بازدید 11470

قاتل ۴ عضو یک خانواده در آبادان خودکشی کرد

کد خبر: ۱۲۱۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 10 January 2024

مرد جنایتکار که 4 عضو یک خانواده را در آبادان قتل‌عام کرده بود پیش از خودکشی در فیلم کوتاهی که در فضای مجازی منتشر کرد به تشریح انگیزه خود از این جنایت  پرداخته است.

به گزارش ایران، شامگاه 13 دی امسال خبر قتل در خانه صاحب رستوران معروفی در آبادان به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران به خانه مورد نظر در خیابان ذوالفقاری آبادان رفتند مشخص شد مردی مسلح وارد خانه شده و با شلیک گلوله پدرزن، مادرزن و خواهرزن صاحب رستوران را به همراه پسر 16 ساله وی به قتل رسانده و صاحب رستوران و همسرش را نیز بشدت مجروح کرده است.

سرهنگ سیروس دریکوند روز گذشته با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در ۱۳ دی امسال در یکی از مناطق شهرستان آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی خبره از پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش‌های شبانه‌روزی و بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم، قاتل و ۲ همدست او را شناسایی کردند. کارآگاهان پلیس، پس از اخذ نیابت قضایی، به محل اعزام شدند و طی عملیاتی هدفمند، ۲ شرور همدست قاتل را دستگیر کردند، اما در این عملیات‌، قاتل که هیچ راهی برای فرار نداشت، در اقدامی جنون‌آمیز، با اسلحه به زندگی خود پایان داد.

این در حالی است که روز گذشته فیلم کوتاهی از صحبت‌های عامل جنایت در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد قاتل به خاطر اختلاف با یک زن و همسر او در ترکیه، مرتکب این جنایت‌ها شده است.

عامل جنایت که رضا نام داشت، گفته است با صاحب رستوران و همسرش اختلافی نداشته بلکه با خواهرزن وی و باجناقش اختلاف داشته است. به گفته رضا وی در ترکیه با زن جوانی شراکت کاری داشته است اما شوهر وی بعد از مدتی به دلیل مسائل اخلاقی از رضا شکایت کرده و پس از یک درگیری شدید، او از سوی پلیس ترکیه بازداشت شده است که این موضوع باعث شده وی سه شبانه‌روز در اداره پلیس بازداشت باشد و از طرفی همسرش نیز با اطلاع از این ماجرا درخواست طلاق دهد.

به دنبال همین اتفاق، کینه عمیقی بین آنها شکل می‌گیرد و رضا پس از سفر به ایران برای انتقامجویی از زن جوان به آبادان می‌رود. شب حادثه نیز رضا به خاطر مصرف مقدار زیادی مشروبات الکلی از حالت عادی خارج شده و پس از آنکه متوجه می‌شود زن جوان در خانه خواهرش میهمان است به آنجا می‌رود و نخست او را به قتل می‌رساند سپس با شلیک به پدر و مادر وی و خواهر و شوهرخواهر زن جوان و پسر نوجوان آنها حمام خون به راه می‌اندازد.

رضا دراین فیلم مدعی شده همدستش که پسر جوانی است از تصمیم وی بی‌خبر بوده و نقشی در قتل‌ها نداشته است. پس از این جنایت‌ها نیز به اصفهان فرار کرده و چند روزی سرگردان کوچه و خیابان‌ها بوده تا اینکه سرانجام تصمیم به خودکشی گرفته است.

در حال حاضر با مرگ رضا، دو همدست وی در بازداشت پلیس هستند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست