بازدید 7154

برف مدارس این شهر ایران را تعطیل کرد

اولین برف زمستانی در اردبیل از اوایل صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد که بارش این نعمت الهی باعث شادمانی مردم استان اردبیل شده است.
کد خبر: ۱۲۱۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 06 January 2024


به گزارش تابناک به نقل ار همشهری آنلاین،، بارش نخستین برف زمستانی در اردبیل که از دقایق اولیه صبح امروز ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شد، چهره شهر اردبیل را سفید پوش کرد.

با توجه به لغزنده شدن سطح خیابان‌ها، حرکت خودروها در اردبیل با کندی انجام می‌شود و در هسته مرکزی شهر نیز ترافیک خودروها نسبت به گذشته بیشتر شده است.

بارش اولین برف زمستانی در اردبیل با توجه به اینکه امسال این شهر پاییز کم آبی را از لحاظ بارش نزولات جوی پشت سر گذرانده است، باعث خوشحالی مردم به ویژه روستاییان در روزهای ابتدایی زمستان شد.

تعداد بازدید : 523

تعطیلی مدارس در شهرستان سرعین
طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل برودت هوا در سرعین دوره پیش دبستانی و ابتدایی فعالیت های آموزشی بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

تدوام بارش برف و باران تا عصر امروز در استان اردبیل
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی که پیشبینی شده بود از اواخر وقت دیروز با ورود سامانه سرد و بارشی به منطقه، آسمان استان ابری شده و دمای هوا بطور نسبی کاهش یافته و بارش باران و برف در برخی مناطق استان رخ داده است.

وی افزود: با فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود. بارش در مناطق شمالی به‌صورت باران و پراکنده انتظار می‌رود.

کوهی تاکید کرد: پیرو هشدار هواشناسی صادر شده، بارش برف در ارتفاعات، مناطق کوهستانی و بخش‌هایی از شهرستان‌های مشگین‌شهر، سرعین، نیر و خلخال قابل توجه بوده است. لذا به دلیل کولاک برف و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، اختلال در تردد جاده‌ای رخ داده است.

مدیرکل هواشناسی با بیان اینکه از عصر شنبه تا صبح یکشنبه دمای هوا به‌طور محسوس کاهش خواهد یافت، گفت: طی این مدت در مناطق مرکزی و جنوبی استان یخبندان رخ خواهد داد. لذا توجه به توصیه‌های هواشناسی تاکید می‌شود.

به گفته وی با خروج سامانه بارشی، از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده آسمان استان غالباً صاف بوده و پدیده غالب در سطح استان وزش باد (در مناطق مرکزی با سرعت تند تا نسبتاً شدید) پیش‌بینی می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست