بازدید 2109

تسلیت بشار اسد به رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور ایران

رئیس‌جمهور سوریه امروز با ارسال دو پیام تسلیت برای رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور ایران، حادثه تروریستی کرمان و شهادت ده‌ها نفر از شهروندان ایرانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 04 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز پنجشنبه به مناسبت شهادت جمعی از شهروندان ایرانی در حادثه تروریستی کرمان، دو پیام تسلیت به حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران فرستاد.

به گزارش سانا، اسد در این دو پیام تسلیت، همدردی صمیمانه خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران را ابراز کرد و از خداوند متعال برای شهدا طلب رحمت و آمرزش و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

رئیس جمهور اسد تاکید کرد که این حملات تروریستی با هدف وادار کردن مردم ما به دست کشیدن از اصول و منافع خود و ناتوانی در دفاع از حاکمیت و کرامت کشورشان صورت می‌گیرد.

المیادین گزارش داد، اسد در پیام تسلیت خود به رئیس‌جمهور ایران، انفجارهای تروریستی در کرمان را محکوم کرد و گفت: «این حملات تروریستی که غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد، بیانگر میزان درماندگی تروریست‌ها و حامیانشان است».

دو انفجار تروریستی بعدازظهر روز چهارشنبه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که محکومیت منطقه‌ای و بین‌المللی گسترده‌ای به همراه داشته است، ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح برجای گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی