگلیس به یمن را تجاوز آشکار آمریکایی - انگلیسی به امنیت و حاکمیت یمن و مردم آزاده و شریف آن دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

النجباء افزود: حملات و تجاوزات آمریکا به یمن بار دیگر بر این نکته تاکید کرد که واشنگتن شریک کامل در جنایات و قتل عام های دشمن صهیونیستی در غزه است.

این جنبش مقاومت اسلامی در عراق تاکید کرد که حملات آمریکا و انگلیس هرگز باعث نخواهد شد که مردم یمن از حمایت [ ملت فلسطین ] دست بکشند.

مسکو خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۵

روسیه امروز (جمعه) خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص حملات تجاوزکارانه نیروهای آمریکایی - انگلیسی به یمن شد.

پایگاه خبری ۲۶ سپتامبر یمن به نقل از کانال تلگرامی نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل متحد افزود که مسکو خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل در ۱۲ ژانویه ( ۲۲ دی - امروز ) در خصوص حملات آمریکا و انگلیس به یمن شد.

یمن: حمله به کشتی‌های رژیم صهیونیستی را متوقف نخواهیم کرد
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۰

 سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد که تجاوز آمریکا  و انگلیس به این کشور هیچ توجیهی ندارد و صنعا در حمایت از مردم مظلوم غزه و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمله به کشتی های این رژیم را متوقف نخواهد کرد.

 رویترز به نقل از «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصار الله یمن افزود که صنعا به هدف قرار دادن کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین باشد، ادامه خواهد داد.

رئیس هیات مذاکره کننده انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توجه به شرایط، موضع این کشور در حمایت از غزه ثابت است و تغییری نخواهد کرد.

محمد عبدالسلام در خصوص حملات آمریکا و انگلیس برای حمایت از رژیم صهیونیستی و توقف عملیات یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه اظهار داشت که آنها با این حملات خائنانه مرتکب حماقت شدند و اگر فکر می کنند که یمن دست از حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه دست می کشد سخت در اشتباه هستند و یمن به مواضع دینی و انسانی خود در حمایت از مردم فلسطین و غزه ادامه می دهد.

وی افزود: ما تاکید می‌کنیم که هیچ تهدیدی برای کشتیرانی بین‌المللی در دریای سرخ و عرب وجود نداشته و ندارد و حمله اخیر آمریکا و انگلیس به یمن مطلقا" هیچ توجیهی ندارد و عملیات نظامی نیروهای یمن در دریای سرخ تنها کشتی‌های رژیم اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی می‌رفتند را هدف قرار می دهد و خواهد داد و هیچ تهدیدی برای کشتیرانی بین المللی نبوده و نخواهد بود.

 

ایران حملات نظامی آمریکا و انگلیس به یمن را شدیدا محکوم کرد
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۹

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حملات نظامی بامداد امروز (جمعه) ۲۲ دی ماه آمریکا و انگلیس به چند شهر یمن را شدیدا محکوم کرد.

آمریکا و انگلیس بامداد امروز جمعه از حمله به بیش از ۱۲ نقطه در یمن خبر دادند.

ناصر کنعانی این حملات را اقدامی خودسرانه، نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی یمن و نقض قوانین و مقررات و حقوق بین‌الملل برشمرد.

 یکی از مقام‌های ارشد انصارالله در این باره گفت که در شهرهای صنعا، الحدیده، صعده و ذمار انفجار گزارش شده و یک مقام آمریکایی هم اعلام کرد که حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن با هواپیما، کشتی و زیردریایی انجام شد. 

کنعانی در این باره افزود: این حملات نظامی در راستای استمرار حمایت کامل آمریکا و انگلیس در صد روز گذشته از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و شهروندان مظلوم و تحت محاصره کاملِ نوار غزه صورت می‌گیرد.

سخنگوی وزارت خارجه با تأکید بر اینکه این حملات خودسرانه نتیجه‌ای جز دامن زدن به ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه نخواهد داشت، افزود: در حالی‌که رژیم صهیونیستی همچنان به حملات و جنایات جنگی خود در نوار غزه و کرانه باختری در فلسطین ادامه می‌دهد، آمریکا و انگلیس درصددند با گسترش چتر حمایتی خود از رژیم صهیونیستی، توجه مردم جهان را از جنایات این رژیم جعلی، جنایتکار و متجاوز علیه مردم فلسطین منحرف کنند.

کنعانی با ابراز نگرانی نسبت به پیامدهای تکرار این گونه حملات خودسرانه برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی، از جامعه جهانی خواست با واکنش‌ها و اقدامات مسئولانه، از گسترش دامنه‌های جنگ، بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه جلوگیری کنند.

عربستان : با نگرانی حمله آمریکا و انگلیس به یمن را دنبال می کنیم
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۶:۳۸

وزارت امور خارجه عربستان در واکنش به حمله تجاوزگرانه آمریکا و انگلیس به یمن، اعلام کرد که ریاض با نگرانی این «عملیات نظامی» را دنبال می‌کند. 

به نقل از صفحه این وزارتخانه در شبکه اجتماعی ایکس، وزارت امور خارجه عربستان خواستار خویشتنداری و پرهیز از تشدید تنش شد.

وزارت امورخارجه عربستان بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات منطقه دریای سرخ تاکید کرده است.

عربستان پیش از این نیز حاضر نشد به ائتلاف آمریکا در دریای سرخ ملحق شود.

از سوی دیگر وال استریت ژورنال به نقل از یک دیپلمات آمریکایی که در طرح و آماده سازی این حمله مشارکت داشته، مدعی شد که ریاض به شدت با این حمله به دلیل تأثیر احتمالی بر گفت‌وگوهای صلح در بین عربستان و یمن مخالف هستند.

بیانیه آمریکا و متحدانش پس از حمله به یمن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۶:۱۱

آمریکا، استرالیا، بحرین، کانادا، دانمارک، آلمان، هلند، نیوزیلند، کره جنوبی و انگلیس جمعه در بیانیه مشترکی که در تارنمای کاخ سفید منتشر شد، ادعا کردند که «حملات مشترک آمریکا و انگلیس با حمایت هلند، کانادا، بحرین و استرالیا و مطابق حق آشکار دفاع جمعی و فردی و سازگار با منشور سازمان ملل علیه اهدافی در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن انجام شد.»

آنها در بخش دیگری از بیانیه خود مدعی شدند: هدف این حملات دقیق مختل کردن و کاهش قابلیت‌های حوثی‌ها در تهدید تجارت جهانی و جان ملوانان بین‌المللی در یکی از حیاتی‌ترین آبراه‌های جهان بود.

آمریکا و متحدانش افزودند: هدف ما همچنان کاهش تنش‌ها و بازگرداندن ثبات به دریای سرخ است اما پیام ما روشن است: ما در دفاع از جان‌ها و حفاظت از جریان آزاد تجارت در برابر ادامه تهدیدها در یکی از حیاتی‌ترین آبراه‌های دنیا درنگ نخواهیم کرد.

البخیتی: آمریکا و انگلیس در حمله به یمن حماقت برزگی را مرتکب شدند
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۵:۳۵

 «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بامداد جمعه گفت: به زودی آمریکا و انگلیس خواهند فهمید که حمله مستقیم به یمن بزرگ‌ترین حماقت آنها در تاریخشان بوده است.

البخیتی گفت: آمریکا و انگلیس در حمله به یمن اشتباه کردند و از تجارب گذشته خود درس نگرفتند.

از سوی دیگر «فضل ابوطالب» عضو دیگر دفتر سیاسی جنبش انصارارلله نیز آمریکا و انگلیس را تهدید کرد و گفت که این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند و کشورهای متجاوز پیامدها آن را خواهند دید.

از سوی دیگر «نصرالدین عامر» رئیس هیأت اطلاع رسانی انصارالله گفت که هرگونه پاسخ یمن به تجاوز متجاوزان را نیروهای مسلح به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

مقام آمریکایی : حملات آمریکا و انگلیس به یمن پایان یافت
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۳:۵۱

یک مقام آمریکایی بامداد جمعه به شبکه الجزیره گفت که حمله به مواضع حوثی‌ها در یمن پایان یافته است.

 این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود مدعی شد: حملات به مواضع حوثی‌های یمن به هدف برخورد کرده است.

وی که به نامش اشاره نشده افزود: انگلیس و آمریکا سکوهای پرتاب پهپاد، شلیک موشک و مواضع رصد ساحلی به همراه سایت رادی حوثی‌ها را هدف قرار داده است.

حمله یمن به یک هدف آمریکا در دریای سرخ
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۳:۵۰

منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند که ارتش ملی یمن در پاسخ به تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به این کشور، یک هدف متعلق به ایالات متحده در دریای سرخ را هدف قرار داده است.

 یمن یک هدف متعلق به ایالات متحده در دریای سرخ را هدف موشک های بالستیک قرار داده است.

براساس این گزارش، یک موشک زمین به زمین به یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ اصابت کرده است.

برخی منابع غیر رسمی نیز مدعی شدند که ناوهواپیمابر آیزنهاور هدف حملات موشکی نیروهای مسلح یمن بوده است. هنوز اطلاعاتی از نتیجه این حملات گزارش نشده است.

مقام آمریکایی حمله به یمن با موشک و جنگنده صورت گرفت
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۳:۵۰

 مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز مدعی شد حملات آمریکا و انگلیس در یمن با هواپیما، کشتی و زیردریایی انجام شد.

 از سوی دیگر یک مقام آمریکایی به شبکه سی ان ان گفت که ارتش آمریکا هدف های مختلفی در مناطق تحت کنترل حوثی ها در یمن را هدف قرار داده است.

وی در تشریح این حملات گفت که این حملات با جنگنده بمب افکن و موشکهای تام هوک انجام شده است.

مقام های آمریکایی حمله به یمن را تایید کردند
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۳:۴۹

خبرگزاری رویترز بامداد جمعه به نقل از «چهار مقام آمریکایی» تایید کرد که ایالات متحده و انگلیس حمله به مواضع مرتبط با انصارالله یمن را آغاز کرده‌اند.

این مقام‌های که نخواستند نامشان فاش شود، به رویترز گفتند که بزودی بیانیه‌ای رسمی درباره جزئیات این حملات منتشر می‌شود.

انصارالله: آمریکا فرودگاه بین‌المللی صنعا را بمباران کرد
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۳:۴۷

یک عضو ارشد گروه انصارالله حملات هوایی آمریکا و انگلیس به صنعا و استان‌های الحدیده، صعده و ذمار را تأیید کرد.

آمریکا و انگلیس ۱۰ موضع را در یمن هدف قرار دادند
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۳:۳۵

شبکه الجزیره به نقل از یکی از مقامهای ارشد انصارالله گزارش داد که چندین حمله به شهرهای صنعا، الحدیده، صعده و ذمار انجام شده است. 

شبکه اسکای‌نیوز به نقل از یک مقام پنتاگون مدعی شد آمریکا و انگلیس ۱۰ موضع را در یمن هدف قرار داده‌اند. 

یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز مدعی شد حملات آمریکا و انگلیس در یمن با هواپیما، کشتی و زیردریایی انجام شد. 

حملات شدید به صنعا
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۳:۱۹
گزارش‌های اولیه حاکی از بمباران الحدیده و صنعا توسط هواپیماهای آمریکایی و انگلیسی است.
حملات هوایی آمریکا و انگلیس به یمن آغاز شد+ جزئیات
 
کشتی‌های انگلیسی مستقر در منطقه به سمت یمن موشک‌های کروز شلیک کردند.
 
رسانه ها از صدای 4 انفجار در صنعا گزارش می دهند.

 

آغاز حمله هوایی آمریکا به یمن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۲:۵۷

 منابع خبری از تجاوز جنگنده های آمریکایی به الحدیده خبر می دهند.

تعداد بازدید : 7872

 منابع محلی: انفجارهای شدید در بندر الحدیده یمن ادامه دارد.

هشدار مقاومت عراق درباره هرگونه حمله احتمالی به یمن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۲:۴۹

 در پی انتشار گزارش‌هایی از قصد آمریکا و انگلیس برای حمله به یمن مقاومت عراق در بیانیه‌ای هشدار داد در صورت حمله به یمن، مقاومت با تمام قوا به پایگاه‌های آمریکا حمله خواهد کرد. 

شبکه المیادین هم به نقل از رسانه‌های اسرائیل گزارش داد که تل‌آویو سطح هشدار پدافند هوایی را افزایش داده است. 

حرکت یک هواپیمای اطلاعاتی آمریکا به سمت یمن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۲:۴۷

منابع رژیم صهیونیستی بامداد جمعه مدعی شدند: یک هواپیمای اطلاعاتی آمریکایی از یک پایگاه نظامی در قطر به سوی یمن برخاست.

 این هواپیما اکنون وارد حریم هوایی عربستان شده است.

از سوی دیگر شبکه المیادین نیز گزارش داد که هواپیماهای نظامی و اطلاعاتی «ائتلاف بین المللی» از پایگاه های خود در خلیج فارس به سمت یمن و خلیج عدن برخاستند.

یمن: منطقه را به آتش می‌کشیم
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۲:۴۴

عضو مجلس یمن و عضو کمیته امنیت و دفاع یمن در واکنش به تهدیدات احتمال حمله به یمن گفت: فقط دو کلمه می‌گوییم؛ منطقه را به آتش می کشیم.

«عبدالسلام جحاف» عضو مجلس یمن در این باره در پاسخ به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این سخن من را کامل به یاد داشته باشید، نمی گوییم که اقدام خواهیم کرد؛ اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: سخنی نمی‌گوییم که برخی آن را اغراق آمیز بدانند، فقط دو کلمه می‌گویم؛ منطقه را به آتش خواهیم کشید.

اشتباه بزرگ آمریکا و انگلیس برای حمله به یمن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۲:۴۴
آندریاس کریگ، استاد کینگز کالج لندن و کارشناس حوزه خاورمیانه: این یک اشتباه بزرگ برای بریتانیا و آمریکا خواهد بود که جنگ را به یمن بکشانند:
 
 ۱) ۸ سال کارزار عربستان، حوثی‌ها را باز نداشت، بلکه جسور کرد
 
 ۲) حوثی‌ها شبکه‌ای از بازیگران مقاوم/غیرقابل نابودی هستند که نمی‌توان آنها را از هوا از بین برد.
 
 ۳) هرگونه حمله هوایی/دریایی به مواضع حوثی ها تنبیهی خواهد بود و آنها را فقط خشمگین می کند تا عملیات خود را گسترش دهند. 
 
 4)  تنش فعلی محدود به پارامترهای جنگ غزه است؛ هر گونه تشدید تنش می تواند شبه نظامیان را به گسترش دامنه عملیاتی علیه تجارت جهانی (فراتر از غزه/اسرائیل) سوق دهد.
 
 ۵) زیرساخت پرتابگرهای پهپادها/موشک ها متحرک است و از بین بردن آن ها از دور سخت است.
حمله به یمن منجر به گسترش جنگ خواهد شد؟ 
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۰۱:۲۷
تریتا پارسی معاون اندیشکده کوئینسی:
 
چند نکته در مورد برنامه‌ ایالات متحده و بریتانیا برای بمباران یمن در تلافی حملات حوثی‌ها به کشتی‌ها در دریای سرخ، که حوثی‌ها برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل جهت توقف کشتار خود در غزه به آن مبادرت کرده‌اند.
 
 اول از همه، قطعنامه سازمان ملل که حوثی‌ها را محکوم می‌کند، مجوز استفاده از زور را نمی دهد، اگرچه حق دفاع از خود را برای کشورهایی که کشتی‌هایشان مورد حمله قرار گرفته است، به رسمیت می‌شناسد.
 
 ثانیاً، اگر هدف تهاجم، توقف حملات حوثی‌ها بدون تشدید تنش به سمت یک جنگ تمام عیار باشد، بمباران آنها در گذشته کاملاً ناکارآمد بوده است. می توانید این را از سعودی ها بپرسید.
 
 علاوه بر این، بمباران آنها به احتمال زیاد تنش ها را تشدید خواهد کرد، به این معنی که نه تنها حملات متوقف نمی شوند، بلکه جنگ گسترده تری که بایدن به دنبال جلوگیری از آن است، احتمالاً به واقعیت تبدیل خواهد شد.  در واقع، اگر هدف متوقف کردن آنها باشد، آتش بس در غزه به احتمال زیاد، آن را حل خواهد کرد.  حوثی ها اعلام کرده اند که در صورت توقف جنگ اسرائیل، آنها هم متوقف خواهند شد. در طول 6 روز آتش بس (در ماه نوامبر) تنها یک حمله در دریای سرخ صورت گرفت که می توان آن را به حوثی ها نسبت داد.
 
 آتش‌بس جدا از آزادی گروگان های اسرائیل، همچنین تنش‌ها را در عراق و سوریه در قبال ایالات متحده آرام می‌کند. 
 
پس سؤال اینجاست که چرا ایالات متحده و بریتانیا آتش بس را که به احتمال زیاد موفق از اب در خواهد آمد را رد می کنند و در عوض سیاستی را دنبال می کنند که بیشترین احتمال را برای تشدید تنش دارد؟
 
 این موضوع یک بار دیگر نشان می‌دهد که هر روز که آتش‌بس در غزه برقرار نمی‌شود، به گسترش جنگ نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شویم و آمریکا بار دیگر با جنگ انتخاب ها در خاورمیانه روبروست.

شامگاه پنجشنبه، دو رسانه غربی مدعی شده‌اند آمریکا و انگلیس درحال برنامه‌ریزی برای حمله به مواضع انصارالله یمن هستند. 

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده که احتمال دارد آمریکا سایت‌های شلیک موشک یمنی‌ها را هدف قرار دهد. طبق ادعای این روزنامه، دیپلمات‌های غربی به مقام‌های صنعت کشتی‌رانی گفته‌اند، الحدیده و حجه هدف حمله قرار خواهند گرفت. 

روزنامه انگلیسی تایمز هم مدعی شد که دولت انگلیس نیز جلسه‌ای برای رایزنی درباره این موضوع برگزار کرده است. تایمز مدعی شده انتظار می‌رود ائتلاف آمریکا پایگاه‌های انصارالله را هدف حمله قرار دهد. 

این روزنامه همچنین نوشته که وزارت خارجه انگلیس نگران است، اوضاع از کنترل خارج شود. به همین جهت هر گونه اقدام علیه انصارالله احتمالاً محدود خواهد بود. 

 سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن ساعاتی قبل‌تر هشدار داده بود که صنعا هر گونه تجاوز از سوی آمریکا را پاسخ خواهد داد. 

وی گفت: «در پاسخ به حملات آمریکا، تردید نخواهیم کرد. پاسخ به هر گونه تجاوز آمریکا، فقط در سطح عملیات اخیر نخواهد بود که با بیش از 24 پهپاد و چند موشک انجام شد، بلکه سطح آن بسیار فراتر خواهد بود. ملت یمن، ترسی از آمریکا ندارند و از کسانی نیستند که نهایت موضعگیری شان این باشد که آمریکا را خشمگین نکنند.

وی با بیان اینکه یمن از ناراحتی آمریکا، اسرائیل و انگلیس، بسیار خرسند است، تأکید کرد: آمریکا و انگلیس همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا سایر کشورها را در ائتلاف خود، شریک کنند، ولی هر کس خود را شریک حمله به ملت ما کند، بازنده خواهد بود.

نشست اضطراری دولت انگلیس درباره تحولات دریای سرخ

منابع خبری انگلیس پنجشنبه شب اعلام کردند که دولت این کشور برای بررسی آخرین تحولات در دریای سرخ، جلسه اضطراری تشکیل خواهد داد.

 دولت لندن نگران است که حملات علیه کشتی‌های اسرائیلی باعث گسترش جنگ غزه در کل منطقه است. بر اساس گزارش‌ها این جلسه اضطراری امشب (پنجشنبه به وقت محلی) در دفتر نخست وزیر انگلیس تشکیل می‌شود.

سنتکام مدعی حمله یمنی‌ها با موشک بالستیک شد

سازمان تروریستی سنتکام مدعی شد ارتش یمن روز پنجشنبه یک موشک بالستیک ضد کشتی به سوی مسیر دریانوردی بین‌المللی شلیک کرد.

مرکزی فرماندهی نیروهای آمریکا در منطقه (سازمان تروریستی سنتکام) ادعا کرد، «حوثی‌ها» (انصارالله) روز پنجشنبه اقدام به شلیک یک فروند موشک بالستیک ضد کشتی به سمت مسیر دریانوری بین‌المللی کرد. این در حالی است که نیروهای مسلح یمن، هنوز صحت و سقم این خبر را تأیید نکرده‌اند.

روز سه‌شنبه هم سنتکام مدعی شده بود ارتش یمن در عملیاتی با موشک‌های کروز، موشک بالستیک ضد کشتی و پهپادها یک کشتی در جنوب دریای سرخ را هدف قرار داد.

پیشتر ارتش یمن پس از شهادت ده تن از نیروهای دریایی این کشور در حمله هوایی آمریکا به دریای سرخ اعلام کرده بود که پاسخ یمنی‌ها به این حمله هوایی آمریکا، «سخت» و «دردناک» خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۹۴
اههههههه بابا یکی پاسپورت مارو بده از این خاورمیانه فرار کنیم همش جنگه ، اون سر دنیاهم که همین کشورهای مریض غربی یک عامل جنگ در خاورمیانه هستن ، نمیدونیم کجا کره زمین فرار کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
حالا معلوم شد که چرا روسیه به قطعنامه علیه حوثی ها رای منفی نداد. اگر روسیه وتو می کرد برای امریکا خیلی سخت تر بود وارد فاز نظامی بشه. ولی حالا امریکا که تایید شورای امنیت را داره مجبوره عملیات انجام بده. تمام هدف روسیه درگیر گردن امریکا در خاورمیانه هست. تصور می کنید روسیه حتی یک روبل هرینه خسارات غزه و لبنان و سوریه و حوثی ها یا یک گلوله مجانی برای جایگزینی تسلیحات از دست رفته می کنه؟ فکر نکنم سخت باشه چه ملتی در خاورمیانه باید این هزینه ها را بدهد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
راه فراری نیست اون دنیا هم باید بریم جهنم تازه چون هرکدوم تو دوره ای غربگدا بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ناتوی تحت رهبری آمریکا با تحریک مقامات کرملین باعث ایجاد بحران در شرق اروپا شد حالا هم که با انگلیس به کشور یمن که در برابر جنایت جنگی و نسل کشی اسرائیل در غزه، ایستاده، حمله غیر قانونی کرده اند که این اقدام می تواند باعث افزایش تنش و درگیری در منطقه شود، آمریکا اگر با اقدامات نابخردانه جهان را به سمت جنگ جهانی نکشاند جای شکرش باقی است چون در این صورت باید ویزا بگیری و از کره زمین خارج شوی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
" دموکراسی در گفتار، جنگ و جنگ افروزی در عمل "
پارادکس در رفتار و گفتار آمریکا شاید به این خاطر باشد که با
سخن گفتن دروغین از دموکراسی، می خواهند سرپوشی بگذارند
بر سیاست های غلط شان که حاصلی جزء جنگ و جنگ افروزی و ایجاد تنش و درگیری بیشتر، نداشته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
برو غزه یا سوریه
برو عراق
نخواستی هم پاشو برو قلمرو حوثی ها
اینجاها امنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
واسه ترسوها هیچ جایی امن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بلاد برادر پوتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
برو چین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اشتباه بزرگ آمریکا و انگلیس در حمله به یمن!!!
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بنده به ذرت قاسر ارز میکنم که علت گران شدن کره و سایر محصولات لبنیاتی و پروتعینی و حبوبات و مرکبات و مخلفات و سیفیجات و سبزیجات و جواهرات و مخاطرات و ملاحظات و مکاشفات و منازعات ربط و ارتباطی به قسمت کنار گوش انسان سمت بالای صورت ندارد
اینکه چه ربطی بجنگ یمن داشت خودمم نفهمیدم اما اصل مطلب رو‌گفتم
ناشناس
| Austria |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
این حمله در این موقعیت با وجود اینکه خودشون هم معتقدند دستاورد نظامی محسوب نمیشه و باعث گسترش جنگ میشه، یک هدف مشخص داره: منحرف کردن توجهات بین المللی از دادگاه لاه و نسل کشی اسرائیل به موضوعات دیگر. ایران باید به نظر من هر دو موضوع غزه - یمن و دادگاه لاهه رو با هم جلو ببره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ناشناس ناکارشناس. هیچ مجوز حمله ای از سوی شورای امنیت صادر نشد. گر چه می دونم اینو نخواهی فهمید
ناشناس
| Ukraine |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
این وسط به انگلیس نگاه کنید . دقیقا شده نوچه ی امریکا . در حالیکه از نطر اقتصادی از المان و از نظر نظامی از فرانسه ضعیفتر مثل زالو چسبیده به امریکا تا به حیات کثیف خودش ادامه بدهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
آخی چین و روسیه ممتنع دادن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا:

در حملات ائتلاف پهپادها، شناور‌های بدون سرنشین، موشک‌های کروز زمینی، تجهیزات رادار ساحلی و تجسس هوایی حوثی‌ها در 60 نقطه مورد حمله قرار گرفتند.

حوثی‌ها به حملات خود پایان ندهند، هزینه‌های بیشتری متحمل خواهند شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
یعنی امریکا تنهایی حریف یمن نمی شد انلگیس هم کمکش کند بعدش ناتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
امریکا چاره ای ندارد بدون استفاده از بمب اتم ازپس یمن برنمی آید تکرار قضیه ژاپن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بهترین موقعیت برای تضعیف قدرت امریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
از سلبیریتی ها جز سکوت چیزی شنیده نمی شود معامله، اگر مردم هم مثل سلبیریتی ها معامله کردن بلد بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
همه مانند ژاپن نیستند که بمب اتم بخورد تو سرشان و تسلیم شوند و نوکر شوند
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
متأسفانه روسیه واژه ایران را از قطعنامه شورای امنیت خارج کرد و بعد رای داد
ما آماده جنگیم و مردانه می جنگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
آمریکا از کره جنوبی (دزد پول ملت ایران)
به دلیل همکاری خوب در حمله به یمن تشکر کرد
!!!
ناشناس
| Austria |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
نشان استیصال و حقارت ابرقدرت آمریکا و روباه پیر انگلیس است که با هم به فقیرترین کشور دنیا حمله کرده اند...
آمریکا و انگلیس دست به این ریسک بزرگ به خاطر اسرائیل نمی زند و انجام دهد مثل حمله اسرائیل به حماس است و ضرر خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اگر حمله کردند، شما کامنت معذرت خواهی میفرستی؟
محسن
| Belgium |
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
حمله کردند تمام شد،این سری اولشان بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اخه یکنفر از این حوث نمیپرسه که تو موشک از کجا میاری بطرف کشتی پرت میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کار آمریکايی ها کم کم دارد به نقطه ای می رسد که باید بین منافع خود و اسرائیل یکی را انتخاب کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ان شاء الله این جنگ با از بین رفتن ناوگان آمریکا و انگلیس به پایان خواهد رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کدخدایت جنون دارد و حمله گسترده و طولانی کند آن هم با قدرتی چندین برابر حماس؟
خیر قربان و سریعا تمام می کند آن هم با پاسخ دیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خوب حالا که حمله کردند و بسیاری از بخشهای استراتژیک را بمباران کردند و مطمئناً شما هم هیچ کاری نمی توانید انجام بدهید جز رجز خواندن و منطقه را به سمت نابودی بردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
امریکا بدون پشتیبانی ناتو جلوتر از این نخواهد رفت
انگلیس خبیث
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ادب داشته باش بی ادب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
انگلیس رو با روسیه پوتین اشتباه گر فتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اونایی که منفی دادن یعنی ایرانی هستن!!!!قطعا روز اول قبر به شما یادآوری میشه که تایید جنایتکار هیچ فرقی با انجام جنایت نداره.فعلا این دو روز دنیا رو سرمست باشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
قبول
ولی فقط انگلیس خبیث هست؟
باقی رو هم نام ببر تا منفی نگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
تو خودت ادب می فهمی بی ادب و نوکر انگلیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کلا مخیله غرب گداها جالب هست، یک کمی از رسانه های دشمن خودتان فاصله بگیرید
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ناشناس ۳۱ ۰۷
روز اول قبر هم شما رو بازخواست میکنن که چرا به هموطنان خیانت کردی
اینهمه هموطنان شما تحت فشار هستن اونوقت برای یه کشور دیگه سینه میزنی؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کثیف تر و خبیث تر از انگلیس اونایی هستن که خودشونو ایرانی میدونن و از این روباه حمایت میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
قتل چند میلیون ایرانی به دست انگلیس خبیث از یاد هیچ انسان با شرف در دنیا نمی رود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
انگل استان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
انگلیس نیست بریتانیاس
حمله که صد در صد اتفاق میوفته ، ولی بعد از جنگ اسرائیل.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
تحلیل غلط باعث سرافکندگی و خسارت است.
آی پی کانادا
تحلیل نحوه شکست روسیه

آی پی روسیه
پوتین جنایتکار جنگی است.

آی پی آمریکا
دلار و سکه رفت بالا

آی پی آلمان
مزه ریختن
پاسخ ها
منوچهر
| Norway |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
برخی آی پی های ایران:مردیم از خوشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
راستی این منوچهر آی پی کجاست؟؟؟
خداوند حافظ دلیر مردان یمنی باشد .لعنت خدا بر غربی ها و کشورهای بزدل عربی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
آیت، غزه که نرفتی، بفرما این یمن، همین کنار. چرا به جای کامنت گذاشتن نمی ری بجنگی؟ در باغ شهادت هم باز شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
من آرزویم شهادت است ای کاش می‌توانستم به یمن بروم و یکی از سربازان یمن باشم
برای مقابله با تهاجم آمریکایی های خبیث آلوده باید جنگید
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خداوند نگهدار تو هم باشد ای برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
باشه. حداقل اینبار یمن برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اینایی که میگن چرا نمی رید غزه و یمن بجنگید جماعتی هستن که شجاع ترین شون با شلوارک ماشینش رو می شست
من یه غیر مذهبی هستم ولی می فهمم که اگه روزی در این خاورمیانه احتیاج به دفاع از وطن باشه به شما تمسخرکنندگان هیچ امیدی نیست و اهل این کارها نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خدا حافظ یا اخی
خداوند حافظ دلیر مردان یمنی باشد .لعنت خدا بر غربی ها و کشورهای بزدل عربی
پاسخ ها
رضا
| Canada |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
عزیزم حکام عرب شعبه دوم رژیم صهیونیستی هستند آن شاالله این دفعه بهار عربی به نتیجه نهایی خواهد رسید و منطقه از لوث وجود حکام فاسد عرب که کثیف تر از صهیونیست ها هستند پاک شود خاور میانه بعد از حذف ارتجاع و صهیونیست مکانی برای زیست خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
نظرات منفی از سوی منافقین کوردل و اسرائیل حرام زاده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
به یاری خدا یمن پیروز است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ما هم دعای گوی آنها هستیم.اما یکی با خنجریکی با زیر دریایی.
منظور از گسترش جنگ چیه؟ یعنی ما هم میریم وسط؟ به نظر من حتی اگه آمریکا به حوثی ها حمله کنه هم اتفاقی نمی افته. یعنی ایران درگیر نمیشه. کار یمن رو چند روزه می‌سازند و بعد دریای سرخ آروم میشه. ایران هم به مراوداتش با دنیا ادامه میده. درگیر شدن در این جنگ به هیچ عنوان به صلاح ایران نیست. بزرگان ایران هم اینو میدونند و ایران رو درگیر نمی‌کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
افرین

منطقی ترین نظری که اینجا گذاشته شده است
احتمالا ترک خدمت اون وزیر دفاع آمریکا به همین خاطر بوده
اگر حوثی ها به عربستان حمله کنند قیمت نفت نصف میشه. چون عربستان و امارات تولید نفت خود را کاهش دادند به این شرط که پوتین به دوستانش دستور بده که دیگه تیری بسوی عربستان و امارات شلیک نشه. اگر هم حوثی ها به عربستان حمله نکنند دیگر برگ سوخته و ضعیف شده ۷واهند بود. جالب شده
اگر آمریکا و انگلیس با انصارالله دریگر شوند و بساط آنها در خلیج عدن جمع کنند و حزب الله لبنان هم بطور مستقیم درگیر با اسرائیل شود شک نکنید بعدش نوبت ایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
به امید خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بنده کدخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
این آمریکا و انگلیس همیشه منتظرند تا به هر بهانه ای وحشی گری کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
این آرزو را به گور خواهید برد
رسایی غسل شهادت کرد و فردا صبح زود برای جنگ تن به تن با متجاوزین انگلیسی، عازم یمن خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
لطفا پناهیان و نمایندگان مجلس که ثبت نام کردند هم جا نمونن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
مگه زیباکلام رفت واسه اسرائیل بجنگه؟
ناشناس
| Austria |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
عزیزان ارزشی، در باغ شهادت باز شده. برای اعزام به یمن و غزه و لبنان به صف بشید. لطفا نفر آخر در باغو ببنده.
خدا لعنت کند امیر قطر را که پایگاه نظامی در اختیار آمریکای جنایتکار میگذارد تا اینچنین با جنگنده های خود، به نیروهای مقاومت اسلامی در منطقه حمله کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
امیر قطر هم بد شد؟! یکی آدرس سفارت قطر رو به اینا بده
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اولا بفکر منافع مردمشه؛ثانیا یک متحد قوی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ناشناس۱۰:۱۲
زلنسکی هم اول کار که می خواست به ناتو بپیونده همین فکر را میکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
قطر گور خودش و منفعت مردمش رو کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
ای وای قطر که رفیق فابریکتون بود
خبرگذاریهای امریکائی الان گزارش دادند؛ جتهای جنگنده امریکا و انگلیس همراه با موشکهای زیر دریایی امریکا در حال زدن حوثیها در یمن هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اونا دروغ میگن چون تابناک تیتر زده امریکا مدعی حمله شده
تحولات یمن، پیش زمینه ظهور آقا، صاحب الزمان عج هست. ۱۴۰۰ سال پیش، این وعده های حتمی، داده شده است!!! وعده‌هایی که تا بیست سال پیش و با وجود کسی به نام علی عبدالله صالح ، کمتر کسی حتی تصورش را نمیکرد که اینقدر زود به واقعیت و رخ دادن، نزدیک شود. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بزن دست قشنگ رو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
در این 40 سال اخیر از این تحلیلها زیاد دیدیم و وقتی نمیشه کسی نمیاد جواب بده حداکثرش میگن "بدا" شده!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ظهور مهدی موعود ( ارواحنا فدا) حتمی است ولی مطمئن باشید که ایشان در آغاز قیام، اول گردن اسمعیل هنیه و حسن نصرالله را خواهد زد
H
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کسی که در عصر هوش مصنوعی، تلسکوپ جمیز وب و سفر به مریخ هنوز نمی داند علت جنگ ها چیست، باید چی گفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خوردن ساندیس هم حدی داره عزیزم
تابناک ممنون از بیدار بودن و گزارشات منظمت ?
يمن عشقه و بزودی قدرت این مردان آهنین در کارزار آشکار خواهد شد به‌ حول قوه‌ الهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
انشالله
آمریکا و انگلیس هیچ کاری از پیش نمی‌برند فقط رشادت و دلیری هلال شیعی نمایانتر میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
نفس عمیق بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بیا برو غزه رشادت نشون بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
دقیقا

قدرت اقتصادی و نظامی تا یک حدی کاربرد داره
ایمان حرف اول و آخر رو میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اره عزیزم خودشو ناراحت نکن
درود بر یمنیهای قهرمان بزنید امریکا و بریتانیای کثیف و خبیس را شما پیروز میدان خواهید بود غلط میکنن از آنطرف دنیا اومدن میخوان ناامنی و آشوب در منطقه ایجاد کنند خاک بر سر خلیج نشینان مزدور که ساکت موندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
فعلا داستان برعکسه. آمریکا و انگلیس دارن حوثیا رو میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خبیس؟؟؟؟؟ خبیث داداش.... اول یاد بگیر بعد بنویس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عزیزم غلامعلی انقدر حرص نخور حلوات خشک میشه
اگر نوجوان های بی سلاح هستن عرزشی ها اعزام شن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
فعلا بی ارزش ها بخوابند
بی ارزش‌های وطن فروش
ناشناس
| Azerbaijan |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بله اینجا دیگر بهانه ای نمانده که بگویند برای رفتن راه نیست. سرتاسر خلیج عدن تا دریای سرخ راه برای ورود باز است.
متاسفانه شخم میزنند در یمن چمن خواهند کاشت اگر قضیه جمع نشود خطرات گسترش وجود دارد چون صرفا برای یمن اینهمه ائتلاف نظامی بعید به نظر می‌رسد جلوی ضرر از هر جا گرفته شود منفعت است.
به یکبار جهان به سمت جنگ میرود
نسل کشی و جنایت جنگی اسرائیل با زن و کودک بی دفاع غزه که توسط آفریقای جنوبی در یک سند ۸۴ صفحه ای تنظیم شده، دیروز (پنچ شنبه) و امروز (جمعه) در دادگاه بین المللی کیفری لاهه به جریان افتاده است.
حال متحدان رژیم اسرائیل (آمریکا، انگلیس) چه جوابی برای تاریخ خواهند داشت؟
آیا فکر می کنند با حمله به یمن که در برابر این نسل کشی و جنایت جنگی ایستاده می توانند کاری بکنند تا رژیم اسرائیل قسر در برود؟ یا خودشان هم شریک جرم این نسل کشی و جنایت جنگی می کنند؟؟؟؟؟؟
یادتونه اوباما که بایدن معاونش بود چقدر عاشق مورسی بود و بعد از کودتای ارتش مصر چه غمی تو ضورتش بود ؟ این آشوب‌ها در منطقه نفعش برای چه کسانی است ؟ نفت با قیمت پائین و فروش سلاح کمپانی‌های اسلحه سازی و فرار نخبگان از کشورهای منطقه و.... خوب خوابی برامون دیدن
علی برکت الله
اینه
حمله نمیکنن چیه حمله کردن آمریکا و انگلیس ده مکان تو یمن بمباران کردن جاهای که توش احتمالا موشک و تجهیزات بوده البته اگه یمن قبل از حمله جا به جا نکرده باشه خدا بخیر کنه جنگ بدی فکر کنم دربگیره احتمال جنگ جهانی سوم الان از همیشه بیشتره اوکراین با روسیه اسرائیل با فلسطین چین با تایوان الان هم یمن با آمریکا و انگلیس ایران هم که یه نفتکش توقیف کرده ناو البرز هم تو دریای سرخ هست فقط خدا بخیر کنه
حوثی ها هم دنبال پس گرفتن زمینای فروخته شده شونن ؟
بزودی انتقام سخت گرفته میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کی از کی ؟
مقام آمریکایی : حملات آمریکا و انگلیس به یمن پایان یافت.

دیدید چقدر از حوثی ها می ترسند؟ حمله شان پایان یافت.
چرا منابع نام خود را پنهان می‌کنند یعنی ترسو هستند بیخیال هرگز یک کشور ضعیف نمی‌تواند یک قدرت بزرگ را شکست دهد نمونه اوکراین و یمن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اوکراین کجا!یمن کجا
ترسو های آمریکایی و انگلیسی فقط بلدند از دور موشک شلیک کنند. اگر راست می گویید افرادتان را درخاک یمن پیاده کنید تا معلوم شود مرد میدان کیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
قرار بود اسراییل زمینی وارد غزه بشه شما برین چی شد ؟؟ خخخخخخخ
ناشناس
| France |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
عجب مگه حوثی ها کشتی رو از نزدیک می زنن. نکنه سوار کشتی میشن و کُشتی می گیرن
یمن: منطقه را به آتش می‌کشیم.

هر کی نکشه...
دارد بازی بدی شروع می شود همان بازی که خماس شروع کرد
هرروز بیشتر ازدیروز نشان می دهد کشورهای استعمارگر مثل امریکا مثل روسیه مثل عنگلیس این ها فقط زور را می فهمند. فقط باید سلاح بازدارنده را ساخت. دیگر موشک وپهباد امنیت نمی آورد. به هوش باشید فردا دیر است.
پاسخ ها
صفدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اطاعت میشود آقای ضد عنگلیس- فرمایش دیگری باشد؟
آنهایی که هی گفتید این نفتکشی که ما دیروز توقیف کردیم آمریکایی نبود، اگر آمریکایی نبود چطور شد که هنوز بیست و چهار ساعت نگذشته آمریکا به یمن حمله کرد؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
چه ربطی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کشتی با پرچم جزائر مارشال که معلوم نیسن کجای کره زمین را تصرف کردند چه ربطی به عملیات آمریکا دارد؟ یعنی آمریکا با ما رودربایسی داره؟
باسلام شیر مادر و نان پدر حلالتان باد و خداوند یار و پشتیبان شم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
الان تو برای کدام طرف دعا کردی؟
وای وای کشورهای بی غیرت عربی کجایید ا د ایاشما واقعا برادری دینی ندارید چرا برنمی خیزید به یمن حمله شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
دارن تو مملکت خودشون با سیاست درست بهمراه ملت مرفه دو روز زندگیشونو می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
منتظر شما هستند تا الساعه به طرف صنعا حرکت کنند
یمن می تواند ویتنام جدید برای امریکا باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
این داستانی را بدون فکر نقل می کنند که آمریکا در ویتنام شکیت خورد و ... هیچکس نمی گوید آمریکا خاک این کشور را به توبره کشید. دیگه چیزی از ویتنام باقی نماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
آره اینها عادت دارند هر کی رو که دوست دارند برنده جنگ اعلام کنند
با دو میلیون بار حمله هوایی آمریکا به ویتنام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
مگه غزه برای ارتش اسراییل، ویتنام شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کلا غرب گدا تفکرشان این هست که همه جا پیروز هستند حتی اگر خود آنان بگویند نه!
این هم نتیجه رفاقت با روسیه و چین ، اول تصویب قطعنامه علیه یمن و بعد حمله به یمن
ایران از خواب گران بیدار شود و ملت را با خود همراه کند.
شیعیان یمن باید زیرکانه عمل کنند وخود را درگیر با دنیا نکنند.همین قدر که عمل کردند از خود فلسطینیان بیشتر برای فلسطین فداکاری کردند.یمن باید در حوزه دفاع هوایی تقویت شود تا هر دولتی براحتی نتواند وارد حریم هوایی یمن بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
چرا زودتر نگفتی جناب سرهنگ؟
یا الله
به لطف خدا ویاری۰امام زمان پیروزی قطعا بایمن است
پاسخ ها
عباس قلی خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
از تعداد دیسلایک ها مشخص است
از پس فردا باز یک عده شروع می‌کنند به آه و ناله که آقا بسه دیگه یمن رو نزنید ...آتش بس
نظر من هم همین است
آمریکايی ها باید بین منافع خود و اسرائیل یکی را انتخاب کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
جدی؟؟!!؟؟
بالاخره انگلیس حرامزاده موذی ذات چهره واقعی نشان داد
تمام اتفاقات چند ماه گذشته در خاورمیانه ب ضرر ایران است،و دودش هم نهایتا ب چشم مردم ایران میرود نه مسئولان
آمریکاوانگلیس باحوثی هادرگیرمیشوند خدابدادمابرسد دلاربه پروازدرمیآید وارزش پول ما سقوط میکندومعیشت ماسختترمیشودماکجای این داستانیم که هراتفاق ناگواری دردنیامی افتدترکش آن به هیچ کس نرسدبمامیرسد
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
چون منشأ اون اتفاق کسی جز خود ما نیست
مردم یمن هم موافق سیاست‌های حکومت انصارالله هستند؟
آمریکایی‌ها دو خط قرمز دارند و بس، اول جان آمریکاییها بخصوص سربازانشان، اصلا جای شوخی نیست، و دوم مال آمریکایی‌ها، بخصوص تجارشان. هرگز خطری برای تجارت نباشید چون حذف می شوید. بقیه چیزها مهم نیست،
«آمریکا در دریای سرخ درگیر نمی‌شود.»

نه، بابا، اول صبحی به سرم نزده. تیتر مقاله محققانه دیروز صبح روزنامه آرمان ملی را نقل کرده ام که هنوز در تابناک هست. کسانی که دیروز فرصت نکردند امروز که جمعه است می توانند مقاله را بخوانند و مستفیض شوند.
دمشون گرم یمنی ها واقعا شیرمرد هستند الان وقت ترسیدن نیست ما ایرانی ها هم ان شا الله اماده نبردیم الله اکبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
شما کدوم ایرانیها هستید که ما ازتون نمی بینیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
تو که صددرصد اونور ابی هستی و تمام تلاشت ایجاد تنش بین ایران و امریکاست تا ا پوتینت را نجات بدی و هم بهدفت برسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
برو خجالت بکش ،، اینهم از یمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بنده به عنوان یک ایرانی در خانه میشینم و شما رو دعا میکنم در جنگ پیروز شوید
اسرائیل ایالت ۵۱ ام آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خوب که چی؟
اسراییل باید نابود شود ، این نه یک احساس ، بلکه یک منطق مستدل و غیرقابل تغییر است وگرنه اسراییل و غرب ،منطقه را به نفع خود برای همیشه مصادره خواهند کرد در نتیچه کل اقتصاد دنیا را

متاسفانه چین و روسیه هنوز هم بیدار نشده اند و فکر میکنند هنوز هم میتوانند با امتیاز دادن ،امتیاز در خور بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
احساس میکنی که منطق داری؟
حالا ماست‌ها را کیسه کنید
ناو البرز در دریای سرخ باید بلافاصله به آمریکایی ها حمله کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
به روی چشم
عجب! اخه چرا؟!!!!!!!
خبر عجیبی نیست کاملا محتمل بود .مهم حوادث بعدی است .
ابلهان استکبار اینقدر احمق شدید و نمی دانید دیگر جهان مانند گذشته نیست و همه چیز به ضرر شما هست؟ حمله محدود کردید و همین الان هم جواب آن را شنیدید و بیشتر هم خواهد شد و حتی پایتخت کشورهایتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خب. خوشبختانه حوثی ها جواب حمله آمریکایی ها را بلافاصله در همین کامنت دادند. تازه بیشتر هم خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اگرتونستی برو زیر کاخ سفید یک بمب بزار تا ثابت کنی دنیای تو مثل سابق نیست فرق کرده
خوشم میاد آمریکا وقتی یه حرفی میزنه صبح نشده عملی میکنه یعنی فقط حرف نمی زنه بلکه عمل هم میکنه اونم سریع السیر..
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
شعار درمانی نمی کنه
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
چون اول فکر همه چیزو میکنن بعد حرف میزنن و تو توهم نیستن
آمریکا و انگلیس بلاخره به خواستشون رسیدن ، حمله به یمن و در دست گرفتن کنترل آمدو شد کشتی ها در دریای سرخ
البته همکاری موثر حوثی ها در این امر نباید فراموش شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خیال چینی ها هم راحت شد که میتونن با ایمنی کامل به مراوده تجاری با عربستان ادامه بدهند
من از یمن می خوام بزنه ناو هواپیمابر آمریکا رو غرق کنه
پاسخ ها
یمن
| Austria |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
باشه امیر
فقط بیزحمت بیا همینجا یمن دستور بده چون سخته وسط جنگ سایت تابناکو چک کنیم و دستوراتتو پیدا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
انجام گرفته هم چند روز قبل و هم امروز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اطاعت امپراطور.!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اشکالی نداره، فقط لطفا اول پولش رو کارت به کارت بکنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
چشم عباس اقااا
یه مشت زن وبچه میمیرن امریکا متعهدی براش مهم نیست
امریکا خودت با زبون خوش از منطقه بیرون برو و به کشور عادی تبدیل شو وگرنه با خفت و ابروریزی به بیرون پرتاب خواهید شد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
باشه الان میرم بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
این حرفهارو اینا جدی می زنن یا برا انبساط خاطر خوانندگان تابناک؟
یمنی های عزیز لندن را هدف قرار بدهید
۱ میلیون از آن ۶ میلیون داوطلب جنگ در غزه را بفرستید کمک برادران یمنی مرز هم باز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
شیش میلیون نبود و ۱۲ میلیون داوطلب بوده و هست
درهای شهادت از همه طرف گشوده شده اما از مدعیان خبری نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
چشم بصیرت اگه داشتی شهدای مقابله با شیطان رو هم میدیدی
سلام . بببین شل بزنی سفت میخوری .این قانون جنگه .
غربی های کثیف فقط بلدن از آسمون آتیش بریزن رو سر مردم باید همه سرمایه گذاری ها رو ضد هوایی باشه این غربی ها جرات جنگ رو در رو ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
چند کلمه هم از مادر عروس
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
آره درسته باید سلاح ها رو کنار بزارن با پنجه بکس و زنجیر و گرز بیان جلو البته تیر و کمان هم قبوله
زمان این فرا رسیده است که جمهوری اسلامی اقدام عملی و قاطع بکند و آمریکا و متحدانش را مرعوب و منکوب بکند حتی اگر لازم باشد وارد جنگ تمام عیار بشود آرزوی همه ملت ما شهادت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
شما میتونید از طرف 5 درصد مردم صحبت کنید نه 95 درصد .
ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ملت نه از خودت مایه بزار بسم الله میدان نبرد حاضره هرکس مایل به شهادت ه
ملت ایران همین زجر فقر و تورم و....بسشونه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
شما دلت میخواد بفرما برو به آرزوت برس ولی از جانب همه مردم صحبت نکن من و خیلی های دیگه دلمون نمیخواد دوست داریم راحت زندگی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
شما که آرزوی شهادت دارید، چرا به غزه نرفتید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
از افغانستان تا مصر و مراکش و کل کشورهای مسلمان خاورمیانه اکثریت مردم خواهان جنگ و خونریزی نیستند این دوره هم تمام می شود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
با این تورم و گرانی نمیشه راحت زندگی کرد جناب ناشناس 11:43
نمیشه به کشتی های غربی حمله کنید و تجارت جهانی به خطر بیوفته و کشورهای بزرگ اقتصادی کاری باهات نداشته باشن. حوثی ها هنوز کامل خاک یمن در اختیارشون نیست. و توانایی و قدرت رویارویی با آمریکا و انگلیس ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
تجارت جهانی به خطر نیفتاده تجارت اسرائیل به خطر افتاده
آمریکا و اسرائیل منفعت اسراییل آنقدر برایشان مهم است که می خواهند قیصریه را بخاطر یک دستمال کثیف به آتش بکشند

چطور تجارت فلسطینیان تجارت جهان را بخاطر نینداخته است
بدرک که تجارت اسرائیل بخاطر افتاده است چرا بقیه کشورها باید تاوانش را بدهند
یمن تنها چیزی که تو چنته داره موشک زدن به میادین نفتی و گازی اعراب خلیج فارسه و اگه این کار رو بکنن قیمت نفت و گاز به قدری زیاد میشه که نه تنها اقتصاد اروپا و آمریکا بلکه اقتصاد شرق از جمله چین هم از هم فرو می پاشه برای همین آمریکایی ها تا حد ممکن با یمن مماشات می کنن اگه روزی یمنی ها این کار رو انجام بدن و اقتصاد دنیا فرو بپاشه و دیگه چیزی وجود نداشته باشه تا غربی ها بخوان به خاطرش با یمن مماشات کنن احتمالا یه بمب اتم خیلی گنده رو یمن ول می کنن و حیات اونجا رو کلا منقرض می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
مماشات رو ما 44 ساله داریم با اسراییل میکنیم امریکا عمل میکنه حرف نمیزنه
لعنت بر آمریکا. انگلیس و غرب پرستان و کامنت گذاران آلبانی نشین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
با افتخار یک غربگدا و یک آلبانی نشین هستم
یمن هم به سرنوشت غزه دچار شد
هنیه تو قطره
پاسخ ها
امیر 114
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
یعنی پول به تو داد تا این جمله رو مرتب تکرار کنی
آمریکا با این حرکت نشان داد که چقدر درمانده و پریشان است و توانی برایش باقی نمانده است و در شرایطی زوال است و این حرکاتش از روی استیصال است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
در سال ۶۰ انگار فریز شدی تازه از غار در اومدی ادبیات ات که مال اون عهد است ۴۰ سال پیش اگر دکمه ریست داری بزن بلکه به روز بشوی اخوی
حمله محدود اثر منفی دارد امریکا تا نابودی کامل حوثی ها به قدرت نشتن مخالفین حوثی ها باید به جنگ علیه اینها ادامه دهد و الان بهترین زمان برای دولت عدن هست که قدرت را پس بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
فک نکنم چنین ریسکی بکنه.این حمله هم نصف اقتصادی و نصف سیاسیه و بایدن مراقب انتخابات هم باید باشه.بنابراین بعیده ادامه دار باشه.البته تا حد زیادی هم به رفتار حوثیها و بستگی هم داره.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
وطن فروش به تمام معنی به امثال شما می گویند. شیعیان عمده جمعیت یمن را تشکیل می دهند و طرفدار ایران هستند اما عدن نشین ها طرفدار عربستان. یعنی جنابعالی دوست داری حکومت در دست اکثریت مردم یمن نباشد چون طرفدار ایرانند و تو از ایران و ایرانی بدت می آید؟
ای کاش کشورهای منطقه با مشارکت و هم افزایی علمی و اقتصادی موجود در منطقه به دنبال تاثیر گذاری در جامعه بشریت بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
ای جان چه شاعرانه و فیلسوفانه عزیزم. ببخشید که اذیت می شی
دعای این روز یمنی ها :

پروردگارا ما به تبعیت از دستورات و فرامین تو از ملت مظلومی که بر
اثر جنایات ستمگران در بدترین شرایط قرار گرفتند از آنها حمایت کردیم و تو وعده حمایت و یاری داده ای
و ما امروز نیاز به یاری و حمایت تو داریم که تو بهترین حمایتگر و بهترین انتقام گیرنده از جنایت کاران هستی
سیاست کلی این است که کار به جایی برسد که آمریکا بین منافع خودش در منطقه و منافع اسراییل یکی را انتخاب کند
همه پایگاههای آمریکا در منطقه را بزنید تا ادب شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
همون اسراییل رو ادب کردید براتون کافی نیست؟؟؟؟!!!!!!
خدا بخیر بگذرد تعداد انتقام ها زیاد شد و تعداد درگیری ها به بتعداد انتقام ها فاکتوریل افزایش خواهد یافت

لعنت بر آمریکا و انگلیس که حماقت های آنها محدود به فلسطین نیست و دارد جهان را در بر می گیرد
این قوم یاجوج و ماجوج که هم در اکراین و هم در فلسطین و هم در چین و هم در کره و ... مایه فساد و کشتار و جنگ هستند خدایا ذوالقرنین را برای ما بفرست
روسیه چرا قطعنامه شورای امنیت را وتو نکرد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
چون دوست داره همه حواسها از اوکراین خارج بشه
حماس جنگی را که به عواقب آن آگاه نبود شروع کرد حالا التماس آتش بس دارد حوثی ها هم جنگی را شروع کرده اند و به زودی التماس می کنند که آتش بس برقرار شود.
بزودی عبدالملک بدرالدین هم یک اتاق می گیره کنار هنیه تو قطر .
ایران نباید وارد جنگ بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
فعلا با کمال تاسف ایران در چند جبهه لبنان، فلسطین، سوریه، یمن و اردن وارد جنگ شده است.
همین طور ادامه بدین ببینیم آخر موفق میشین پای ایران رو به جنگی که اصلاً بهش مربوط نیست باز کنین یا نه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
دقیقا دشمنان ایران و ایرانی و تمامیت ارضی همینهایی هستند که اینجا رجز میخونند و برطبل جنگ می کوبند تا ایران مستقیم وارد جنگ با غرب بشه تا سرپوتین خلوت بشه و اونا به اهداف شوم خود برسند
هرکس کشور را به جنگ با غرب سوق دهد دشمن ایران و ایرانیست حتی در حد یک کامنت ساده

درود برایران و ایرانیان سربلند و دلاور و با عاطفه و مهربان و صلح طلب
نصف مردم یمن ایرانی تبار هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مردم لبنان و فلسطین چی؟
دوستان اکثر اکانت هایی که نظرات ضدایرانی منتشر میکنند فیک هستند
خاورمیانه یا غرب آسیا باید به حضور نظامی کشورهای غربی پایان دهد چون عامل تا امنی هستند
این پایان دادن حضور یا با حرف خوش یا با بیرون کردن آنها یا با اسلحه و موشک باید باشد
بدون داشتن بمب اتم امینت نخاهیم داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
چیه ؟ تا حالا که قدرتمندترین کشور منطقه بودیم . حالا چرا اونقدر ضعیف شدیم که برای حراست از کشور باید بمب اتمی داشته باشیم که حرام شرعی اعلام شده است؟
روسیه: حمله آمریکا به یمن، بی‌توجهی به قوانین بین‌المللی است
والا در مورد اوکراین، همه دنیا این مطلب را به روسیه گفتن ولی گوش نکرد
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
درود بر شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
ببین کی داره مردم دنیا را به رعایت قوانین و حقوق بین الملل دعوت میکنه؟
کسیکه الان ارتشش در خاک یک کشور در حال جنایت است
خودش سفارش میکنه
حوثی ها بروید مملکتتان را بسازید مردم فقیر یمن را نجات بدهید راه حل جنگ نیست بازیچه دست دیگران نشوید .مگر چندین سال با عربستان جنگ داشتید حزب الله و حماس ..کمکتان کردند . یمن کشوریست که با همه عربها فرق دارد.
در روزهایی که بزدل های وطنی مقاوت غیرتمندانه در برابر متجاوز را بی عقلی می پندارند خدایا سربازان اسلام را در ایران و اطراف ما سرافراز و پیروز کن
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
در این موقعیت حساس، سربازان اسلام نباید در ایران بمانند،، پاشو برو یمن
یمن اگر می خواست طرفداری حماس را. بکند سرباز اعزام می کرد به فزه نه اینکه در گیری در یای راه بیندازد باید پای ان بایستد با هزاران کشته اماده شود کار اشتباهی کرد یمن و ایران هم توی این موقعیت نباید بهانه ای دست کسی بدهد چ‌ون کاملا به ضرر مشورماندرگیری تنام می شود چون احماع جهانی صورت می کیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کار از این حرفا گذشته و انصارالله همچون حماس از صحنه روزگار محو خواهند شد
آمریکا و انگلیس نه برای جامعه جهانی بلکه به خاطر اسرائیل این حمله را انجام دادند و لذا باید تلافی آنرا به شدت بر سر اسرائیل آورد یعنی حزب الله و حماس و گروه مقاومت عراق و یمن شدت عملشان را نسبت به اسرائیل بیشتر کنند که به مثابه تنبیه آمریکا و انگلیس است

یمن تابع جامعه جهانی واقعی است اما تابع اسرائیل و حامیان او نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مطمئنم خودت هم نفهمیدی چی میخای بگی
ظاهرا ماموریت از نابود کرذن ایران به نابود کردن مسلمین مخصوصا شیعیان گسترش یافته !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
دقیقا درست فهمیدی، حالا چه خاکی به سرمون بریزیم؟
به نظرم به جای این که اخبار اوکراین و فلسطین و یمن رو جداگانه پیج مخصوص براش قرار دادین، همشون رو تحت عنوان ، اخبار جنگ بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
پیشنهاد خوبیه ،، اسم پیج رو هم بذارن " اخبار مرگ و میر" و خیال همه رو راحت کنن
من فیلم حملات را دیدم خیلی شدید و وحشتناک بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
برای تو بچه سوسول وحشتناک بود نه یمنی ها که ده ساله زیر شدیدترین حملات قرار دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
جناب 8:45
اگه یکم مطالعه داشتی متوجه میشدی که جنگهای طولانی ملتها را خسته و نا امید میکنه بنا بر این حوثیها بعد از اینهمه سال جنگ دیگر توان و روحیه گذشته را ندارند و اینها که می بینی رجزخوانی میکنند خود بیرون از گود هستند.
م-م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
البته خیلی از ملتها هم خسته نمیشن مثل ویتنامیها. محاسبات این مدل جنگها با جنگهای عادی (کلاسیک) فرق داشت. ...
دوستانیکه موفق نشدن به غزه عزیمت کنن میتونن خیلی راحت به یمن بروند و با امریکا بجنگند عجله کنید ..
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اینها به زبون خوش نمیرن به جنگ آمریکا،،، باید به زور متوسل شد و داوطلبین رو بصورت اجباری به غزه و یمن اعزام کرد
خیلی ها در منطقه ماستها را کیسه کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
و البته بعضی ها در حالی که از ترس بر خود می لرزند، میگویند که این حملات آمریکا باعث بی ثباتی بیشتر در منطقه خواهد شد
قطعا دود تمامی این نا آرامی ها بر چشم امریکای جنایت کار خواهد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
همین امریکا در عرض دوهفته صدام ابر قدرت و حکومت القاعده افغانستان را شکست داد و کسی جرات نکرد کاری بکند و اب از اب تکان نخورد

ارتش امریکا شوخی بردار نیست و همواره اجماع جهانی را بهمراه دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
آمریکا خیلی دوره دودها قدرت عبور از اقیانوس را ندارند.
ناشناس
| Austria |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کاری به دودش ندارم، اما بمب ها و راکتهای آمریکا حقیقتا دقیق و ویرانگر هستند
ناشناس
| Malaysia |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
جناب ع ع لااقل خودت بیا به نظر خودت یه مثبت بده
یمن باید پدافند هوایی شو قوی کنه که بتونه هواپیماها رو هم بزنه.
و انشاالله یمن پیروز است.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
حوثی ها نیاز به پدافند هوایی ندارند چون میتوانند با پرتاب سنگ، جنگنده های ناتو را سرنگون کنند
یمنیهادرمقابل یک مشت بچه های پفک نمکی ومای بیبی غربی,فقط دوچیزکم داره(۱-اتحادکشورهای مسلمان وعرب دراصل ناتوی خاورمیانه ای-۲ -پدافند وحمله درمقابل کشتیهای جنگی،موشک وجنگای باخلبانهای پفک نمکیشون)والا شجاعت،فداکاری،ایثار،شهادت،ایمان ووجدانشون..... دردنیا بی نظیره
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
شما چرا از شجاعت بی نظیر یمنی ها درس نمیگیری و برای شکار ناوهای امریکا در دریای سرخ، عازم جنگ نمیشوی؟
اونایی که متلک میندازن و میگن چرا یمن نمیرین ...جوا ب؛ شماها خطرناکتر از امریکا و اسرائیل هستید وایستادیم دست از پا خطا نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خوب شد گفتی وگرنه ما فکر می کردیم علتش چیزای دیگست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خخخخخ. خودت تنهایی فکر کردی این جواب را نوشتی؟
چرا کامنت من را نزاشتی
آتش. بازی رو چند روز دیگه یمنی ها شروع میکنن صبر کنین تا پهبادهای ایران بره آدرس دقیق ناوها و کشتی های آمریکایی رو براشون جمع کنه و بهشون بده ببینین چکار میکنن فقط کافی یه مشتی آمریکایی انگلیسی بخوره یا یه کشتی بزرگ رو تو کانال سدئز یا تنگه نالاکا غرق کنن کلک اروپا کنده میشه با تورم بعدش
بعد از حمله قیمت لنگ و خنجر به طرز عجیبی بالا رفته . از بورس وال استریت بپرس . به جون تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
ایضاً نان خشک
درگیری بایمن نتیجه ای جز رسوایی برای آمریکان
اگه یمن کاری می‌تونه بکنه برای خودش بکنه که بدبخت ترین وبیچاره ترس کشور دنیا است با چند هزار سال سابقه حتی یک بچه هم میدان‌های که آدمهای نرمالی نیستند این کشور با صدقه چند تا کشور مثل عربستان که اگه نبود نان هم نداشتند زندگی میکنم اسم یمن را با آمریکا آوردن دور از انصاف هم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
در واقع بیچاره تو و امثال تو هستی که قدرت فهم نداری
یعنی اینها نمی دونن هر عملی دارای عکس العملی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
نه دیگه فکر می کنن ما می زنیم اونا هم ساکت میشینن
میخواستم نظر م را بنویسم ، رادیو روشن بود و مسول مالیات خبر داد یک کارمند سال گذشته حدود شانزده میلیون تومان مالیات داده ،طلا فروشی حدود نه میلیون ، املاک حدود پنچ میلیون .
خدا لعنت کند قوم ظالمین را. لعنت بر این روباه پیر و حکام ظالم آمریکا و هم پیمانانش.
قابل توجه علاقمندان بستن تنگه هرمز!!!!!!!!
هفتاد و دو حمله انجام داده اند و فقط 6 نفر و آن هم نظامی کشته شده اند اما اسرائیل جنایتکار روزی 250 غیر نظامی را به خاک و خون میکشه. اینجاست که باید گفت که دنیا تا محو اسرائیل نباید از پای بنشینه
مقام روس: حمله به یمن، برای انحراف توجه از مشکلات آمریکا در اوکراین است !!!!!!!!!!


دو کلمه هم از مادر عروس بشنو
به مقام روس بفرمایید که : با رای ممتنع خود به قطعنامه ضد یمنی عملا تمایل روسیه به درگیری یمن و آمریکا اعلام فرمودید.
برای رفع آلودگی و محیط زیست که مصداق نسل کشی فکری کنید ، یمن به ما چه
من فقط یه چیز میدونم اینکه هزینه این موشک پرانیهای حوثیها باعث بالارفتن دلار در کشور ما خواهد شد. خودتان ربطش را پیدا کنید
آیا امکان مقابله با هواپیماهای نظامی امریکا و اسراییل وجود ندارد؟
و اینها را با هیچ نوع موشکی نمیتوان هدف قراردار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
نه.
به نظر شما اینکه درهمه شناسامه ها وقتی بچه به دنیا می ایید می نویسیند شیعه چه مفهومی دارد
نیاز به انتخاب ان بچه ندارد ؟چه کار باید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
تو هیچ شناسنامه ای همچین چیزی نیست . چرت و پرت نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
احتمالا تو شناسنامه نداری وگرنه نوشته شده .
فقط باید روی یمن سرمایه گذاشت تا آمریکا واسرایل نابود کنیم، بهترین راه برای شکست آمریکا واسرایل همین است بزنیم کشتی اقتصاد آمریکا رو نابود کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم