بازدید 6039
۵

رکورد خرید تضمینی گندم در دولت سیزدهم شکست

سخنگوی دولت گفت: در دو سال گذشته موفق شدیم رکورد افزایش بیش از دوبرابری خرید گندم را از سوی دولت رقم بزنیم و این به علت میدان‌داری کشاورزان بود که چنین نرخ رشدی رقم خورد.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ 21 December 2023

به گزارش «تابناک»، علی بهادری جهرمی شب گذشته با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار پیشنهادِ وزارت راه و شهرسازی برای ۲ برابر شدن وام ودیعه مسکن به تصویب رسید و براین اساس وام ودیعه مسکن در عموم نقاط کشور ۲ برابر به بالا شد.

سخنگوی دولت افزود: در تهران این مبلغ به ۲۰۰ میلیون تومان و در مراکز استان‌ها به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و در روستاها هم که پیش از این ودیعه مسکن وجود نداشت از این پس می‌توانند تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن دریافت کنند.

بهادری جهرمی ادامه داد: با توجه به قوت گرفتن فرایند تولید مسکن در حوزه خرید و فروش مسکن با مهار رشد قیمت مواجه شده‌ایم.

وی تاکید کرد: حرکت به سمت اداره مردمی امور آثار خوبی برجا گذاشت و فاصله دولت و مردم را به حداقل رساند و سفرهای استانی، جلسات نخبگانی و دانشگاهی و اخذ نظرات و حضور میدانی در موقعیت‌های خاص، سبب شد مردم میداندار امور شوند.

سخنگوی دولت ادامه داد: در دو سال گذشته موفق شدیم رکورد افزایش بیش از دوبرابری خرید گندم را از سوی دولت رقم بزنیم و این به علت میدان‌داری کشاورزان بود که چنین نرخ رشدی رقم خورد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا، سال ۱۴۰۱ در حوزه تجارت خارجی کالای غیرنفتی موفق شدیم این رکورد را به ۱۱۲ میلیارد دلار برسانیم و مردم در این زمینه میدان‌دار بودند، دولت با افزایش تعاملات در دیپلماسی همسایگی معاهداتی را منعقد کرد تا تجارت خارجی تسهیل شود.

وی تاکید کرد: هرگاه مردم‌میدان دار شدند مشکلات برطرف شد و این یکی از اصلی ترین دستاوردهای دولت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵
البته رکورد پایین ترین قیمت خرید گندم البته بر حسب دلار از کشاورزان هم توسط دولت رییسی شکسته شد
این دولت مدام در حال شکستن رکوردهائی است که ملت بدلیل کم شدن سوی چشمانشان قادر به دیدن آن نیستند ولی خب گوشها میشنوند. رکورد کاهش بیکاری رکورد افزایش رشد اقتصادی رکورد خرید تضمینی گندم و رکورد ...
رکورد گرانی، رکورد فرار مغزها، رکورد تورم، رکورد اختلاس، رکورد بد بختی مردم، رکورد له شدن استخوان های مردم زیر بار فشار اقتصادی هم در دولت سیزدهم شکسته شد
چه رکوردی زد این دولت ، ضمنا رکورد ربط دادن مشکلات و تورم و گرانی و اقتصاد بیمار به دولت قبل هم با اختلاف در اختیار داره بهش بگین بسه دیگه یکم استراحت کن !!
بی دستاوردترین دولت تاریخ ایران ، حتی شهامت این را ندارد که بگوید تولید بالای گندم بخاطر بارش هایی بوده که در استان های گندم خیز باریده و ربطی به این دولت و آن دولت ندارد.... واقعا متاسفم از این همه حقارت....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست