بازدید 3786

خبر هولناک نماینده مجلس از موج خودکشی در یک استان

 نماینده ایلام در مجلس گفت: باید علت خودکشی‌ها در استان ایلام شناسایی و کاهش یابد چراکه هر روز چندین جوان به علت بیکاری خود را به دار می‌آویزند.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 01 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، علی اکبر بسطامی در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: متأسفانه اتفاق شومی در استان ایلام هر روز رخ می‌دهد و آن خودکشی جوانان در سنین پایین است لذا واقعا ضروری است با اخطار و تذکر رئیس مجلس و دیگر مسئولان و به ویژه سازمان امور اجتماعی کشور به این پدیده شوم توجه ویژه شود بنابراین باید کارشناسان سازمان امور اجتماعی به منطقه جهت بررسی موضوع اعزام شوند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس ادامه داد: عمده دلایل این خودکشی‌ها بیکاری جوانان با وجود پروژه‌های نفتی و گازی در منطقه است بنابراین قانون و عدالت اجتماعی در کشور رعایت نمی شود و ما شاهد بیکاری نیروهای بومی در شهرستان‌های مهران، ایوان و... با وجود این پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: باید علت خودکشی‌ها در استان ایلام شناسایی و کاهش یابد چراکه هر روز چندین جوان به علت بیکاری خود را به دار می‌آویزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
مسئولین ناکارآمد!!!، تا دیر نشده فکری به حال اشتغال و درامد مردم بکنید، تحریم ها، بیکاری، رکود اقتصادی مهمتر از همه دزدیها و اختلاسهای فراوان داره اثر شوم خودشون را روی احاد جامعه میذاره،
وقتی وزیر آمار بیکاری را 8 درصد اعلام میکند نتیجه اش این میشود
سیاه نمایی است اصلا این خبرها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
یک اینترنت کند داشته باشی، مجبور باشی فیلترشکن ات هم روشن باشد، بعد ریر دردهای جامعه بنویسی دروغ است و سیاه نمایی است و ائضاع کشور خیلی هم خوب است ...بعد بابت هر کامنت پول یامفتی از سازمانت بگیری و دوباره روز از نو روزی از نو
دقیقاً بخاطر دارم یکی از موضوعاتی که در اوایل انقلاب خیلی روش مانور داده میشد و در خیلی از سخنرانیهای با موضوع اجتماعی و حتی من بارها در جلسات قرآن مسجد و کلاسهای دینی مدرسه و ...میشنیدم این بود که در غرب بعلت افول فرهنگ و نگاه مادی به جهان خودکشی زیاد است در حالی که در ایران(ایران آن روزها) این آمار بسیار ناچیز است.
پس حالا چه شده!!!؟
به پزیریم که کشور ما هم دچار افول فرهنگی شدیم!؟
به پذیریم باورهای دینی کم رنگ شده!؟
به پذیریم نا امیدی بیشتر شده!؟
به پذیریم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
بپذیر که بهت دروغ گفتند همین
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: در تابستان امسال بیش از ۹۰۷ هزار نفر به جمعیت شاغلان کشور افزوده شده و نرخ بیکاری به ۷.۹ درصد کاهش پیدا کرده است.
دروغ .......
فردا تکذیب می شود. یا نماینده میگوید حرف های من تقطیع شده بود و.....
من نمی دانم یا خواب هستم اقای ریسی جنگی شروع کرده که احناس به این سرعت بالا می رود نمونه گوشت مرغ امسال چندین بار افزایش یافته بقیه کالا ها به کنار واقعا در جنگیم واقعا زمان اقای روحانی واقعا جنگ اقتصادی کرونا بود گوشت مرغ کاهشی بود که افزایش نبود حتما دست فرمان اقای ریسی در ماشین راندن بد است
خودکشی و آمار بالای آن در ایلام چیز جدیدی نیست
دراخبار سیما که گزارش نشده..لابد دروغه!! آخه همش خودکشی در کشورهای دیگه را میگن
فقر مالی و فرهنگی در استان‌های کُردنشین، بیداد می‌کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی