بازدید 2636
۱

پیرهادی: وضعیت آب تهران مطلوب نیست

عضو شورای شهر در رابطه با آمار جانباختگان به دلیل آلودگی هوا گفت: اگر به همین شکل پیش برویم تعداد جان باختگان به دلیل آلودگی هوا از شهدای هشت سال دفاع مقدس پیشی خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 31 December 2023
پیرهادی: وضعیت آب تهران مطلوب نیست

 

به گزارش تابناک، مهدی پیرهادی در دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از سال ۱۳۹۰ آبفا از ۲۸ درصد از آبهای زیرزمینی استفاده می‌کرد اما در سال ۱۴۰۱ و امسال این میزان به بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: وضعیت آب در تهران به هیچ عنوان مطلوب نیست.

او با بیان اینکه مجموعه‌های دولتی باید بیشتر از مردم صرفه جویی در مصرف آب را رعایت کنند، یادآور شد: مردم نیز باید صرفه جویی کنند تا از بحران ناشی از کمبود بارندگی خارج شویم.

پیرهادی با اعلام اینکه باید به سمت کاشت گونه های کم آب بر برویم، توضیح داد: متأسفانه در استفاده از وسایل کاهنده مصرف آب توجه کافی صورت نگرفته است. از سویی دیگر استفاده بیش از حد از منابع آب زیرزمینی منجر به افزایش فرونشست‌ها شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به ما می گویند چرا به این اندازه در مورد آلودگی هوا صحبت می‌کنم و باید سکوت کنم، گفت: بیش از ۲۷ هزار نفر در کشور و ۶ هزار و ۳۹۸ نفر در تهران در طول یک سال به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست داده‌اند. اگر به همین منوال پیش برویم تعداد جان باختگان به دلیل آلودگی هوا از شهدای هشت سال دفاع مقدس پیشی خواهد گرفت.

او تأکید کرد: اجرای استانداردهای سوخت را نمی توان به سال ۱۴۰۷ موکول کرد اما وزارت نفت نامه‌ای تنظیم و اعلام کرده که این استانداردسازی تا سال ۱۴۰۷ به تأخیر بیفتد. تا چه زمانی باید استانداردسازی با تأخیر مواجه شود؟

 
منبع: خبرگزاری شهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
حداقل شورای شهر به وزارت نیرو فشار بیاورد تا آب جیره بندی شود وگرنه در آتیه نزدیک قطعی آب هفتگی خواهیم داشت. شک نکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار