بازدید 12401

برنامه زلنسکی برای ادامه جنگ با روسیه مشخص شد

«ولادیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در اظهاراتی عنوان کرد که قصد دارد در سال آینده تسلیحات بیشتری را جهت تقویت توان نظامی این کشور تولید کند.
کد خبر: ۱۲۱۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ 01 January 2024

 

به گزارش تابناک و به نقل از فیگارو اظهارات زلنسکی پس از آن انجام شد که روسیه سخت‌ترین و سنگین‌ترین حملات هوایی‌اش در اوکراین را از ابتدای آغاز جنگ در این کشور، روز گذشته انجام داد و خرابی‌های بسیاری به بار آورد.

زلنسکی در اظهاراتش بر این نکته تاکید کرد که همراه با شرکا و متحدانش «راه‌حل‌های بسیار مهمی» را در سال جدید در مورد اوکراین ارائه خواهد کرد.

زلنسکی در جریان سخنرانی که روز گذشته انجام داد، عنوان کرد: ما در حال برنامه‌ریزی برای تولید سلاح‌های بیشتری در سال آینده هستیم و برنامه مشخصی هم را برای فعالیت بین‌المللی خود در ماه ژانویه داریم. ما در حال همکاری با شرکای خود برای رسیدن به راه‌حل‌هایی هستیم که هر سرباز اوکراینی و کل ملت اوکراین و دولت ما به آن نیاز دارد. این راه‌حل‌ها بسیار موثر خواهند بود.

رئیس‌جمهور اوکراین در توضیح تصمیم خود مبتنی بر افزایش تولید تسلیحات بیشتر هم عنوان کرد: فارغ از هر گونه اتفاق و تغییرات سیاسی که در کشورهای دیگر رخ دهد، ما به ظرفیت کافی برای تحقق اهداف خود نیاز داریم.

زلنسکی عنوان کرد که اوکراین سال آینده شاهد تصمیمات جهانی بسیاری خواهد بود. وی بر این موضوع تاکید کرد که برای برقراری عدالت در اوکراین و تحقق اهدافش مبارزه خواهد کرد و در این سخنرانی گفت: از تمامی رهبرانی که به ما کمک کردند و از تاریخ ۲۴ فوریه(تاریخ شروع جنگ میان اوکراین و روسیه) در کنار ما بودند و در سال ۲۰۲۴ هم با ما خواهند بود، سپاسگزار هستیم.

زلنسکی پیشتر هم عنوان کرد که قصد دارد در سال آینده یک میلیون پهپاد تولید کند و گفته بود که چنین اقدامی در جنگ کی‌یف با مسکو بسیار حیاتی و لازم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی