بازدید 34303

رئیسی در زنجان: پیشرفت کشور با ترور متوقف نمی‌شود/رئیس جمهور چگونه آرزوی پیرزن زنجانی را برآورده کرد؟

براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده مقرر بود رئیس‌جمهور در سفر دو روزه به‌همراه وزرا در زنجان حضور داشته باشند که با توجه به حمله تروریستی در استان کرمان و حضور رئیس‌جمهور در این استان برای ابراز همدردی با بازماندگان و حضور در مراسم خاکسپاری شهدای این حادثه این سفر با یک روز تاخیر انجام شد
کد خبر: ۱۲۱۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ 06 January 2024

رئیسی وارد زنجان شد/برنامه های سفر رئیس جمهور به استان زنجان چه خواهد بود؟

تابناک _ سیدابراهیم رئیسی و هیئت وارد فرودگاه زنجان شدند و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفتند.

براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده مقرر بود رئیس‌جمهور در سفر دو روزه به‌همراه وزرا در زنجان حضور داشته باشند که با توجه به حمله تروریستی در استان کرمان و حضور رئیس‌جمهور در این استان برای ابراز همدردی با بازماندگان و حضور در مراسم خاکسپاری شهدای این حادثه این سفر با یک روز تاخیر انجام شد و این در شرایطی بود که تعدادی از وزرا از روز جمعه ۱۵ دی ماه در زنجان مستقر و مطابق با برنامه‌های در نظر گرفته شده در شهرستان‌ها حضور داشتند.

رئیس جمهور در این سفر با مردم شهر زنجان دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت. در این سفر هشت واحد بزرگ صنعتی که از گذشته مشکل داشتند به همراه پروژه‌های بزرگ آب و فاضلاب وزارت نیرو از جمله آبگیری سد بلوبین در شهرستان ایجرود انجام و به بهره‌برداری می‌رسد.

رییسی پیشتر آبان ماه سال ۱۴۰۰ در اولین سفر استانی به زنجان سفر کرده بود.

رییس جمهور همچنین سال گذشته نیزبه منظور افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی آریان ۲ به زنجان سفر کرد.

اقدامات خوبی در بخش مسکن در زنجان انجام شده است

سید ابراهیم رئیسی روز شنبه -  ۱۶ دی‌ 1402 - در بدو ورود به استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سفر به زنجان با تاخیر یک روزه مواجه شد که دلیل آن حضور در کرمان و شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی بود؛ ولی امیدواریم در ساعات آینده با حضور در برنامه‌های از پیش تعیین شده بتوانیم مصوبات خوبی برای استان زنجان داشته باشیم.

وی به مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان زنجان اشاره کرد و افزود: مصوباتی در این سفر وجود داشت که با تلاش مسئولان شاهد پیشرفت کاری در این بخش‌ها هستیم؛ در بخش مسکن در استان اقدامات خوبی انجام شده است؛ در رابطه با اشتغال نیز که یکی از دغدغه‌ها به‌شمار می‌آید، درصد بیکاری در استان کاهش داشته است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل از سوی مسئولان امر پیگیری شده است و به نتایجی نیز دست یافته‌ایم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان با کار جهادی امور را دنبال کنند و امروز نیز در استان زنجان، قطعا مواردی مطرح و بررسی خواهد شد.

زنجان در مسیر توسعه/ ازخانه دار شدن ۷ هزار نفر تا افتتاح بالغ بر۱۰۰ پروژه عمرانی و صنعتی

مهمترین پروژه هایی که در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به زنجان بهره برداری می شوند، به شرح زیر است:

۱. ۲۸ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی به ارزش ۲۴۴.۵ میلیارد تومان شامل مجتمع فرهنگی زرین آباد شهرستان ایجرود با اعتبار ۹ میلیارد تومان، ۱۱ پروژه آموزشی به ارزش ۸۳ میلیارد تومان که مشتمل بر افتتاح ۱۰ مدرسه و یک زمین چمن دانش آموزی است، ۳ پروژه مرتبط با دانشگاه دولتی زنجان با اعتبار ۷۶.۵ میلیارد تومان و ۱۳ پروژه ورزشی (وزارت ورزش) با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان.

۲. افتتاح ۱۴ پروژه بهداشت و درمان با مجموع اعتبار: ۳۴۴.۸ میلیارد تومان که از سوی دانشگاه علومک پزشکی زنجان هزینه و اجرا شده و مشتمل بر مراکز بهداشت، خوابگاه دانشجویی، مسکن متخصصان مستقر در بیمارستان ماه‌نشان، کلینیک تخصصی، بهره‌برداری از دستگاه‌های تخصصی بخش بهداشت و درمان و چند خانه بهداشت و مرکز سلامت است.

۳. افتتاح مرکز هوش مصنوعی دانشگاه زنجان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حوزه دانش بنیان و فناوری اطلاعات

۴. افتتاح ۹ پروژه آبی با همکاری دو شرکت آب منطقه ای و آبفای استان به ارزش ۴ هزار و ۴۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که مشتمل بر تکمیل سد و آبگیری سد و نیز بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب و شبکه ۳۰ کیلومتری فاضلاب زنجان و آبرسانی روستایی است.

۵. بهره برداری از ۵۴ پروژه گازی به اعتبار ۱۳۰.۲ میلیارد تومان که مشتمل بر گازرسانی به ۷۶۳۹ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح شهر زنجان به ارزش ۶۰ میلیاردتومان، گازرسانی به ۸ روستا به ارزش بیش از ۴۴ میلیارد تومان و گازرسانی به ۴۵ واحد صنعتی به ارزش ۲۶.۲ میلیارد تومان است.

۶. ۳ پروژه برقی با اعتبار بالغ بر ۱۴۰.۸ میلیارد تومان با هزینه‌کرد شرکت توزیع برق زنجان مشتمل بر پروژه های نصب کنتور هوشمند در سطح استان و کاهش تلفات برق شهری و روستایی، پروژه های ایجاد شبکه و روشنایی جهت تامین برق به ۲۰ روستای شهرستان زنجان و مناطق جدید در سطح این شهر و مسکن ملی به ارزش ۵۴.۸ میلیارد تومان.

۷. افتتاح ۶ پروژه راهسازی به ارزش یک هزار و ۳۶۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان مشمتمل بر افتتاح راه های جدید یا بهسازی و روکش آسفالت راه های موجود و نیز افتتاخ راهدارخانه

۸. افتتاح ۳ پروژه مسکنی در قالب ۵۸۶۷ واحد مسکونی با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۳۳۲ میلیارد تومان که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث شده اند.

۹. بهره برداری از ۵۱۷ پروژه عمران روستایی با مجموع اعتبار ۴۲۶.۹ میلیارد تومان با همکاری بنیاد مسکن و وزارت کشور (سازمان همکاری شهرداری های و دهیاری های کشور)

۱۰. افتتاح ۴۳ پروژه عمران شهری به ارزش اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان و با همکاری شهرداری های استان زنجان.

رئیسی در زنجان: ایران امروز، ایران فناور است/پیشرفت کشور با ترور متوقف نمی‌شود

رییس جمهور در اجتماع بزرگ مردم زنجان گفت که جمهوری اسلامی ایران امروز پیشرفته و فناور است و دستیابی کشور به بسیاری از فناوری ها با همت جوانان امکان پذیر شده است و این پیشرفت با ترور متوقف نمی‌شود.

سید ابراهیم رییسی در دیدار با مردم زنجان در مصلای بزرگ این شهر و در جمع پرشور زنجانی ها افزود که بسیاری از صنایع از جمله صنعت هسته‌ای در کشور ما بومی شده‌ است و کارهای بسیاری انجام شده و کارهای بسیار دیگری در دست اقدام است‌.

وی با اعلام اینکه صنعت هسته‌ای ایران صلح آمیز است‌، ادامه داد که دشمن گمان می‌کرد با ترور دانشمندان از جمله شهید شهریاری می‌تواند صنایع هسته‌ای کشور را متوقف کند؛ اما نتوانست.

رییس جمهور از افزایش تولید، صادرات و اشتغال در دو سال دولت سیزدهم خبر داد و گفت که تولید و صادرات کشور در این مدت صعودی بوده است.

وی بیان کرد که بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان و ۶۰ میلیون دلار در مدت فعالیت دولت در استان زنجان سرمایه‌گذاری شده‌ است و شاهد کاهش ۵ درصدی میزان بیکاری در استان زنجان بوده‌ایم.

تولید و صادرات کشور رو به افزایش است/جهان به حقانیت مواضع ایران رسیده است

رئیسی تاکید کرد که دشمن می‌خواهد که ما تولید و رشد اقتصادی نداشته باشیم اما ملت ما اراده کرده که در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی اثرگذار باشد.
وی با بیان اینکه می‌توان با اتکا بر اصول رشد کرد و پیشرفت داشت اعلام کرد که تولید و صادرات کشور در این دولت رو به افزایش است و برنامه ما در این دولت این نیست که از کنار مسایل بی تفاوت بگذریم، بلکه رویکرد و راهبرد ما حل مساله است.

وی اظهار کرد: دشمنی دشمنان برای آن است که نظام جمهوری اسلامی بر حق مظلومان و فلسطین تاکید دارد، دفاع از مظلومان عالم و خروشیدن بر ظالمان و مستکبران سیاست ماست که آن را سیاست حق و درستی می دانیم.

وی با تاکید بر اینکه که باطل از میان رفتنی است، گفت که فلسطین مظلوم مقتدر است و رژیم جعلی صهیونیستی حتما از بین رفتنی و نابود است.

رئیسی افزود که ما از ابتدای انقلاب بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و داریم، این ها آموخته های ما از مکتب حسین (ع) و عاشورا است.
رییس جمهور ادامه داد که دشمن در این سال ها تحریم و تهدید کرد، حمله نظامی کرد و محاصره اقتصادی کرد اما ملت ایران در این نبرد و جنگ اراده ها پیروز شد.

وی با قدردانی از استقبال مردم زنجان و برپایی راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیان کرد که قرار بود روز قبل در جمع با صفای شما باشم اما به دلیل سفر کرمان این مهم امکان پذیر نشد.
رئیسی اظهار کرد که اجتماع شما امروز در خیابان ها معنا و مفهوم خاصی داشت نخست اینکه احترام به شهدای حادثه کرمان و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و همچنین اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه است.

وی بیان کرد: آنچه به ما امید و قلب هایمان را به یکدیگر پیوند می دهد، نام اباعبدالله الحسین است، پایتخت شور و شعور حسینی شاخص بسیار نورانی برای مردم زنجان است.
رییس جمهور گفت:‌ این توفیق و افتخار را داشتم در سالیان گذشته در محافل حسینی مردم زنجان حضور می یافتم.

رئیس جمهور چگونه آرزوی پیرزن زنجانی را برآورده کرد؟

رئیس جمهور که امروز (شنبه) برای انجام دومین دور سفر استانی به زنجان سفر کرده است، به خانه پیر زن زنجانی در کوی فلسطین واقع در یکی از محله‌های حاشیه این شهر رفت و پای درددل این مادر نشست.

رئیسی در دور اول سفر که در آبان ۱۴۰۰ انجام شد به صورت سرزده به حاشیه شهر زنجان و کوی فلسطین رفت و در جریان وضعیت زندگی و سکونت این پیرزن قرار گرفت.

رئیس جمهور در همان سفر از استاندار زنجان خواست مشکلات این بانوی کهنسال که دارای فرزند بیمار بود را پیگیری کند.

حالا پس از گذشت دو سال، رئیس جمهور به وعده خود جامه عمل پوشاند و به این مادر پیر زنجانی خانه هدیه کرد.

رئیسی امروز به همین خانه ای رفت که به مادر سالمند زنجانی هدیه کرده بود، این خانه جدید در کوی «ثمین» واقع است و رئیسی در این دیدار جویای حال مادر سالمند شد.

بازدید رئیسی از پروژه معطل مانده ورزشگاه زنجان

ابراهیم رئیسی رییس جمهور روز شنبه در جریان سفر استانی به زنجان با بازدید از پروژه معطل مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، سه دستور برای تسریع در اجرای آن را صادر کرد.

رئیس جمهور در این بازدید، دستور داد ضمن واگذاری عملیات احداث از وزارت ورزش و جوانان به استان و جذب و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن، این پروژه حداکثر تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان با ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا یک پروژه ملی است که کلنگ آن در سال ۸۴ به زمین زده شد و مسئولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شده بود.

ابتدا قرار بود این پروژه در مدت چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ این شهر به بهره‌برداری برسد، اما روند اجرای آن از آنچه تصور می‌رفت طولانی‌تر شد و پس از گذشت ۱۸ سال شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال همچنان در انتظار افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

۷۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت به متقاضیان تحویل داده شد

وزیر راه و شهرسازی از تحویل پروژه های نهضت ملی مسکن خبر داد گفت: ۷۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای قانون خانواده و طرح جوانی جمعیت به مشمولان این طرح تحویل داده شد و این روند ادامه دار است.

مهرداد بذرباش امروز (شنبه ۱۶ دی ماه) در بازدید از پروژه مسکن کوی زنگان، اظهار کرد:  کشور پس از ۸ سال رکود،‌ دوباره به تولید مسکن بازگشته است.

وی تصریح کرد: ۱۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب زمین‌هایی ۹۹ ساله به متقاضیان واگذار شد. در بخش خودمالکی و بخش خصوصی نیز ۱۲۱۳ واحد مسکونی به مرحله بهره‌برداری رسید.

وزیر راه شهرسازی با اشاره به ۲۷ هزار پروژه هدف‌گذاری استان زنجان، اظهار کرد: ۲۰ هزار عملیات در استان به مرحله اجرایی رسیده است.

بذربپاش همچنین با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌ها و تحویل در اسرع وقت به مردم بیان کرد: در استان زنجان، ۶۰ درصد پروژه‌ها پیشرفت کرده است و در فازهای مختلف تا دهه فجر، پایان سال و همچنین در سال ۱۴۰۳ در ماه‌های متوالی و به محض آماده شدن تحویل مردم می‌شود.

 بذرپاش با بیان اینکه یک زمین هزار هکتاری در غرب استان تامین شده است، افزود: در شهر زنجان همه اراضی مورد نیاز تامین شده است و در چند شهرستان با اقدام به استفاده از شهرک‌های منفصل یا زمین روستایی نیاز شهرستان‌ها تأمین می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۴۹
ما کی شاهد کاهش تورم خواهیم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
این افتتاح هارا یه دهدار هم میتونه انجام بده!هزینه از جیب مردم برای هواپیما،اسکورت،حق مأموریت و... مقامات و مدیران!
وقتی بودجه ندارید که مصوبات قبلی را اجرا کنید، چرا مصوبات جدید؟ طبق آمار خودتان تا ۱۴۴۰ هم مصوبات قبلی اجرا نخواهند شد. واقعا روبان قیچی کردن نیاز به حضور رییس جمهور دارد؟ همه می دانند رئیسی دور بعد هم انتخاب شده، چه نیازی به تبلیغات؟ هزینه این سفر ها را خرج مردم کنید.
کرمان برو نه زنجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
از دنیا عقبی،کرمان رو رفت تموم شد.
لطفا مصوب نمایید که مالیات بر ارزش افزوده کارخانجاتن سرب و روی در استان که باعث شده قطب اول تولید شمش روی در خاورمیانه باشیم در استان زنجان هزینه شود نه اینکه به استان های شیراز و اصفهان سپرده شوود. سهم مردم فقط مریضی هست مابقی برای سایر دوستان
برنامه‌های رئیس جمهور در سفر زنجان
سخنرانی فراوان در وصف سجایا و رشادت‌های دولت
دست و جيغ و هورا ی حاضرين
پروار قیمت گوشت و مرغ و اقلام خوراکی
از این دست پروژه ها چند سال است که افتتاح می شود ولی مشکلات زندگی نیز بیشتر می شود و تورم روز به روز در حال افزایش است و هیچ سخنرانی و خوب جلوه دادن اوضاع دردی را دوا نمی کند.
کسی نیست بپرسه حاصل این گشت و گذارها جز اتلاف پول و هدر دادن بیت المال چه فایده ای برای مردم داره
نزدیک ۸ بار استخر صایین قلعه راافتتاح کردید باز بسته شد انشاءالله ا ۹همین* افتتاح استخر صایین قلعه در کدوم دوره است
کدوم پیشرفت اقای رییس جمهور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
واقعا جناب رئیسی فکر می کنید ما در حال پیشرفتیم؟
کجای کشور رو به رشد بوده که ما همون یکی رو بولد کنیم و چشممون رو به تمامی مشکلات ببندیم و برای شما هورا بکشیم.
اینهمه متخصص هرساله از کشور خارج میشن اونوقت رئیس جمهور ما رو ببین
یک پروژه پند بار افتتاح . گرانی حل شود حقوق ها بالا رود ..
ماک پیشرفتی نمیبینیم هرچی میبینیم پس رفته
پول این گشت وگذار های بی فایده را آقای رئیسی به من فرهنگی باز نشسته ۱۴۰۱ یک بده که بعد نزدیک به دو سال نه خبری از پاداشم هست نه حکمم ونه اصلاحیه رتبه بندی ونه اعمال رتبه بندی در حقو ق وحکم وپاداشم . حداقل کاری که می تونی انجام بدی که دعای خیر حداقل یک عده ادمای گرفتار بدرقه راهت باشه
ضعیف تر ین رییس جمهور ایران بعد از روحانی ، رییسی است ،
پاسخ ها
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
برعکس
پیشرفت یا پسرفت ماکه فقط پسرفت دیدیم
فقط اون پیرزن مشکل خونه داشت بقیه مشکلی ندارند
تبلیغات پوپولیستی همینه که به خونه یک پیرزن بره و اون را در بوق و کرنا بکنند.
خوب الحمدالله
مشکل پیره زنه حل شد
دیگه هیچ مشکلی تو کشور نداریم
فقط همین مونده بود!!!!!!!!
با ترور هم پیشرفت نمی کنه....
پیشرفت کشور با ترور متوقف نمی سود ولی با مهاجرت نخبگان کند می شود.
یکی به این بنده خدا بگه اقتصاد و محیط زيست و آبخیزداری هم علم هست، دیپلماسی هم تخصص هست، گردشگری هم صنعت هست.
پیشرفت فقط ساخت موشک و پهپاد نیست.
با عرض سلام خدمت آقای رییس جمهور خوش آمدین والامنم مشکل زیادی دارم بادوتابچه متساجرباهمه گروتی مشکلات دادگاه دارم لطفاپیام ماروهم رسیدگی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
تنبل نرو تو سایه ؛سایه خودش میایه
میشه یکی ازش بپرسه پیشرفت تو چی؟؟ ما که جز فقیر و فقیرتر شدن روندی رو احساس نمی‌کنیم
درود بر آیت الله ابراهیم رییسی و تمامی دولت مردان دولت سیزدهم که با جان و دل در حال خدمت کردن به مردم هستند...
دشمن تا الان کاری نتونسته بکنه از این به بعد که دیگه در سراشیبی موفقیت هستیم. کجای دنیا اینطوری طرح های مقتدر افتتاح میکنند در خود آمریکا دیگه خبری از سازندگی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
آره شیب موفقیت خیلی زیاده فقط حواستون به تابلوی "خطر سقوط " هم باشه
الهی درد و بلای رئیس جمهور رئیسی بخوره تو سر دشمناش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
فکر کنم این یک آرزو خیلی محقق شده چونکه کل ملت ایران خیلی فقیرتر شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
هر وقت که صاحبخانه ام غر می زند که اجاره عقب افتاده، یک سر دردی می گیرم که بیا و ببین
آقای رییس جمهور، لطفا نه ده مورد، پیشرفت فقط یک پیشرفت را ذکر کنید که باعث بهبود شرایط زندگی مردم عادی شده باشد، مثلا کاهش تورم، افزایش سرانه درآمد ملی و رسیدن آن به سطح ده سال قبل، بهبود کیفیت آب و هوا و خاک. زنده شدن دریاچه ارومیه و زاینده رود یا رودهای دیگر، کاهش جرم و حنایت، دزدی و خودکشی، کاهش مهاجرت های اقتصادی نیروی کار کشور، کاهش فرار سرمایه و...
متاسفانه در همه زمینه ها دولت شما دولتی کاملا ورشکسته با کارنامه ای غیر قابل قبول می باشد در حالی که بالاترین سطح هماهنگی با بخش های غیر انتخابی را داشته اید. می دانید علت ناکامی های شما چیست؟
میخواهیم صد سال دیگه نیاید شهر ما اندک برکت تمان هم از بین برود ملت را بدبخت کرد با تورم وگرانی ووعده های دروغ ماشین در مدت یک هفته صد ملیون تومان گران شده همه چیز دوباره شروع شده به گران شدن هیچ نظارتی هم ندارد کی دوره این تمام میشود ملت نفس بکشند به خدا به اخر خط رسیدیم از گرانی وفقر راضی به مردنهستیم
کاش ملت ما هم یاد بگیرن که تنها کسی که روزی رسان هست خداست
روزی هیچ کسی دست هیچ کس نیست
حالا اون کس رییس جمهور باشه یا هر کس دیگه ای
کاش به جای نامه هایی که به رییسی می نویسن
هر کسی یه نامه از ته دل به خدا مینوشت تا میدید که هر چی خواسته رو بهش میده
متاسفانه ما در ظاهر مومن و موحد هستیم ولی در باطن مون داریم هر لحظه به خدا شرک میورزیم
و هر کسی رو در کنار خدا میزاریم
تنها خدا برای بنده اش کافی هست و هیچ کسی کاره ای نیست
دوستان فقط از خدا بخواهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
تو با این نظر کل فلسفه وجودی دولتها رو زیر سوال بردی. اگر اینطوری که میگی باشه پس اصلا وجود دولت چه ضرورتی دارد؟ اصلی ترین وظیفه یک دولت چه در جوامع اسلامی و چه در جوامع غیر اسلامی فراهم کردن حداقل شرایط لازم برای داشتن یک زندگی شرافتمندانه و انسانی است
بخدا که این یک واقعیت است، رئیس جمهور ما قادر به حل مشکل ان پیر زن بود ،وسلام
عموجون تو کجا زندگی میکنی؟حتمأ در یک ایران دیگه زندگی میکنی؟ازکدوم پیشرفت حرف میزنی؟شایدم خودت عمدأ با این حرفا نمک رو زخم مردم میپاشی.فقط خودرو تو یه هفته بیشتر از صد ملیون تو هر مدل گرون شده
البته آقای رئیسی نسبت به اقای احمدی نژاد کمتر به کشور صدمه زده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
یادت رفت خودت رو هم بگی
آقای رییسی خودانید و جد بزرگوار ت پیغمبر والله قسم از فقر و بدبختی کمرمون شکست چقدر نامه نوشتم پست کردم اومدی شیراز نامه به همکاران شما دادم از دور بوسیدم عمامه ی پیغمبری که بر سر شما بود لااقل میخواستی بگی این از من چی می‌خواه که اینطور زجه میزنه مگر خداوند نگفت که اگه بنده من سه بار بگه یا رب با ملایکه دستور میدم ببین این بنده چی می‌خواه کاش شما هم نگاه زیر پات میکردی بگی این چه دردی داره چشه
بااومدن به شهرهایمان چه مشکلمان حل کردن شهردارهاگردن کلفتر ازریس جمهورهااا
کدام پیشرفت
مردم به نون شب شان محتاج هستند
کمپین خرید نان درشهر راه افتاده یا...
پیشرفتی که تو توی کشور ایجاد کردی کل تاریخ ایران بی همتاست دکتر
این وعده وعیدها برای کسانی خوبه که عمر نوح و صبر ایوب داشته باشند، پس لطفا حرف نزنید.
چند تا از این پیر زنها در کشور داریم فقط مشکل همین یکی را حل کردی که در بو و کرنا کنی چند درصد تورم را کم کردی مشکل ارز ازدواج جوانان قیمت خوراکیها و مسکن مشکل خودرو آلودگی هوا دریاچه ارومیه زاینده رود نظام بانکی مهاجرت نخبگان و ..... در دولت شما با کمک مجلس اوضا بدتر نه خیلی بدتر شده است.....
در این افتتاحیه واگزاری خانه به پیر زن اگر واقعیت داشته باشد به همه پروژه های دیگر می ارزد بقیه اگر سوری هم باشد ما دیگه به افتتاحیه ها عادت کردیم دست مریضاد رئیسی دیگران این کار را هم نکردند
ممنون از خیر مقدم شما اما اقای رعیس جمهور هیچ پیشرفتی در کشور دیده نمیشود ایران ی کشور ثروتمند و پولدار کو کحا میره دست کیه به قرآن فقیر شدیم گوشت کیلویی شده ۶۰۰ تومن چه دلش میخاد چه جوری تهیه کنیم فقط مشکلم گوشت نیس پول کم اما هزینها زیاد والله نمیتونیم به قران نمیتونیم ی فکری چاره ی بیاندیشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست