بازدید 1959

خالق فتوشاپ به دردسر افتاد

شرکت ادوبی که سازنده نرم افزار فتوشاپ است، اعلام کرد: با تحقیقات نظارتی در خصوص مدل های اشتراکی این شرکت روبه رو است و درآمد سالانه و فصلی پایین‌تر از برآوردها را پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 17 December 2023

 به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: شرکت ادوبی که در سن خوزه کالیفرنیا مستقر است، در اظهارنامه رگولاتوری اعلام کرد که از ژوئن سال ۲۰۲۲ با کمیسیون تجارت فدرال آمریکا در خصوص تحقیقات پیرامون شیوه های افشا و لغو اشتراک این شرکت همکاری کرده است.

در نوامبر سال ۲۰۲۳، کارکنان کمیسیون تجارت فدرال اعلام کردند که از این اختیار برخوردار هستند که وارد مذاکرات توافق با شرکت ادوبی شوند و مشخص کنند که آیا توافقی در خصوص تحقیقات آنها پیرامون این مسائل می‌تواند حاصل شود یا خیر.

این شرکت خاطرنشان کرد که این موضوع می‌تواند هزینه‌ها یا جریمه‌های پولی قابل توجهی را به همراه داشته باشد و می‌تواند بر نتایج و عملیات مالی ادوب، تاثیر قابل ملاحظه ای داشته باشد.

رگولاتور رقابت انگلیس هم مشغول تحقیقات در خصوص خرید ۲۰ میلیارد دلاری پلتفرم طراحی ابری فیگما توسط شرکت ادوبی است.

ادوبی چهارشنبه گذشته اعلام کرد که کمیسیون اروپا بیانیه اولیه اعتراضات را ارائه کرده و سازمان رقابت و بازار انگلیس، یافته‌ها پیرامون نگرانی‌های رقابتی را منتشر کرده است. سازنده فوتوشاپ اعلام کرد ما به شدت با این یافته‌ها مخالفیم و به رگولاتورهای مربوطه پاسخ می دهیم.

این شرکت درآمدی بین ۵.۱۰ تا ۵.۱۵ میلیارد دلار را برای سه ماهه جاری پیش‌بینی کرده است. طبق داده‌های شرکت LSEG، تحلیلگران به طور میانگین، درآمد ‌۵.۱۹ میلیارد دلاری را برای ادوبی پیش‌بینی کرده بودند.

پیش‌بینی درآمد ادوبی برای سال مالی ۲۰۲۴، بین ۲۱.۳۰ میلیارد دلار تا ۲۱.۵۰ میلیارد دلار بود که این رقم هم کمتر از برآوردهای تحلیلگران بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت‌ها و افراد در کشمکش با تورم و نرخ های بهره بالاتر، هزینه های خود را کاهش داده اند. ادوبی، از نوامبر، قیمت برخی از خدمات خود را افزایش داد که به تقاضا، ضربه بیشتری وارد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست