بازدید 3724

استخدام وکیل ایرانی در خارج از کشور چه مزایایی دارد؟

کد خبر: ۱۲۱۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 09 January 2024

استخدام وکیل ایرانی در خارج از کشور چه مزایایی دارد؟

تخصص، مهارت و تجربه وکیل ایرانی در سطح بین‌المللی این امکان را به او می‌دهد که مدافع برحق حقوق موکلان ایرانی خود باشد. این وکلا در حوزه‌های متفاوتی فعالیت می‌کنند و در آن زمینه راهنمای موکلان خود هستند. ایرانیان مقیم کشور خارجی به‌دلیل انطباق فرهنگی و زبانی خود با وکلای ایرانی آن‌ها را برای حل مسائل و مشکلات حقوقی خود برمی‌گزینند.

این افراد با قوانین و سیستم قضایی کشور مورد نظر نیز آشنا هستند و برای حل درگیری‌های پیش‌آمده برای موکلان ایرانی خود راهکارهای سریع و قانونی در نظر می‌گیرند. ایرانیانی که به تازگی مهاجرت کرده‌اند و از قوانین و فرهنگ آن کشور اطلاع کاملی ندارند؛ برای رسیدگی به مشکلات حقوقی خود بهتر است به سراغ وکلای ایرانی شناخته‌شده بروند.

استخدام یک وکیل ایرانی در خارج از ایران چه مزایایی دارد؟

این وکلا با تنظیم قرارداد قانونی، حضور در دادگاه، مذاکره با طرف دعوی، دریافت مجوزهای لازم و غیره پرونده شما را در مسیر قانونی هدایت می‌کنند. با دریافت راهنمایی از وکلای ماهر و متخصص ایرانی، مشکلات قانونی برای ایرانیان خارج از کشور به حداقل خواهید رسید و حقوق آن‌ها نیز حفظ خواهد شد.

این وکلا در زمینه تجارت، آسیب‌های بدنی، تصادفات، جنایت، املاک و غیره مدارک و مجوزهای معتبر بین‌المللی را دریافت کرده‌اند. بنابراین، در تمامی زمینه‌ها با رعایت قوانین آن کشور از حق موکل خود دفاع می‌کنند. در ادامه مهمترین مزایای مراجعه به این وکلای متخصص ایرانی را بررسی می‌کنیم.

حضور در دادگاه کشور مربوطه برای حل مشکلات از طریق قانون

ایرانیان مقیم آمریکا در هر زمینه‌ای که به مشکل برخورد کنند، باید از قانون کمک بگیرند. وکیل ایرانی به‌عنوان میان‌بری تعریف می‌شود که به حل سریع‌تر این مشکلات با کمترین هزینه و اتلاف زمان به موکل ایرانی خود کمک می‌کند. این وکلا مشاوران حقوقی متخصص در حل درگیری‌های قانونی هستند.

از طریق وکلا ایرانی پیگیری‌های قانونی صورت می‌گیرد و از حق موکل ایرانی به‌خوبی محافظت می‌شود. این قوانین ممکن است مربوط به تجارت، امور مهاجرت، جرایم کیفری، خرید ملک و سایر زمینه‌ها باشند. وکیل در برخی از مواقع نیز به جای موکل در دادگاه حاضر می‌شود که به دفاع از حق و حقوق او بپردازد. بنابراین، بیان قوی و تخصص این وکلا احتمال دریافت رای مثبت از طرف قاضی را در دادگاه بالا می‌برد.

کمک به صدور مجوزهای لازم برای شروع یک کسب‌وکار

برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار در خارج از کشور به مجوزهای قانونی نیاز است. وکلای ایرانی بهترین گزینه برای پیگیری‌های قضایی و دریافت این مجوزها هستند؛ زیرا این افراد از جزئیات قانون کشور مورد نظر در زمینه کسب‌وکارهای متفاوت آگاهی دارند.

همین امر موجب می‌شود که وکلای ایرانی راهنمایی‌های دقیقی را برای شروع و رونق یک کسب‌وکار در خارج از کشور به ایرانیان ارائه دهند. در این صورت موکل ایرانی از دام قانون و پرداخت جریمه‌های سنگین به دولت خارجی در امان می‌ماند.

مذاکره وکیل ایرانی با طرف دعوی

چه در کسب‌وکار و چه در هر محیط دیگر، امکان ایجاد مشکلات و درگیری‌های دعاوی بسیار زیاد است. وکلای ایرانی مذاکره‌کنندگان متخصصی هستند که بدون درگیری قانونی به حل مشکلات می‌پردازند. این افراد به جای موکل خود با طرف دعوی وارد گفت‌وگو می‌شوند و با او به توافق می‌رسند. در نتیجه، به واسطه این وکلا از اتلاف زمان، انرژی و هزینه موکل ایرانی نیز جلوگیری می‌شود.

تسلط به فرهنگ، قانون و زبان دو کشور  

یکی دیگر از مزایای استخدام این وکلا، تسلط آن‌ها به زبان فارسی و انگلیسی است. همچنین آنان به فرهنگ و قوانین دو کشور نیز مسلط هستند که این ویژگی‌ موجب درک بهتر موکلان ایرانی خواهد شد. به‌خصوص در زمان مذاکره و گفت‌وگو، حس راحتی و صمیمیت بیشتری بین موکل و وکیل ایرانی ایجاد می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت https://www.iranianlawyer.com/  سر بزنید.

توجه داشته باشید که این مطلب راهنمایی عمومی برای انتخاب وکیل ایرانی است و نکات قانونی را پوشش نمی‌دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی