بازدید 44448
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

تصمیم رد صلاحیت ترامپ لغو می‌شود

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد که تصمیم ایالت «مِین» برای حذف نام ترامپ از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ توسط دیوان عالی این کشور ملغی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 29 December 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، با تداوم رویکرد برخی ایالت‌های آمریکا در رد صلاحیت «دونالد ترامپ» برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در آن ایالات، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به تکاپو برای جلوگیری از این امر افتاد.

«مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز (جمعه) وعده داد که تصمیم برخی ایالت‌های این کشور در حذف نام ترامپ از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ توسط نهاد عالی‌تری لغو خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، جانسون در این‌باره توضیح داد: «تصمیم وزیر داخلی ایالت مِین برای رد صلاحیت ترامپ از انتخابات [ریاست‌جمهوری]، بی‌ملاحظه و مغرضانه است. مطمئنم که دیوان عالی [کل آمریکا] این تصمیم را ملغی می‌کند».

بامداد جمعه بود که «شینا بیلوز» وزیر امور داخلی ایالت مِین رأی به عدم صلاحیت ترامپ و حذف نام او از برگه‌های رأی‌دهی در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا داد.

با این تصمیم، ایالت مِین بعد از کلرادو دومین ایالتی است که رئیس جمهور سابق آمریکا را با استناد به بند سوم متمم چهاردهم قانون اساسی این کشور رد صلاحیت می‌کند.

ترامپ نیز در واکنش به این تصمیم دیوان عالی کلرادو، آن را کاملا جهت‌دار توصیف کرده و گفت که تیم حقوقی او در دیوان عالی کل آمریکا به این تصمیم اعتراض خواهد کرد.  

در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، ترامپ در ایالت کلرادو با اختلاف ۱۳ درصد در برابر «جو بایدن» رقیب دموکرات خود شکست خورد اما به نوشته آسوشیتدپرس، او برای انتخابات سال آینده نیازی به پیروزی در این ایالت ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۲۰
عالی
کاش ترامپ َشیر زرد قبول بشه
ترامپ نابود کننده گلوبالیست ها و بایدن جن زده
صد در صد
ورود ترامپ بعنوان رئیس جمهور آمریکا به سود مردم ایران هست خدا کنه ترامپ رئیس جمهور آمریکا بشه
???ترامپ آگاه خانواده دوست اهل ببخشش وسخاوتمندوشوخ طبع وکارایی بالا کارهای سخت رابه اوبسپارونگران نباش چون میداندبلدی اقتصاداوخدادادی است.
اتفاقا " اگه ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا برگردد خیلی خوب میشه حد اقل دسترسی به ترامپ قمار باز بهتر میشه بلاخره یه جایی گیر میافته یک لحظه از ش غفلت کنن یه جوانمرد پدرش در میاره انشاءالله
درود بر ترامپ
ایکاش برگرده
رئیس جمهور آمریکا باید یک دیوانه باشد تا بتواند در کاخ سیاه شیاطین حکومت کند
هم دموکرات ها هم جمهوری خواهان برن جهنم اونا حافظ منافع کشورشان هستن نه ما
ترامپ مانده بود الان صلح شده بود و گوشت کیلیویی هشتصد هزار نبود و رفع تحریم شده بودیم تازه زور داشت جواب میداد ولی ماییم و بدشانسی ابدی
الحمدالله
خدا کنه ترامپ رییس جمهور بشه اوضاعمون اون موقع بهتربود
سلام دوستان،
آره این رد صلاحيت ترامپ قطعأ لغو میشه،،
واین ترامپ آخرین رئیس جمهور آمریکاست، مطمئن باشید چراغ آمریکا بدست این ترامپ، برای همیشه خاموش خواهد شد...
از ما گفتن بود....
درود برترامپ?
سگ زرد برادر شغال .
این ها همه تبلیغات و بازی سیاسی ...اطمینان میدهم که ترامپ رئیس جمهور آینده خواهدبود
تکبیییییر
من از متفکرین ایران در تعجبم که چرانشستید و چورت میزنید و اقدامی نمیکنید این حرام لقمه قاتل سردارسلیمانیه میخواهید بزارید بیاید ایران راشخم بزندهرچه زودترسقطش کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی