بازدید 2114

هشدار هواشناسی قشم به شناورهای سبک و صیادی

رییس اداره هواشناسی قشم گفت: با توجه به شرایط ناپدار دریایی برای امروز (سه شنبه) شناورهای سبک و صیادی و قایق های تفریحی از رفت و آمد دریایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و بخش هایی از دریای عمان خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 26 December 2023

به گزارش «تابناک»، محمد کاملی دیرستانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم افزود: در روز جاری، طبق تحلیل نقشه ها و مُدل های هواشناسی وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی به ویژه در ساعت های بعدازظهر و شب برروی خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و بخش هایی از دریای عمان پیش بینی می شود و دریا در این مناطق مواج خواهد شد.

وی ادامه داد: از این رو توصیه می شود شناورهای سبک، صیادی و تفریحی در ساعت های بعدازظهر و شب از آمد و شد دریایی به ویژه در محدوده جزایر خلیج فارس خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناورها در بنادر غربی استان هرمزگان صورت پذیرد.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: همچنین تردد شناورهای تجاری و صیادی به سمت کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و استانهای خوزستان و بوشهر با تمهیدات لازم صورت گیرد.

کاملی دیرستانی با اشاره به اینکه در روز جاری، در آسمان استان هرمزگان نیز گذر ابر پیش بینی می شود، اضافه کرد: این شرایط جوی و دریایی به تناوب تا روز جمعه هشتم دی ماه پیش بینی می شود.

وی گفت: به لحاظ دمایی در این مدت، نوسانات دمایی بین یک تا ۲ درجه سلسیوس خواهد بود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم بیشینه دما و رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۱۶ درجه و ۸۸ درصد و شهر قشم را ۲۰ و ۹۴ درصد اعلام کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست