بازدید 10914
با تحولات منطقه و جهان

اعلام آماده باش ارتش انگلیس برای حمله به مواضع انصارالله یمن/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال سوریه/ خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خاورمیانه/ آماده شدن عربستان برای برگزاری رزمایش نظامی بزرگ

اعلام آماده باش ارتش انگلیس برای حمله به مواضع انصارالله یمن، حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال سوریه، خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خاورمیانه، آماده شدن عربستان برای برگزاری رزمایش نظامی بزرگ و ادعای جدید آمریکا درباره بالن چینی از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 01 January 2024

اعلام آماده باش ارتش انگلیس برای حمله به مواضع انصارالله یمن/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال سوریه/ خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خاورمیانه/ آماده شدن عربستان برای برگزاری رزمایش نظامی بزرگ

بین الملل تابناک: اعلام آماده باش ارتش انگلیس برای حمله به مواضع انصارالله یمن، حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال سوریه، خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خاورمیانه، آماده شدن عربستان برای برگزاری رزمایش نظامی بزرگ و ادعای جدید آمریکا درباره بالن چینی از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اعلام آماده باش ارتش انگلیس برای حمله به مواضع انصارالله یمن

نشریه انگلیسی «تایمز» گزارش داد، ارتش انگلیس در حال تدارک یک طرح تحریک آمیز برای دست زدن به موجی از حملات هوایی علیه مواضع نیروهای یمنی در دریای سرخ بوده که چشم‌انداز تشدید چشمگیر تنش‌ها در منطقه را مطرح می‌کند.

به نوشته تایمز، بر مبنای این برنامه، نیروهای بریتانیا به نیروهای آمریکایی و احتمالا نیروهای یک کشور اروپایی دیگر ملحق شده تا حملات موشکی علیه اهداف از پیش برنامه‌ریزی شده متعلق به نیروهای مسلح یمن در دریا یا در داخل خود یمن را اجرا کنند.

یک منبع وابسته به دولت انگلیس گفت: لندن جهات اجرای این حملات هماهنگ از جنگنده‌های نیروی هوایی خود برای نخستین بار یا ناو جنگی اچ.ام.اس دیاموند بهره خواهد گرفت.

همچنین تایمز نوشت که انتظار می‌رود انگلیس و آمریکا تا ساعاتی دیگر یک بیانیه‌ بی‌سابقه را منتشر کرده و در آن به ارتش یمن هشدار دهند یا حملات علیه کشتی‌های تجاری را متوقف کند یا با قدرت نظامی غرب مواجه شود.

پیش از این، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا از درگیری بالگردهای نیروی دریایی این کشور با قایق های متعلق به یمن در جنوب دریای سرخ خبر داد.

حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال سوریه

منابع خبری یکشنبه شب از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه خبر دادند.

پایگاه نظامیان آمریکایی در الشدادی واقع در جنوب حسکه در شمال شرق سوریه هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

گزارشی درباره خسارات احتمالی این حمله موشکی تاکنون منتشر نشده است.

ساعاتی پیش نیز پایگاه "حریر" نظامیان آمریکایی واقع در استان اربیل عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته بود.

در همین باره، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، در ادامه مقاومت ما برابر نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه حریر آمریکا در اربیل را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق از بامداد روز یکشنبه تا بدین لحظه پایگاه‌های حریر در اربیل، «الرمیلان» در شرق سوریه، پایگاه مستقر در میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه، پایگاه میدان نفتی «العمر» در دیرالزور و همچنین پایگاه «خراب الجیر» در منطقه «الیعربیه» واقع در استان حسکه سوریه را هدف حملات خود قرار داده است.

خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خاورمیانه

 شبکه خبری ای‌بی‌سی اعلام کرد، ناو هواپیمابر یو اس اس جرالد فورد و ناوگان همراهش که بعد از آغاز جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس در شرق دریای مدیترانه مستقر شده بود، طی روزهای آتی منطقه را ترک خواهند کرد.

شبکه خبری اِی‌بی‌سی در گزارشی اختصاصی به نقل از دو مقام آمریکایی از پایان ماموریت ناو هواپیمابر یو اس اس جرالد فورد و ناوگان همراهش خبر داد.

این دو مقام آمریکایی به اِی‌بی‌سی گفتند، در روزهای آینده ناو یو اس اس جرالد فورد و ناوگان همراهش طبق برنامه‌ریزی اولیه به بندر اصلی خود در بندر نورفولک واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا باز خواهند گشت تا برای ماموریت‌های بعدی خود آماده شوند.

به گفته این دو مقام آمریکایی، بازگشت یو اس اس جرالد فورد و ناوگان همراهش به معنای پایان برنامه ایالات متحده برای جلوگیری از گسترش جنگ رژیم صهیونیستی و حماس به منطقه نیست و ایالات متحده همچنان توانایی نظامی زیادی را در منطقه از جمله با استقرار رزم‌ناوها و ناوشکن‌‎های جدیدی در دریای مدیترانه و خاورمیانه حفظ خواهد کرد.

در گزارش اِی‌بی‌سی آمده است که سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در پاسخ به تماس خبرنگار این شبکه خبری در این باره گفت: ما امروز موضوع جدیدی برای اعلام کردن، نداریم.

به گفته اِی‌بی‌سی، فورد جدیدترین و بزرگ‌ترین ناو هواپیمابر نیروی دریایی ایالات متحده است و به پایان اولین استقرار عملیاتی خود نزدیک می‌شد که یک روز پس از آغاز جنگ میان (رژیم) اسرائیل و حماس در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به شرق مدیترانه هدایت و در نزدیکی فلسطین اشغالی و نوار غزه مستقر شد.

آماده شدن عربستان برای برگزاری رزمایش نظامی بزرگ

برخی منابع اعلام کردند، عربستان پس از ده سال به دنبال برگزاری رزمایش و رژه بسیار بزرگی با مشارکت بیش از ۱۶۰ هزار نظامی این کشور است.

رای الیوم گزارش داد: همزمان با ادامه جنگ غزه، عربستان مهیای برگزاری رزمایش نظامی بزرگی می شود.

این رسانه اعلام کرد، برای اولین بار در ده سال گذشته، عربستان آماده برگزاری بزرگترین رزمایش و رژه نظامی نیروهای مسلح خود با مشارکت بیش از ۱۶۰ هزار نظامی سعودی در بخش های مختلف وزارت دفاع این کشور می شود؛ نام این رزمایش «سیف السلام ۱۲ » خواهد بود.

اعلام شده که این رژه نظامی در نوع خود بزرگ بوده و از رژه نظامی «سیف عبدالله» نیز بزرگتر خواهد بود.

ادعای جدید آمریکا درباره بالن چینی

شبکه «ان. بی. سی نیوز» گزارش داد، چند مقام اطلاعاتی آمریکایی که نامشان را فاش نکردند بر اساس یک تحقیقات مدعی شدند، یک شرکت اینترنتی در آمریکا، بالُن چینی که در فوریه ۲۰۲۳ توسط جنگنده ارتش این کشور به بهانه جاسوسی سرنگون شد را به اینترنت متصل نگه داشته بود.

روز ۱۵ بهمن سال گذشته (چهارم فوریه ۲۰۲۳) جنگنده ارتش آمریکا یک بالن چینی را بعد از این ادعا که حریم هوایی این کشور را نقض کرده سرنگون نمود. ارسال این بالن که واشنگتن آن را از نوع «جاسوسی» و پکن آن را از نوع «هواشناسی» خواند، تنش تازه‌ای در روابط دو کشور ایجاد کرد.

شبکه آمریکایی ان. بی. سی نیوز در گزارشی به نقل از مقام‌های اطلاعاتی ناشناس ادعا کرد، این بالن برای تبادل اطلاعات با چین از خدمات اینترنت یک ارائه دهنده آمریکایی استفاده کرده است.

طبق این گزارش، این شرکت که نامش به دلایل امنیتی فاش نشده اعلام کرده که تحقیقاتی داخلی هیچ سند و مدرکی که از این ادعا پشتیبانی کند نیافته است.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، یک سخنگوی سفارت چین در واشنگتن گفت: «همانطور که ما قبلا تصریح کردیم، این بالن که برای تحقیقات هواشناسی استفاده می‌شد، به طور غیرعمد به دلیل وزش باد و محدود بودن قابلیت‌های هدایت شوندگی به سمت خاک ایالات متحده آمریکا منحرف شد.»

پنتاگون روز سوم فوریه ۲۰۲۳ ادعا کرد این بالن چینی یک بالن جاسوسی بوده که در حریم هوایی آمریکا پرواز و از روی تاسیسات نظامی حساسی همچون انبار‌های موشک‌های دوربرد و کلاهک‌های هسته‌ای آمریکا در ایالت مونتانا عبور کرده است.

در روز‌های بعد از سرنگونی این بالن، همچنان که گمانه‌زنی‌هایی درباره توانایی هایش برای جاسوسی از آمریکا مطرح می‌شد، چهار شیء پرنده ناشناس دیگر نیز بر فراز آمریکا و کانادا سرنگون شدند.

پس از سرنگونی این بالن، چین به آمریکا به دلیل «استفاده از نیروی نظامی برای مداخله علیه یک وسیله هوایی بدون سرنشین غیرنظامی» اعتراض کرد.

اواسط فروردین ماه، شبکه ان بی سی نیوز آمریکا به نقل از دو مقام این کشور گزارش داد که این بالن چینی قادر به جمع آوری اطلاعات از سایت‌های نظامی این کشور بوده است. پنتاگون یک روز بعد اعلام کرد، گزارش شبکه ان. بی. سی نیوز را تایید نکرده و مساله را مورد تحلیل و تحقیق قرار داده است.

پنتاگون چندی بعد و با گذشت ماه‌ها از جنجال ورود بالن چینی به حریم هوایی آمریکا مدعی شد، این بالن بر فراز آمریکا اطلاعاتی جمع‌آوری نکرده است.

«پاتریک رایدر»، سخنگوی پنتاگون اوایل تیر ماه در نشستی خبری با اعلام موضع رسمی وزارت دفاع آمریکا درباره این بالن گفت: «ارزیابی ما این است که این بالن هنگام پرواز بر فراز آمریکا اطلاعاتی جمع‌آوری نکرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۹
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰۷
پوتین بد جوری تحت فشاره. غزه و جان مردمش افاقه نکرد و پوتین را نجات نداد حالا یمنی ها را میخواد بدبخت کند. یمن هم افاقه نخواهد کرد. رو ایران هم هرگز حساب نکن که هنوز سلحشورهای ایرانی طرفدارت را نمی شناسی. اگر فرصت خدمت در خطر قرار بگیره زودتر از انکه فکرش کنی پوتین فروش میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
برگ چنار برو به کمک اربابت عنگلیس که داره بزرگتر از دهنش حرف میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
اتفاق عجیبیه
پوتین گرفتاردرباتلاق اکراین
کشوریکه هم نژادشه روزی باهاشون هموطن بودند
تمام اروپا و امریکا ک کشورهای تاثیرگذار پشت اکراین
پوتین کله خر بازی خورد طوری که رهائیش ممکن نیست
تلاش میکنه پای امریکارا در خاورمیانه گیر بندازه میبینه امریکا لعنتی قویتر از این حرفهاست
داستانی شده
فقط خدا کنه مردم گرفتار ایران را در جنگ گرفتارتر نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
زلزله ای با شدت 7.5 ریشتر ساعاتی پیش ژاپن را لرزاند.
اخطار وقوع سونامی در این کشور اعلام شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
اسرائیل را با موشک بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
ناشناس با پرچم سوریه؟؟!!یه نفسی بگیر بزرگوار!رگباری زیر هر نظری ،افاضه ی فیض کردی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
عربستان سعودی وهابی بزرگترین مستعمره آمریکاست
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
تحلیل آب دوغ خیاری که میگن همینه.
پوتین در پیام سال نو گفته هرگز تسلیم نمیشوم. اخر این ادعاها را در تاریخ زیاد دیدیم. هنوز اب به زیر پایت نرسیده وقتی برسه ناگهان اهل صلح و مذاکره و تعامل میشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
انگلیس بتنهایی از پس یمن برمی آید سلبریتی ها ناراحت نمی شوند چرا باز جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
تو ده سال گذشته فعلا که هر شکستی بوده مال یانکی ها بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
این کانادایی بنده خدا همیشه اولین کامنتو میزاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
همینقدر که بجای اینکه بگه " پیروز میشویم" ، گفته " تسلیم نمیشوم" معلوم میکنه که اوضاع روسیه چقدر خراب شده
اگر انگلیس خبیث بیفته تو چنگ یمنی ها خیلی عالی میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
یمنی ها باید با یک عملیات قوی پیش دستانه انگه لیس را پشیمان کنند.
الآن هم انگه لیس در حال جنگ با تمام دنیای اسلام و بخصوص شیعیان یمنی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
چارتا لنگ پوش میخان با کشوری که دو تا جنگ جهانی جنگیده و پیروز اومده بیرون بجنگه
بعد بنظرت کدوم پیروزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
ناشناس 10:07
از نظر تو پیروز اومده بیرون که عقل نداری
دم یمن گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
لنگ بپوس برو کمکشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
همین چارتا لنگه پوش پوست از سر شون درمیارن گذشت اون زمان عزیزم
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
پوست روباه کندن مزه خیلی زیادی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
انگلیس اشغالترازروسیه وروسیه کثیف تر ازامریکا واسراییل نجس تر ازهرسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
انگه لیس در جنگهای جهانی با سوء استفاده از خون هندی ها به دشمنانش ضربه می زد. حتی در دشتسان و تنگستان ایران هم هندی ها بودند که می جنگیدند. در هما دوران هم ایرانی ها سر بسیاری از جنایتکاران انگه لیس را بریدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
واقعا عالی میشه، مخصوصا اگر شما به کمک برادران حوثی بروید تا انگلیس خبیث را زودتر شکست بدهند
بستن لنگ فراموش نشود
مغز براندازان هم اکنون
انگلیس داره آماده میشه برای حمله به انصارالله. جووووونم انگلیس. جونم مرحوم ملکه. انصار الله به پایان سلام کن.

مغز براندازان دو ماه پیش
ناوهای آمریکا اومدن دریای مدیترانه. حماس به پایان سلام کن.

تشخیص
سر باتری های مغز تعویض شود.
پاسخ ها
نمکشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
باور کن
نه نمک داری
نه چیزایی که میگی ربطی به هم داره

حماس بدون آمریکا هم کم کم داره به پایان سلام میکنه و حوثی ها هم درس خوبی خواهند گرفت و اگر ادامه بدن به پایان هم سلام میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
حوثی ها همین الان هم نون برای خوردن ندارن
بشین و ببین بعد از حماس چه بلایی سرشون میاد
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
مغز متفکر بر نیندازان، یکبار توی همین تاریخ معاصر نگاهی بینداز ببین بچه های چه کسانی در انگلیس درس خواندن یا ساکن انگلیس هستند بعد بیا مردم ایران را به انگلیسی ها نسبت بده. اگر پیدا نکردی با ان مغز بادامیت بگو من چند ده تاشو نام ببرم که همین الان توی کشور هستند ولی پدرانشان عاشق انگلیس بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
آمریکا و اسراییل توی منطقه این همه دارن تو سری میخورن اونا چی درس میگیرن یا باید شوتشون کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
تفکر این به اصطلاح متخصص مغز،دقیقا مطابق تفکر مسئولین کشوره،هرچی را دوست دارن به اسم مردم،میگن،به هرکسی هم که مخالف نظرشون باشه،سریع و فوری انگ فلان و فلان میزنند،به آخرت هم ایمان کامل دارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
عجیبه خیلی عجیبه اقازدها و فرزندان و نو های و همسر ان مسولین در همین بلاد غرب و بقول شما کفر دارند زندگی لاکچری میکنن و خودشون هم پاسپورت اونجا دارند بعد میان میگید مردم غربگرا و غربگرا با وجود فرزندان مسولین ساکن اونجا من اصلامتوجه معنی غربگرا نمیشم جوری شما تاثیری نداره
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خیلی با حال بود . عنگلیس از این غلط ها نمیکنه اون همیشه مثل کفتار منتظر مرده خوری هست داره امریکارا شیر میکنه خودش بی عرضه تر از این حرفهاست
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
ناشناس ۱۲۱۲ چه چیزی عجیبه؟غربگدا غربگداست حالامیخواد مردم عادی باشه میخواد فلان مسیول یا نخست وزیریارییس جمهورباشه
دوستانی که برای رفتن به غزه ثبت نام کردند اینبار برای یمن ثبت نام کنند!!!!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
جنابعالی برا اکراین که نرفتی حالا تشریف ببر دریای سرخ کمک اسراییل فقط حرف الکی نزن عمل کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
هیچ ایرانی برای جنگ اکر این ادعا نداشته و حماسه نسراییده که الان پاشن برج حرف کم میارید یک چیزی میگید دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
جناب ایرانی من برای رفتن به هیچ جا ثبت نام الکی نمی کنم ادعایی هم ندارم این حرف رو به دوستان تندرو خودت بگو
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
منتظر شماها هستیم از اوکراین سالم برگشتی ، دوستان اسقاطیل منتظرت هستند
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
ما کی گفتیم میخوایم بریم اوکراین!!! شما جهل ساله حرف از غزه میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
بی غیرتی از بی شرفی است.
من شخصا آماده عزیمت به یمن ، فلسطین یا هر نقطه دیگر از دنیا برای مبارزه با ظلم و ستم و جهاد در راه خدا هستم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
غزه به لبنان نزدیکه . تو امکانات لبنان را با یمن بیابون یکی نکن . هههههههه
انگلیسی ها تا قرن ۱۷ بدنبال یادگیری انواع علوم بودند اما متاسفانه کم کم روابط نا مشروع بین آنها زیاد شد ، رفتارهای ناهنجار امروزشان نتیجه همان اختلاطهای نا مشروع ژنتیک می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خدا شفات بدهد که خیلی رد دادی. یه سر هم بزن گوشه خیابونهای پایتخت تا ببینی مردم از نداری و فقر و ...به چه کارهایی رو آوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
دمت گرم
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
عنگلیس و این غلط ها
تابناک جان منتشر کن اطفا
فقط پرسیدم چارلز و ملکه کجان
پاسخ ها
هژبر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
برنامه گوگل مپ روی گوشیت نصب کن که هر دقیقه نپرسی کی کجاست
متخصصین مغزم احتمال داره زوال عقل بگیرن
فلسطین بیش از ۲۰ هزار کشته داده و غزه با خاک یکسان شده
یمنی هاتقریبابا اقتصاد ۱۴۰۰ سال قبل روزگارمی گذرانند
چه تعداد زندگی نابود شودتابرخی دلیلی برای توهم پیروزی داشته باشند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
حمید وربپری
تو رو چه به سیاست غربگدای بدبخت
دم یمن گرم
چهار تا کشور اینجوری داشتیم تو الان غربگدا نبودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
حمید اسمت یمنی اصیل است
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
آقای شرق آویزان شما اول یک ماله گنده بخر برای ماست مالی بخشش جزایر 3 گانه از سوی دوست خوبتان روس به امارات بعد بیاد اینجا صحبت کن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
ویزان کردن و کشتن زن و بچه که اسمش پیرزوی نیست حمید جان
الان ایران بخواد میتونه کل جمعیت افغانستان نابود کنه و کشور ویرانشونو ویران تر کنه
ولی ایران برعکس آمریکا و اسراییل نه وحشیه و نه جنایتکار
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
اسراییل در طی مدت 75 سال 120 هزار فلسطینی را کشته ، بدون هیچگونه تلفات ، الان حداقل 3000 تا سگیونیست به جهنم رفتند ، اقتصادش به سمت نابودی رفته بطوریکه تمام ننه باباهاشون نگرانش شدند . این یعنی پیروزی
حوثی ها بدون دلیل و فقط با تحریک کشور ثالث دارن مردمشون رو وارد یک دور باطل میکنن
هنیه تو قطره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
علی کریمی هم آمریکاست خووهرش زندان
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خیلی خوبه که هنیه رو با کریمی مقایسه میکنی!!! هنیه رهبر یه کشوره وظیفه دفاع داره
ماشالله به غیرت یمنی ها، درد و بلاتون بخوره تو سره این غربگداهای خیانتکار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
غرب زیباست برای فرزندان مسولین و بزرگان و اقازادها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
دمت گرم امریکا و غرب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
چند روز دیگه میای همینجا و مینویسی که به داد مردم یمن برسید که دارن در زیر بمباران نابود میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
آمریکا مظهر اقتدار
انگلیس هدف قشنگی خواهد بود برای موشک های یمن
پاسخ ها
Nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
نیست که قبلاً ناوهای آمریکا هدف خوبی ودیکه چیزی ازشون باقی نمونده حالا نوبت انگلیس شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
بعد ناو به پایگاه آمریکا هم میرسی!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
اجازه بده این همه موشک یمن ۱ دانه اش به هدف بخورد بعد در باره ناوهای انگلیس صحبت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
همانطور که اولش اسراییل هم هدف قشنگی بود برای حماس، ولی آخرش به شکست حماس و ویرانی کامل غزه انجامید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
حماس شکست خورد؟ بی خیال عمو خبرها را درست بخوان
دست آورد جدید جنبش فواحش دفاع از انگلیسی هستش که ده میلیون ایران و اجدادشون رو از گرسنگی کشت و بقیه اشون رو ناقص کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
حالا اجدادت مالک کدوم شهر ایران بود که انگلیس اونها را بیرون کرده؟

فکر کنم طرفهای قفقاز کارگری میکردند که روسها شهرشونو گرفتند و اونها را بردند اردوگاه کاراجباری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
به غرب گدا برخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
من غرب گدام با افتخار صحبتی داری وجود داشته باش حضوری تشریف بیار پسرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
تابناک حواست باشه که توهین های این لات رو نشر میدی، ولی جوابهای محترمانه مخاطبین را سانسور میکنی
از اونجایی که لنگ نماد حوثی هاست پس حمام عمومی احتمالا اونجا زیاده . یک کمی ایزوتوپ قات بفرستین اونجا به قول احمدی نژاد شاید هسته ای درست کنن هژمونی چند دهم درصد مثبت بشه . به جون تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خوب برو حموم حوثیا عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
تابناک عیبی نداره بعضی کامنت ها رو نمیگذاری اما قانون کارما کار خودش رو میکنه . در حقیقت نیت ها در غیب کار خودش رو میکنه . مهم نیت هاست و الا بقیه اش که جرم عمل ه
خروج ناو آمریکا به معنی فرار نیست آنها به اندازه کافی نیرو در منطقه دارند .
یمن الان نیاز به کمک داره حتما باید نیرو بفرستیم برای دفاع از یمن و مواضع مقاومت. نباید از دست بدیم. عدم مقابله نشانه ضعف ما هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
نیرو نه
خودت راه بیفت برو بجنگ به بقیه کارنداشته باش
در بهشت وا شده ایندفعه در دریای سرخ
میگند تعدادی ازکامنت نویس وو ثبت نام کردن درکنار امریکا وانگلیس با یمنی ها بجنگند. تابناک واقعیت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
اتفاقا چندتا کامنت نویس را اجاره کردند بشینند برای خودشان توهم بزنند که یمن امریکا را شکست داد حماس اسرائیل را نابود کرد و از این قبیل توهمات
مجلس عوام باید هدف ضربه ما بشه!
حالا وسط این معرکه عربستان می خواهد قدرت خود را به رخ کی بکشه؟ با ایران که فعلا کاری با هم ندارند. با یمن هم که آتش بس شد. ترسوتر از آن است که بخواهد در برابر اسرائیل خودی نشون بده پس این رزمایشش خیلی بی معنی است
لعنت خداوند بر قوم کثیف اسرائیل خونخوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
اینها از دریا رد شدن ' چیزی شون هم نشد . از خدا بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
ادب داشته باش بی ادب
حوثی ها یمن رو نابود کردن
بنظر میرسد ورود جیمز گامرون بیشر قصد و هوس مواظبت و کنترل نتانیهو باشه ، مانند تونی بلر که دوشا دوش بوش در طوفان صحرا حرکت میکرد و مواظب آن یود تا ماشین جنگی بوش به سمت کشور دیگری به جز عراق حرکت نکند ولی نتانیهو با بوش خیلی فرق داره ،گوشش حتی به جو بایدن هم بدهکار نیست و هدفش را دنبال میکند
سه وعده دارن نون خشک میخورن و شب و روز به فکر آتش افروزی
بیماری مزمن جنگ طلبی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خدا شفاشون بده
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
توام نون خشک بخورآدم باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
شما که برای ما نسخه میپیچید تا بریم غزه کمک مردم مظلوم اونجا
چرا الان دارید از یمن که به مردم غزه کمک میکنه خرده میگیرید
استانداردهای دوگانه دارید یا کلا مریضید
خدا یه پولی به من بده و یه عقلی به این خنجر بر شکم های قحطی زده عاشق جنگ و خونریزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
شکمت خالی باشه اما شرف داشته باشی
مردند این یمنی ها
کمک به مظلوم میکنند و در صف آمریکا و اسرائیل قرار نگرفتند مثل بعضی ها
داریم نزدیک میشیم به مرثیه برای کودکان مظلوم یمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
دنیای ظالمیست
همه داریم بهم ظلم می کنیم
هرکس در ایده نظر خودش تعصب کور داره
عدالت جایگاه کمرنگی در بین انسانها دارد و جایش را خودمحوری و منافع محوری و و و گرفته
اللهم ایاک نعبدو و ایاک نستعین
غرب ؛ مظهر اقتدار و صداقت و درستی
با کمال افتخار تمام گدای مرام و مسلک غرب هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
به این گذایی افتخار کن
اما ما به وطنمون و مردم پر عاطفه و انسانیتمون افتخار میکنیم
تو اولین کسی نیستی که وطن فروشی میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
از نوع افتخارت میشه مسلکت رو فهمید
شرافت و خودباوری افتخار داره و نه گدایی دیگران
نون خشک خودمون می ارزه به حلوای دیگران
اداره غزه را باید به محمود عباس
اداره یمن را نیز به عبد ربه منصور هادی سپرد
باشد که مردم این مناطق نجات پیدا کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
دنیا به اندازه کافی نوچه مثل زلنسکی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
قطعا اسرائیل به محمود عباس اعتماد ندارد و غزه را بدستش نمیده چون هرطوری باشه ممکنه این اتش زیر خاکستر غزه دوباره شعله ور بشه
مرگ بر انگلیس این جاسوس دو جانبه
زنده باد مقاومت،زنده باد یمن باغیرت،پیرزوی بایمن خواهد بود
اینقدر لنگ لنگ نگید پرسپولیسی ها ناراحت میشند.خخخخخخخ
گراي سيد رضي موسوي توسط جاسوسان دو طرفه روسيه و پوتين كه براي اسرائيل هم مخفيانه كار ميكنن داده شد تا حزب الله و ايران را علي رغم ميل باطنى شان وارد جنگ با اسرائيل بكنه تا به هدف شومش در اوكراين برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
تو بازم اسم روسیه رو آوردی
اینقدر آبکی تحلیل نکن به عقلت آدم شک میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی