بازدید 4578

بارش برف و باران در برخی نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید، بارش برف و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 28 December 2023

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: پنجشنبه(۷ دی)  در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و از بعدازظهر این روز و جمعه (۸دی) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان‌های شمالی و رضوی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و جمعه در شمال شرق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد. همچنین در روز جمعه وزش باد شدید ، گاهی گردوخاک در شمال شرق و شرق کشور دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان، روزهای شنبه تا دوشنبه (۹ تا ۱۱دی) جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه(۱۲دی) نیز در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد.

ضیایان گفت: خلیج فارس و دریای خزر از بعدازظهر پنجشنبه و جمعه مواج هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (۸ دی) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در ‌روز شنبه (۹ دی) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بجنورد با دمای ۳- و ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی