بازدید 13570
۴

پایگاه جاسوسی اسرائیل در عراق هدف قرار گرفت

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی را در منطقه کردستان عراق منهدم کرده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵ 28 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه از هدف قرار دادن یک مرکز جاسوسی فنی متعلق به رژیم صهیونیستی در منطقه کردستان عراق خبر داد.

این گروه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و پاسخ به کشتار زنان و کودکان فلسطینی، در سحرگاه چهارشنبه با سلاح‌های مناسب یک مرکز جاسوسی فنی وابسته به رژیم صهیونیستی در شمال شرق اربیل را هدف قرار داد.

رسانه‌های محلی عراق به جزئیات بیشتر در این باره اشاره‌ای نکرده‌اند، ولی گفتند که جزئیات بیشتر این عملیات به‌زودی منتشر خواهد شد.

منطقه کردستان عراق جزو مناطقی است که رسانه‌ها و منابع این کشور بارها درباره فعالیت عناصر صهیونیست هشدار داده‌اند. رژیم صهیونیستی در جریان همه‌پرسی جدایی این منطقه از عراق در سال ۲۰۱۷ از این همه پرسی غیرقانونی حمایت کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
سپاسگذار از گزارشات و خبرها از جنگ در غرب آسیا
کردها وقتی در حال صلح و آرامش هستن با اسرائیل و آمریکا پیمان می بندند و وقتی با جنگ کسانی مثل داعش روبرو شدند دست به دامن ایران می شوند
واااا چرا دستگیرشون نکردن جاسوس در عراق با کلی اطلاعات دستگیر میشدن بهتر بود
به امید همبستگی کشورهای اسلامی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی