بازدید 8081
واکنش‌ مسئولان و مقامات به شهادت «سیدرضی»:

صهیونیست ها تاوان سختی خواهند داد/تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد/انتظار پرداخت تاوان این عملیات، آنان را زجرکش خواهد کرد

شهید سید رضی موسوی سال‌های طولانی‌ و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت‌(علیهم‌السلام) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشت. ایشان پس از اقدامات تروریستی و نقض مکرر امنیت در منطقه از سوی آمریکا و متحدانش، در مقام مستشاری برای کمک به مردم و دولت سوریه به این کشور عزیمت کرده بود
کد خبر: ۱۲۱۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 26 December 2023

صهیونیست ها تاوان سختی خواهند داد/تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد/انتظار پرداخت تاوان این عملیات، این  آنان را زجرکش خواهد کرد

دوشنبه _ چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ _ در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه به شهادت رسید.

روز دوشنبه تا  ساعت ۲ بعدازظهر سردار سید رضی موسوی در سفارت ایران در سوریه بود. کار که تمام می‌شود به سمت منزل می‌رود و از آن‌جا که همسر در مدرسه مشغول کار بود، تا ساعت ۱۶ در محل اقامت خود تنها ماند و حدود همان ساعت در حمله موشکی رژیم صهیونیستی هدف سه موشک قرار گرفت.

به نوشته ایسنا او مستشار نظامی رسمی ایران در سوریه بود و اقدام صهیونیست‌ها در شهادت رساندن ایشان برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی است؛ بنابراین حق مقابله برای کشور قربانی (ایران) محفوظ است و به صورت طبیعی پاسخ این جنایت در شرایط و زمان مناسب داده خواهد شد.

این روایتی است از حسین اکبری، سفیر ایران در سوریه که گفته است: این اقدام ناجوانمردانه صهیونیست‌ها واکنشی نسبت به شرایطی که رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شده و در همین چارچوب آنها دیوانه‌وار اقداماتی انجام می‌دهند که بتوانند برخی از شکست‌های خود را جبران کنند، گفت: این رژیم در مسائل داخلی خود با مشکلاتی روبه‌رو شده و همچنین در جریان ۸۰ روز جنایت در غزه نیز نتوانسته به اهداف خود برسید.

شهید سید رضی موسوی سال‌های طولانی‌ و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت‌(علیهم‌السلام) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشت. ایشان پس از اقدامات تروریستی و نقض مکرر امنیت در منطقه از سوی آمریکا و متحدانش، در مقام مستشاری برای کمک به مردم و دولت سوریه به این کشور عزیمت کرده بود و در طول ماموریت خویش تلاش‌های موثری در جهت مقابله با نقشه‌های شیطانی و تفرقه‌افکنانه علیه امت اسلامی داشت.

در همان ساعات اولیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای که در آن این خبر را اعلام کرد نوشت: بی تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت. سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران،هم  این اقدام تروریستی  به شدت محکوم و در بیانیه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران حقوق خود را برای اتخاذ تدابیر لازم و پاسخ به این اقدام در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌داند.

شماری از دانشجویان و مردم تهران دوشنبه شب با تجمع مقابل ساختمان شورای عالی امنیت ملی، خواستار گرفتن انتقام خون شهید سردار «سیدرضی موسوی» از رژیم صهیونیستی شدند.

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، در پی شهادت سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت:مجاهد راه حق، سید رضی موسوی در آستانه سالگرد شهادت برادرم قاسم، به جمع شهدا و فرمانده اش پیوست. جنایت رژیم جنایتکار اسرائیل بدون پاسخ نمی‌ماند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هم ضمن تسلیت شهادت شهید سیدرضی موسوی در سوریه تاکید کرد که بی‌تردید رژیم‌ سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

هم‌چنین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیام تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق تصریح کرد: این اقدام خباثت‌بار نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای رییس قوه قضاییه هم طی پیام تسلیتی به مناسبت شهادت مستشار ایران در سوریه او را این گونه توصیف کرد: سردار موسوی که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود در جبهه نبرد با تکفیری‌های مورد حمایت آمریکا و اسرائیل، مجاهدت‌ها و رشادت‌ها کرد.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور هم شهید سیدرضی موسوی را اینگ.نه توصیف کرد:  شهید سید رضی موسوی از سرداران شجاع و متعهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جمله همرزمان شفیق شهید حاج قاسم سلیمانی بود که سوابق درخشانی در سال‌های دفاع مقدس و دفاع از حرم و حفظ کیان جمهوری اسلامی داشت.

واکنش سخنگوی دولت به شهادت مستشار ایرانی در سوریه یک جمله بود: تاوان سختی خواهید داد.

هم‌چنین حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هشدار داد: تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد.

همچنین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی که در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید، پیام تسلیتی صادر کرد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی نوشتند: رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی هم بداند با ادامه این قبیل جنایات هرگز نمی‌تواند روی آرامش به خود ببیند و تاوان این قبیل جنایات رابه سختی خواهد داد و قطعا پیروزی از آن مومنان است که این وعده الهی است؛ «کَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ».

حسن کاظمی‌قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان هم با اشاره به شهادت مستشار کشورمان در سوریه گفت: اطمینان دارم روحیه مقاومت را با این شهادت ها افزایش می دهند و تاکید می کنم این اقدامات رژیم صهیونیستی باعث نخواهد شد معادله غزه به نفع رژیم اشغالگر قدس تغییر کند.

جنبش النجباء این شهادت را مسیری برای پایان اشغالگری و رسیدن به آزادی نهایی توصیف کرد و انتقام گرفتن مقاومت را قطعی دانست و حزب‌الله لبنان  آن را «جنایتی آشکار و بی‌شرمانه» توصیف کرد.

منابع خبری رژیم صهیونیستی شب گذشته از آماده‌باش ارتش «اسرائیل» برای پاسخ احتمالی سپاه پاسداران به ترور شهید «سید رضی موسوی» خبر دادند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم با صدور بیانیه تسلیت ، بر ضرورت انتقام خون این شهید عزیز از رژیم غاصب صهیونیستی که نماد کاملی از تروریسم دولتی است، تاکید کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در واکنش به ترور سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی، از مستشاران نظامی با سابقه سپاه در سوریه در توئیت‌هایی جداگانه، تاکید کردند که مسئولیت ترور شهید موسوی مستقیما به عهده دولت بایدن است.

سید حسن خمینی نیز در پیام تسلیت خود برای شهید سید رضی موسوی نوشت: امروز هم این وظیفه همه ما و همه مردم مسلمان است که در مقابل این رژیم غاصب صهیونیستی بایستند و انتقام شهیدان غزه و لبنان و ایران اسلامی را از سردمداران جنایتکار آن بگیرند. 

هم‌چنین سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع امروز در بخشی از نشست خبری خود با با نمایندگان رسانه‌ها با اشاره به شهادت مستشار ایرانی سردار سیدرضی موسوی، اظهار کرد: این اقدام نشان‌دهنده خصلت تروریستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ‌افروزی‌های این رژیم اشغالگر است و به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است.

سخنگوی وزارت دفاع گفت: آنان باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند و انتظار پرداخت تاوان این عملیات، این رژیم و عناصر آن را زجرکش خواهد کرد. پاسخ این عملیات در زمان و مکانی اجرا خواهد شد که اهداف رژیم صهیونیستی از اینگونه عملیات‌ را محقق نکند.

همچنین علی لاریجانی، مشاور رهبر انقلاب در پیامی در پی شهادت سردار رضی موسوی، نوشت: فداکاری او در این راه مقدس، میراث ارزشمند سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی بود که او به‌شایستگی آنرا به سر منزل مقصود رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۸
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۰۴
برای ما بقی شهدای ترور هم این سخنان تا به امروز عملی شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
حقیقتا کامنت ها از اصل خبر جالب تر و خواندنی تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
انتظار بیش از حد دل امت حزب اللهی رو هم خون می کنه باید سریع و محکم پاسخ داده شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
انقدر سخت انتظار می کشیم تا جنایتکاران صهیونیست خودشان از زور غصه بمیرند.!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
تمام آنها جواب داده شده و فقط 2 شهید چند هفته قبل جواب ندادن البته اگر از محور دیگر پاسخ نداده باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
کاش تابناک اول تیتر میزد بعد کامنت آها رو منتشر میکرد بعد صفحات اخبار طولانی. اینقدر زحمت نکشیم بریم پایین صفحه برای خواندن کامنت
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
متاسفم برای این همه غیرقابل انتشار. تابناک چرا اینقدر سانسور. مطالبی که حاوی توهین نیست را چاپ کن تا مردم خود قضاوت کنند.
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
اصلا من میگم هیچی بهشون نگیم برن یه گوشه بشینن به کارهای بدشون فکر کنن
همش حرف
همش شعار
همش ادعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
میخواد اینقدر منتظر انتقام نگهش داره که حالش گرفته بشه!! یعنی چی؟!!!!!
باشه. حالا قبلیها رو بگیرید اول
انتقام سخت ، تاوان سخت، شمارش معکوس سخت ، بسه دیگه بابا

سلیمانی رو زدن گفتید انتقام سخت

غزه رو موشکباران کردن گفتید اگه جرات دارن زمینی بیان جلو

حالا هم دوباره وعده تاوان سخت

تا بوده فقط سختی برای ملت ایران بوده و بس
پاسخ ها
فرراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
یعنی انتقام سختتر از گوشت بالای ۶۰۰هزارتومان و مرغ کیلویی ۱۲۰تومان
ما منتظر اجرایی شدن این قول هستیم که :
اگر یک تار مو از یک ایرانی کم شود ؛ ما کرک و پشم آنان را به باد میدهیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
بسم الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
سردار
ملت منتظر اجرای قول شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
حرف حق زدن و حق گفتن خودش بزرگترینه و شجاعت میخواد
مفتخریم که دولت ما طرف حق و حقیقتو میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
طرز صحبت وزیر دفاع امریکا و کلماتی که به کار میبره مدارک داشگاهیش. طمانینه اش صلابتی
.که در حرف هاش ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
آقای سردار
الوعده ؛ وفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
آخرش میگن ما از اونها انتقام گرفتیم خودشون میدونن!!!!! خوب بگو ماهم بتونیم!!
انتظار پرداخت تاوان این عملیات، آنان را زجرکش خواهد کرد

این جمله یعنی چی؟ یعنی امکان انجام هیچ اقدام فوری ندارید ؟ اینجوری که انتظار خودمونو زجرکش می کنه
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
انتقام تدریجی شدیدتر و موثرتر هست البته یک کم عقل و خرد برای فهمش لازمه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
مهران جان از پای نت پاشو برو به مشقت برس امتحان ها نزدیکه
الان بهترین فرصته که حمله کنیم به اسرائیل .
چرا اقدامی نمیکنیم ؟
برای من سئواله
چرا محوش نمیکنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
فقط دو دلیل داره
یک سلاح اتمی اسراییل
دو ترس از امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
جواب سوالت: نمی تونند محوش کنند . فقط شعار برای امثال شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
از شعار نیل تا فرات ببین به کجا رسیدن که نمی توانند از یک گروه کوچک بر بیابند و هربار شرایط برآن ادامه دادن حیات سخت تر می شود و دیر نیست آن را هم خواهید دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
بسم الله!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
این همه سال تو کله ما کردن تار عنکبوت
خوب این تار را چرا نمیزنید
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
برادر اینها همه بازی است که پای ایران را به جنگ بکشند
ما که چشممون آب نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
منم همینطور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
مثل من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
بقیه هم آب رو با دهانشون می خورن نه چشمشون
انتقام فخری زاده چی شد پس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
تو بایگانی ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
زمان و مکان رو ما تعیین میکنیم :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
چندین دانشمند اسرائیلی به درک واصل شدند. یک کم اخبار را بهتر دنبال کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
11:57
20:30 بهت گفت ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
۱۱:۵۷
عه !!
چه عجب قبول کردی اسرائیل دانشمند داره
خیلی باحالید به حضرت عباس
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
هنوز شمارش معکوسش شروع نشده
هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
همانطور که بعد از حمله اسراییل به غزه واکنشی نشان داده نشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
مگر به این راحتی ها یک کشور اقتصادزده مثل ایران میتونه با ابرقدرت ها درگیر بشه؟
این صحبت ها فقط مصرف داخلی دارد.
نابودی اسراییل حتمی است، با این ترور ناجوانمردانه میخ آخر را به تابوت خود کوبیدند، انشالله بزودی محور مقاومت انتقام این سردار بزرگوار را صد برابر بزرگتر خواهد گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
میخ آخر برا ترور فخری زاده بود که ؟
یادته ؟
ناشناس
| - |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
محور چی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
یک مدت هم خواهند گفت: آخرین میخ آخر
ق.ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
من چندان امیدی به نابودی اسرائیل نداشتم ولی با جنایاتی که در غزه مرتکب شدن مطمئن شدم که نابودی و بدرک رفتنشو حتمیه این یک قانون الهی در زمینه همونطور که سیب بخاطر جاذبه از درخت ساقط میشه نتیجه این جنایات صهیونیست ها هم نابودیه وسقوطه
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
طوفان الا قصی اسرائیل را نابود خواهد کرد
دو ۱۰۰ گفته چون نیم کردار نیست
هنیه کجاس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
در حال مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
خواهر علی کریمی کجاست؟
هر موقع رسایی و پناهیان رفتن غزه ؛ شما هم انتقام سید رضی و فخری زاده و سلیمانی رو میگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
مگه هنوز نرفتن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
غرب زده ها چرا نمیرن اوکراین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
ناشناس 12:03
به قول تو اون غرب زده ها به دنبال زندگی آرام و به دست اوردن نون بخور ونمیر شب هستند. دنبال لشکر کشی و جنگ نیستن
پوتین سوراخ است و پاره پوره
مقابله به مثل یعنی تل آویو بجای دمشق-- 30 موشک در مقابل 3 موشک -- و مقامات سیاسی و نظامی در مقابل فرمانده
شمارش معکوس در مجموعه اعداد صحیح ه: ده نه هشت ......دو یک صفر منهای یک منهای دو .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
اعداد موهومی هم هست
ما فقط انتقام سخت میخوایم
ارتش سوریه ورودیه آنجا چکار میکنند
فقط شعار می دهید
اگر حتما انتقام گرفته خواهد شد را در عمل ثابت کنید و گرنه ادعای انتقام نکنید.
ارزشی ها فورا برای انتقام بروند شاید توفیق شهادت داشته باشند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
غربگدا و بی ارزش ها هم برن اوکراین فدای زلنسکی و غرب بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
۱۲:۰۴
روسگدای محترم
اوکراین نیازی به کمک من نداره
اوکراین خودش مادر پوتین رو به عزاش نشونده
اگر هم اعلام نیاز کند بنده غربگرا در خدمتم
پناهیان ، شریعتمداری، رسایی و‌سایر مدعیان را الان وقتشه بفرستین برن اونجا جنگ
«نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.»

این روزها نشانه های عجز رژیم صهیونیستی خیلی زیاد شده. مواظب خودتان باشید.
"نمایندگان مجلس شورای اسلامی ... تاکید کردند که مسئولیت ترور شهید موسوی مستقیما به عهده دولت بایدن است."

خب، این طوری بهتر شد. اسرائیل که مسئولیتی ندارد که بخواهیم به آن حمله کنیم. جنگ با آمریکا را هم که کسی از ما انتظار ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
بهترین کامنت✓✓
هر کی رفت ؛ رفت
فقط یه حقوق و سهمیه برا اطرافیان و چن تا نامگذاری خیابون و بیابون میشه به نامش
همین
جالبه همه دارن طلب انتقام میکنند. ولی هیچکس فکر نمیکنه اگه انتقام گرفته بشه بعدش سر مردم بیچاره چه بلایی میاد؟ لطفا اگر خواستین انتقام بگیرین برین تو غزه با اسرائیل روبرو بشین و جنگو به خاک پاک ایران نکشین.
"انتظار پرداخت تاوان این عملیات، این رژیم و عناصر آن را زجرکش خواهد کرد."

به قول آن شاعر: تاوان این خون تا قیامت ماند بر ما
تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد.

هی گفتیم این هشدار دادن های این طفل معصوم را این قدر مسخره نکنید. حالا خوب شد؟ این دفعه یک چیزی گفته که همه اندیشمندان دنیا اگر پنجاه سال هم فکر کنند معنی اش را نمی فهمند.
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست جان دل
بالاخره جنگ است و جنگ بالا و پایین دارد .
اسد کجاست؟
چقدر مردم بی گناه در غذه توسط صهیونیستها کشته شدند
باید عین الاسد رو بزنیم سریع فوری انقلابی
بعید نیست این کار با گرای روسها برای ورود ایران به جنگ با اسراییل صورت گرفته باشه از این ... هر چی بگی بر میاد
ایران دنبال یک بهانه برای حمله به اسرائیل بود که اسرائیل آنرا ایجاد کرد. یادت باشه اول تو شروع کردی

اگر از آمریکا و و اسرائیل طوفان الاقصا یک فعالیت تروریستی است و اسرائیل حق دفاع دارد پس کشتن سردار سپاه در خاک سوریه هم یک فعالیت تروریستی است و ایران هم حق دفاع دارد و تفاوتش این است که ایران زمینی را اشغال نکرده اما اسرائیل غاصب ۶۰ درصد زمین های فلسطین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
خوب
اینهمه حرف زدی
ببینیم چی کار میکنی
منتظریما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
آفرین. گل گفتی. حالا اگر مردش هستین بفرمایید جلو راه جنگ باز است
من از سیاسیون عراق تعجب می کنم که آمریکا عامل نا امنی و عامل کشتار هموطنانشان شده اما باز هم آمریکایی ها را از خاک خودشان بیرون نمی کنند

یعنی اینها واقعا دارند با داعش می جنگند؟! یا دنبال چیز دیگری هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
به کشور خودت کار داشته باش بقیه هم حداقل عقلشون به اندازه تو میرسه که بدونن باید چیکار کنند
چرا اینقدر فضولید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
تو از سیاسیون کشور خودت تعجب کن که مرزها را بون حساب و کتاب به روی افغانی ها گشوده اند
تعریف واقعی انتقام :

زدن و کشتن و به عهده گرفتن مسئولیت

این است انتقام و دیگر هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
شیر مادرت حلالت
قشنگ اومده دمشق و زینبیه موشک رو زده و و سالم برگشته سر جاش
نه عکس العملی نه رهگیری عی نه پدافندی
هیچی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
S400 روسی هم که اونجا هستند اسباب بازی اند !
تا انتقام نگیریم آروم نمی گیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
داداش
قافیه رو به هم زدی
اصلش نمی گِگیریم ه
باید تنگه رو ببندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
شریعتمداری شخصا باید بایسته وسط تنگه و ببندش
خباثت بار یعنی چی ؟ کسی معنی میکنه برای من ؟
اسقاطیل بعد از 80 روز شکست پیاپی در غزه دنبال فرافکنی و راه نجات است برای همین متوصل به چنین جنایاتی میشودو مطمینا جواب دندان شکنی خواهد گرفت و نمیداند که در این باطلاق بیشتر غرق خواهد شد
این صهیونیست ها دیگه گناه دارن چند ماهه حماس داره میزندشون و چیزی نمونده بریزشون تو دریا و قدس رو آزاد کنه تو رو خدا شما دیگه نزنین بذارین جای کتک خوردشون خوب شه گناه دارن
امکان لایک کردن پاسخ کامنت‌ها را هم فعال کنید. کامنت‌ها از اصل خبر مهم‌تره و نشان دهنده واقعیت نظر جامعه ایرانه.
مسوولان با رساندن قیمت گوشت به کیلویی یک میلیون تومان قطعا انتقام سختی را به زودی از مردم خواهند گرفت
از افشاء محل سکونت ایشان اینطور گمان می‌رود که جاسوسان خودی و یا سوری محل زندگی ایشان را لوداده اند دقیقا مانند ترور سردار سلیمانی و به نظر من اولین عملی که ایران می‌تواند انجام دهد پیدا کردن این جاسوسان است
بابا توروخدا بمب اتم بسازین.
کشوری که اورانيوم میتونه غنی کنه قطعا میتونه بمب اتم بسازه.
اگه بسازین نه غرب انقد واسمون شاخ و شونه میکشه. نه انقد اسرائیل میاد پایگاه هامون رو تو سوریه میزنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست