بازدید 2576

اتهام زورگویی یک کارگردان به دونالد ترامپ

پس از آنکه اتهامات متعدد، از جمله فرار مالیاتی، اقدامات مجرمانه جهت ممانعت از انجام تحقیقات، پرداخت حق‌السکوت و مداخله در انتخابات ۲۰۲۰، علیه دونالد ترامپ، ساکن سابق کاخ سفید، در آمریکا خبر ساز شد، حالا خبر ورود قلدرمابانه او به سینما نیز توسط یک کارگردان مطرح شده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 25 December 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، کریس کلمبوس، کارگردان فیلم«تنها در خانه»، اخیرا در مصاحبه ای با بیزینس اینسایدر فاش کرده است که رئیس‌جمهور سابق آمریکا که در زمان ساخت قسمت دوم این فیلم مالک هتل پلازا بوده، با حقه‌بازی برای خود نقشی در فیلم دست‌وپا کرده است.

کلمبوس، که یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها با موضوع کریسمس را در زمان خود ساخته است، به واسطه داستان قسمت دوم فیلمش، «گمشده در نیویورک»، قراردادی با هتل پلازا برای فیلم‌برداری منعقد کردند.

او گفت: «عوامل فیلم تصور می‌کردند هزینه‌ای به ترامپ می‌پردازند و طبق معمول تصویربرداری در مکانی خاص انجام می‌شود و همه چیز منظم خواهد بود؛ اما ترامپ چیز بیشتری می‌خواست!»

کلمبوس افزود: «ما هزینه را پرداخت کردیم، اما ترامپ گفت: تنها راهی که می توانید از پلازا استفاده کنید این است که من در فیلم حضور داشته باشم.» 

کارگردان «هری پاتر و سنگ جادو» ادامه داد: «بنابراین ما موافقت کردیم که او را در فیلم قرار دهیم اما هنوز تصمیم نگرفته بودم که از تصاویر او استفاده کنم یا خیر.»

این فیلمساز خاطره اولین نمایش فیلم را یادآور شد و گفت: «اولین بار که فیلم را اکران کردیم، عجیب‌ترین اتفاق ممکن افتاد. هنگامی که ترامپ روی پرده ظاهر شد مردم او را تشویق کردند.»

«پس به تدوینگر فیلم گفتم تصاویر او را نگه دار؛ این یک لحظه برای مخاطب است. اما به هرحال او با قلدری وارد فیلم شد.»

«تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» محصول سال ۱۹۹۲ دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های سه قسمتی «تنها در خانه» به نویسندگی جان هیوز است. مکالی کالکین، جو پشی، دنیل استرن، جان هرد، تیم کوری، برندا فریکر و کاترین اوهارا از بازیگران این فیلم هستند.

کالکین، بازیگر اصلی فیلم در نقش «کوین مک کالیستر» که اخیرا در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود در لس‌آنجلس ستاره‌دار شده است، پس از حمله خشونت‌بار هواداران ترامپ به کنگره آمریکا، در همراهی با کاربران شبکه‌های اجتماعی خواستار حذف صحنه‌ای از فیلم شد که در آن کوین دیداری کوتاه با ترامپ در لابی هتل دارد. 

اگرچه رسوایی‌های پیاپی ترامپ در زمان ریاست‌جمهوری وی با مصونیت قضایی که به واسطه‌ی تکیه بر این مسند داشت راه به جایی نبرد، اما او پس از ترک کاخ سفید با پرونده‌های قضایی متعددی روبرو است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست