بازدید 3452
۶
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با تابناک مطرح کرد:

آخرین آمار ساخت سینما در شهرهای کشور/ ابتکاری برای سینمادار شدن شهرهای محروم+ فیلم

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با تابناک بیان کرد: در شهرستان‌های کوچک که فاقد سینما بودند، اقدام به ساخت سینما شد. مثلا یک مجموعه‌ای که استانداردهای لازم برای سینما شدن را نداشت، بهسازی و با اضافه کردن تجهیزات آن را آماده برای استفاده مردم کردیم. جیرفت، سراوان و ... از جمله این شهرهای محروم به شمار می‌آیند.
کد خبر: ۱۲۱۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 27 December 2023

به گزارش تابناک، چندی پیش محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وعده ساخت ۹۰۰ سینما را تا نوروز امسال داد. در همین زمینه تابناک با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا مناطق محروم نیز از این امکانات بهره‌مند خواهند شد، پاسخ داد: وزارت فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم ۵۷۰ سینما تحویل را تحویل گرفت و تا نوروز امسال قرار است این تعداد به ۹۰۰ سینما افزایش پیدا کند.

تعداد بازدید : 33

وی ادامه داد: ساخت این سینماها عمدتا در مناطق شهری است؛ همانطور که اخیرا هم مجموعه با شانزده سالن در مشهد افتتاح شد. در شیراز نیز پنج سالن سینمایی به بهره‌برداری رسید و برنامه افزایش تعداد این سال‌ها در دستور کار است.

اسماعیلی افزود: در شهرستان‌های کوچک نیز که فاقد سینما بودند با بررسی قابلیت مجموعه‌هایشان اقدام به ساخت سینما کردیم؛ مثلا مجموعه‌ای که استانداردهای لازم برای سینما شدن را نداشت، بهسازی و با اضافه کردن تجهیزات، آن را برای استفاده مردم آماده کردیم؛ جیرفت، سراوان و ... از جمله این شهرهای محروم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
حرف نزن عمل کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
یک رقابت تنگاتنگ در دادن اخبار و اطلاعات نابجا و خطا و کدب بین وزیر ارشاد و سخنگوی دولت در جریان است
با وجود موبایل و دنیای مجازی کی دیگه سینما میره
سینما ساختن وقتی به درد می خورد که فیلم بتواند نشان بدهد. با وجود مدیران جدید سینمایی که بیشتر در خدمت نیروهای نظامی هستند ، فقط شاهد تولید و نمایش آثار کمدی سخیف هستیم.
سینما ظاهرا به تاریخ پیوسته من دوروز در خرمشهر بودم در شهر با دوست خرمشهری گشتی زدیم اتفاقی چشمم افتاد به یک سینما دیدم تعطیل پرسیدم گفت خرمشهر همین یک سینما را داره انم مدت مدیدی است خاک میخوره
مناطق محروم سینما پیشکششان، بیشتر نون ، آب ، برق و گاز و کار میخان!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست