بازدید 7258
با تحولات منطقه و جهان

اعلام تحریم فرمانده سپاه قدس از سوی دولت انگلیس/ شلیک موشک بالستیک از سوی انصارالله یمن به سوی باب المندب/ شرط انصارالله یمن برای عدم گسترش درگیری‌ها در منطقه

اعلام تحریم فرمانده سپاه قدس از سوی دولت انگلیس، شلیک موشک بالستیک از سوی انصارالله یمن به سوی باب المندب، شرط انصارالله یمن برای عدم گسترش درگیری‌ها در منطقه، توافق انگلیس، ایتالیا و ژاپن برای ساخت جنگنده پیشرفته و حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 15 December 2023

اعلام تحریم فرمانده سپاه قدس از سوی دولت انگلیس/ شلیک موشک بالستیک از سوی انصارالله یمن به سوی باب المندب/ شرط انصارالله یمن برای عدم گسترش درگیری‌ها در منطقه

الهام قرهی ـ بین الملل تابناک: اعلام تحریم فرمانده سپاه قدس از سوی دولت انگلیس، شلیک موشک بالستیک از سوی انصارالله یمن به سوی باب المندب، شرط انصارالله یمن برای عدم گسترش درگیری‌ها در منطقه، توافق انگلیس، ایتالیا و ژاپن برای ساخت جنگنده پیشرفته و حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اعلام تحریم فرمانده سپاه قدس از سوی دولت انگلیس

انگلیس امروز در ادامه مواضع خصمانه خود علیه تهران، از وضع تحریم‌هایی علیه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شش تن دیگر از فرماندهان ارشد این نهاد رسمی ایران خبر داد.

به گزارش وبگاه دولت انگلیس، لندن، روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای در ادامه اقدامات خصمانه این کشور ضدایران، از وضع تحریم هایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی قدس سپاه و شش تن دیگر از فرماندهان ارشد این نهاد رسمی ایران به بهانه ارتباط با حماس و جهاد اسلامی فلسطین خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی انگلیس در این خصوص آمده است: لندن با هماهنگی آمریکا، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و افراد مرتبط با روابط ایران با حماس و جهاد اسلامی، فلسطین را هدف تحریم خود قرار می دهد.

بر اساس اعلام این وبگاه، «دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس بدون ارایه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که رفتار تهران، تهدیدی غیرقابل قبول برای بریتانیا و شرکای این کشور به شمار می آید!

وزیر امور خارجه انگلیس با تکرار مواضع خصمانه لندن علیه تهران مدعی شد: ایران همچنان به تهدید در خاک بریتانیا ادامه می دهد و از نفوذ خود برای بی ثبات کردن خاورمیانه (غرب آسیا) از طریق حمایت از گروه هایی از جمله حماس و جهاد اسلامی فلسطین استفاده می کند. تحریم‌ های جدید امروز انگلیس، پیامی روشن به ایران می‌فرستد که ما شما را مسئول اعمالتان می‌ دانیم!

بر اساس بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه انگلیس، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، محمد سعید ایزدی، علی مرشد شیرازی، مجید زارعی و مصطفی مجید خانی از اعضای شاخه فلسطین سپاه قدس به فهرست تحریم‌ های امروز انگلیس اضافه شدند.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است که خالد قدومی و ناصر ابوشریف به ترتیب نمایندگان حماس و جهاد اسلامی فلسطین در ایران نیز تحریم شده‌ اند. همچنین شاخه فلسطین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هدف تحریم قرار گرفته است.

شلیک موشک بالستیک از سوی انصارالله یمن به سوی باب المندب

 ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سِنتکام) بامداد جمعه مدعی حمله موشکی انصارالله یمن در باب المندب شد.

 فرماندهی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا مدعی شد: حوثی‌ها دیروز موشک بالستیک را به سوی آبراه بین‌المللی در شمال باب المندب شلیک کردند.

سنتکام ادعا کرد: در حمله موشکی حوثی‌ها فردی کشته یا زخمی نشد.

ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا گفت که این حادثه با دخالت نیروهای آمریکایی همراه نبود، اما این نیروها اوضاع را از نزدیک زیر نظر دارند.

انصارالله واکنشی نسبت به ادعای سنتکام درخصوص این حمله موشکی نداشته؛ اما پنجشنبه شب حمله پهپادی به یک کشتی کانتینری به مقصد رژیم صهیونیستی را تأیید کرد.

نیروهای مسلح یمن پنجشنبه شب اعلام کردند که نیروهای این کشور یک کشتی دیگر رژیم صهیونیستی را با پهپاد آماج قرار دادند.

در بیانیه‌ این نیروها آمده است، نیروی دریایی یمن به یک کشتی کانتینری به نام "میرسک جبرلاتر" که عازم اسرائیل بود، با پهپاد حمله کرد.

بر اساس این بیانیه، این کشتی با یک پهپاد هدف حمله قرار گرفت و این پهپاد مستقیم به کشتی برخورد کرد.

نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: عملیات پهپادی پس از آن رخ داد که خدمه این کشتی توجهی به درخواست نیروی دریایی یمن نکردند.

شرط انصارالله یمن برای عدم گسترش درگیری‌ها در منطقه

«محمد البخیتی»، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی اعلام کرد که عملیات‌ انجام شده توسط نیروهای مسلح، نشان دهنده قدرت و خرد یمن است.

محمد البخیتی همچنین افزود که عملیات نیروهای مسلح یمن تأثیر قابل توجهی بر رژیم اشغالگر و ایالات متحده دارد و آتش بس پیشین در غزه یکی از نتایج عملیات نیروهای یمنی بود.

البخیتی در ادامه تاکید کرد که هدف ما صدمه زدن به منافع دیگر کشورها نیست و تنها روش و شرط عدم گسترش درگیری در منطقه، توقف تجاوز به غزه است.

به گفته البخیتی، نظام بین الملل نیاز به یک نظام بین المللی جدید دارد، زیرا نظام فعلی بدنبال محکومیت متجاوزان نیست.

محمد البخیتی گفت: ما واقع بین و آماده دستیابی به صلح جامع و کامل در یمن هستیم؛ هرچند آمادگی ما برای صلح بر حمایت ما از برادرانمان در فلسطین و عملیات ما در این چارچوب تأثیری نخواهد داشت.

توافق انگلیس، ایتالیا و ژاپن برای ساخت جنگنده پیشرفته

وزرای دفاع انگلیس، ژاپن و ایتالیا از امضای یک توافق برای ساخت هواپیماهای جنگنده پیشرفته خبر دادند.

پیش از این، خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرده بود که بریتانیا، ایتالیا و ژاپن در حال ادغام پروژه‌های نسل بعدی جت‌های جنگنده خود هستند.

این پیمان که هدفش ساخت یک هواپیمای جنگنده پیشرفته تا سال ۲۰۳۵ است، باید به تصویب پارلمان‌های این سه کشور برسد.

برای ساخت این جنگنده پیشرفته، شرکت‌هایی مانند «صنایع سنگین میتسوبیشی» ژاپن، «بی‌اِی‌ای سیستمز» انگلیس و «لئوناردو» ایتالیا مشارکت دارند.

از سوی دیگر، خبرگزاری اسپوتنیک در این خصوص نوشت: وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد، که لندن، ایتالیا و ژاپن، توافق نامه ای در چارچوب برنامه نظامی برنامه هوایی «رزم جهانی» برای توسعه یک جنگنده رادارگریز پیشرفته با قابلیت مافوق صوت امضا کرده اند که انتظار می رود تا سال ۲۰۳۵ عملیاتی شود.

این وزارتخانه تاکید کرد که این جت رادارگریز مافوق صوت به رادار قدرتمندی مجهز خواهد شد که می تواند ده هزار برابر بیشتر از سیستم های فعلی داده ارایه کند و مزیت پیروزی در نبرد را دارا باشند.

حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق

بامداد جمعه مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد در واکنش به جنایت علیه فلسطینی‌ها در غزه پایگاه آمریکا در عین‌الاسد را هدف قرار داده است. 

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که حمله به پایگاه آمریکایی‌ها با پهپاد صورت گرفته است.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ده‌ها پایگاه آمریکا در منطقه هدف قرار گرفته‌اند. مقاومت عراق آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین می‌داند.

یک مقام در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) عصر پنجشنبه به شبکه سی‌ان‌ان گفت که نیروهای آمریکا در سوریه و عراق، از تاریخ ۲۵ مهر تا ۲۲ آذر، ۹۷ بار هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷۵
مغز براندازان هم اکنون
آمریکا میخواد یک ائتلاف دریایی در محدوده دریای سرخ تشکیل بده نصف کشورهای دنیا هم بهش پیوستن. یمن به پایان سلام کن

مغز براندازان چهار سال پیش
حالا که کشتی کره ای رو توقیف کردین، آمریکا میخواد یک ائتلاف دریایی در خلیج فارس تشکیل بده نصف کشورهای دنیا هم بهش پیوستن. به پایان سلام کنین.

تشخیص
مغز تراش بخورد و واشر سر سیلندر مغز تعویض گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
پیشنهاد من به کامنت نویسان ایرانی این است که به خاطر گرانی مرغ و اختلاس چای، پای روی وجدان خودتان نگذارید. واقعا کار اسرائیلی ها جنایت علیه بشریت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
برانداز نیستند، بلکه تحت تاثیر جو هستند. اگر جو عمومی بر علیه حماس باشد، نظر جو عمومی را تایید می‌کنند. از خودشان فکر و اندیشه ای ندارند. جو زده هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
۱۱۳۳ناشناس
احتمالا دینت هم انسانیته که میگی چون اینجا مرغ گرونه و اختلاس شده، به ما چه که اسراییل چیکار میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
مغز متخصص مغز هم اکنون ، گذشته و آینده
مردم ایران ، یمن ، عراق فلسطین ، لبنان و سوریه فدای یک لحظه رفتار ما .
تجویز : بستری متخصص مغز در بخش ویژه بیماران روانی د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
این متخصص مغز افکار خودش را به براندازان نسبت می دهد ، اما خودش از این اوضاع استفاده و کاسبی می کنند ، اگر جرائت داری بگو چند تا اختلاس مثل چای دبش کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
مغز "متخصص مغز سایبری" هم اکنون
خوب کامنتم رو گذاشتم برم فاکتور کنم ببینم خرج یه ساندیس درمیاد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
متخصص مغز نمره انشاء 3 از 20
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
مغز براندازان زیر این کامنت
تابناک جان
چرا جواب قاطع من به کامنت متخصص مغز رو منتشر نمیکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تو متخصص مداحی هستی نه مغز
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
مسله روشنه.از نظر انسانی کار فعلی اسراییل زیاده روی وغیر انسانیه.کار یمنی ها شجاعانه است.کار کشورهای غربی ناعادلانه است.کارقدرت های شرقی سواستفاده از وضع موجوده.ومتاطفانه کار ما هم وطن های همدیگه بجای هم اندیشی و اتحاد برای رسیدن به یک تصمیم عاقلانه زدن توی سروکول همدیگه است.باید ببینیم منافع ملی چطور حفظ میشود وآنرا ملاک قرار بدهیم .شعار و توهین به همدیگر را کنار بگذاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
ننگ بر تابناک که خزعبلات یک موجود روانی همچون تو را نشر میدهد
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1306 با اسم خودت بیا. داریوش یک اسم ایرانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
اینا خزعبلات خودتونه
فقط متخصص داره میزاره کنار هم
ناشناس
| Austria |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
متخصص مغز با این تخصص و ای کیو بالایی که داری حتما وزیر دانشمند علوم شما را برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران از قلم انداخته سفارشتو به برادر دکتر حداد میکنم.
هیچکس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
آقای مهران وطن پرست اگر توانستیم همدیگررا تحمل کنیم .اگر به یک خود انتقادی رسیدیم.اگر منافع ملی را به منافع شخصی و گروهی و خانوادگی ارجعیت دادیم و تاریخ درس گرفته باشیم امیدی بوجود میآید که قدمی برای بهتر شدن اوضاع برداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
خخخخ عالی
برای حمایت از مردم مظلوم غزه آزادیخواهان و حق طلبان در اروپا و سایر کشورهای دنیا به پاخاسته اند. بعد یک عده که فقط تبلیغ نق زدن و ناامیدی می کنند، در سایت‌های داخلی بر علیه این افراد ستمدیده می‌نویسند. این هم بگذرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
حالا اروپا خوب شد !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تا دیروز که کشورهای غربی اخه بودند . حالا خوب شدند؟!!!! چرا در کشور روسیه و چین خبری از حمایت از این آزادیخواهان غزه به گوش نمی رسد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تا بحال که اروپایی ها بلاد کفر بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
حکومت اروپایی ها طرفدار اسراییل است، ولی مردم آنها طرفدار فلسطین هستند. ما با نظر مردم اروپا موافقیم، ولی می دانیم دولت های آنها به نظر مردم خودشان احترام نمی گذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
هر انسانی که فطرت داشته باشد بمباران بیمارستان و مدرسه و زن و بچه را تایید نمی کند. هشتاد سال است که مرئم مظلوم فلسطین زیر ظلم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
یک عده هم فقط به نفع مردم فلسطین شعار میدهند ولی خودشان حاضر نیستند که از زیر پتو بیرون بیایند و به غزه بروند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
اگه ازاده ای جلو پاتا ببینی واجب تره تا هزاران کیلومتر اونورترا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
دنبه و آشغال گوشت، کیلویی ۲۵۰ هزار تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
برای یک کشور اسلامی با این همه فیلتر زشته اختلاس میلیاردی
هنیه کجاس ؟
مشغل و نحاله کجان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
پناهیان بالاخره نرفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
لطفا یک بار جواب این سئوال ساده را بدهید: چرا در بین دریای مدیترانه تا رود اردن فقط یهودی حق سکونت دارد؟ چرا فقط یهودی در این سرزمین حق رای دادن دارد؟ چرا کسی نمی تواند یهودی شود؟ چرا هفت میلیون نفر فلسطینی الان در ارودگاه زندگی می کنند؟
ناشناس
| Portugal |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
پناهیان کجا بره از سعادت آباد بهتر بالاخره خانه اهدایی رو نمیشه ترک کرد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
دومیلیون فلسطینی که درسرزمینهای 1948 زندگی میکنند رای میدهندودرمجلس اسراییل نماینده دارند.فلسطینی های ساکن درمناطق 1967 هم در انتخابات محلی خود شرکت میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
اون سیاه پوست بدبخت آمریکایی آدم نیست می فرستیدنش عراق یا سوریه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
امام جمعه اصفهان: برخی نگویند در صورت رابطه با آمریکا قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند / بعضی که فکر می‌کنند با قبول کدخدایی آمریکا زندگی راحتی دارند باید توجه داشته باشند که دینی برایشان باقی نخواهد ماند / خداوند توصیه کرده که یهودی و نصارا را دوست خود قرار ندهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
ناشناس محترم ۱۳:۱۷ ، شما اگر به تماشای صدا و سیما و شبکه المنار اکتفا نکنید و به رسانه ها و سایت های بیطرف جهان عنایت بفرمایید، تمام سوالات به وضوح پاسخ داده شده است
همینقدر عرض کنم که برخی کشورهای به ظاهر طرفدارار فلسطین، سعی در سیاه نمایی داشته و اینگونه در اذهان افرادی مثل شما القا می کنندکه فلسطینی ها دارای یک زندگی سخت و رقت بار هستند ، در صورتیکه واقعیت ندارد و وضعیت بسیاری از اعراب فلسطینی از وضع معیشت ما در ایران بهتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تاچند روز پیش قطر بودند الان ظاهرا غیبت کبری تشریف بردند .احتمالا خدمت خودمونند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
اَلی کریمی کجاست؟
جنگ جنگ تا نابودی کامل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
خسته نشدی از این همه تزریق ناامیدی در جامعه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
من هم صد در صد با این شعار انقابی موافقم . حماس باید به پیشروی فعلی ادامه دهد تا به یاری سردار پناهیان و دریادار شریعتمداری، بیت المقدس آزاد گردد
این پناهیان و رسایی آخرش نرفتن غزه ؟
جنگ داره تموم میشه ها .
باب شهادت بسته میشه ها
گفته باشم ؛ نگن نگفتی بمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
فعلا رسایی توفکر فراق اذان و اقامه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
رفتند و مجروح شدند و برگشتند. الان هر دوی آنان جانباز 5% محسوب میشوند
ملک بدرالدین الحوثی کجاست ؟
اونم یه چیز توو مایه های هنیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
در منزل متخصص مغز پناه گرفته است.
پوتین سوراخ است
زلنسکی پیروز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
کار پوتین از سوراخ شدن گذشته و باید گفت نابود است
"آتش بس پیشین در غزه یکی از نتایج عملیات نیروهای یمنی بود."

جل الخالق! آنهایی که هفت پشتشان هم بازاری است نمی توانند اینطوری کاسبی کنند.
لطفا شرح وظایف نیروی قدس سپاه را برای مردم شرح دهید.اگرهم محرمانه است یک کلمه همین محرمانه بودن را بگویید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
لطفا شرح وظایف نیروی سنتکام آمریکا که در خلیج فارس مستقر است را بگویید. با رسم شکل و مثال (2 نمره)
لطفا وظایف نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه و ... را بنویسید (1 نمره)
ناشنا
| Germany |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تو ایران را با امریکا مقایسه میکنی و چون امریکا با قدرت جهنمی نظامی و قدرت قهار اقتصادی در بیرون از مرزها حضورداره
ما هم با ید پول نون و هزینه بهداشت و مسکن مردم مستضعف خودمونو برداریم با او رقابت کنیم که روز بروز بیچاره تر شیم ؟؟؟؟
درواقع این نقشه ابرقدرتها برای نابودی دیگران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
وظیفه نیروی قدس سپاه همانگونه که از اسمش پیداست، این است که قدس را آزاد کند ولی در جریانات اخیر و نبرد غزه با صهیونبست ها، تصمیم به نرمش قهرمانانه گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
برای ناشناس۱۳:۲۰ اسفند دود کنید که کسی چشمش نزنه، آخه خیلی بامزه و شیرینه
فکر می کنم آمریکایی ها دور قسمتی از زمین های پایگاه عین الاسد را فنس کشیده اند و علائم راهنما نصب کرده اند و به اطلاع نیروهای مقاومت عراق رسانده اند تا موشک ها و پهپادهایشان را به این قسمت مجاز بزنند تا هم تکلیفشان را انجام داده باشند و هم کلاهشان با آمریکایی ها توی هم نرود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
امریکا عین الاسد را درست کرده تا برای زدنهای تمرینی استفاده بشه
هرکسی تو منطقه میخوا ازمایش بکنه عین الاسد امریکا شده سیبلش

واقعا ملتهای متطقه
تحریم خودش کافی نیست. باید اطرافیان و بخصوص فرزندانش هم تحریم بشند.
تابناک عزیز واقعا جای تاسف است که کامنت های دیوانه ای که تحت عنوان متخصص مغز پیام میدهد یا اون لاتی که با واژه جنبش فواحش پیام میدهد را منتشرمیکنی ولی پیامهای متین و حرف دل مردم وارزشمند مخاطبان قدیمیت را غ ق انتشارمیکنی. هرچندانصافا بهترین سایت رسمی هستی ولی درمقایسه با سایتهایی چون فارس وتسنیم و سیمای پیمانی وایرناخوبی.وگرنه استانداردهای حداقلی یک سایت آزاد برای ابرازنظرات مردم راهم نداری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
برای صدمین بار: خودی داریم و غیر خودی
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تابناک جان
اگه من خودی ام، لطف کن جواب های متین و ارزشمند مشتری ۲۰ ساله و بقیه براندازها رو منتشر کن.
جوابی ندارن اما ساندیس و سهمیه یا هوچی گری که هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
ای کاش ایرانیان با هم.متحد و یکدل بودند ای کاش نه متخصص مغزی بود که به هموطنان خود بگوید برانداز ونه کسی که به یک عده بگوید برانداز ای کاش نه کلمه ساندیس بود نه پنج درصدی نه برانداز نه معاند نه آلبانی ای کاش ایرانیان با اتحاد و همدلی همه در کنار هم بدون هیج گونه تهمت و افترا. به هم برای ایرانی آباد و آزاد و مترقی تلاش میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
مشتری گرامی، از شما بعید است که متوجه نشده باشید که این متخصص مغز فی الواقع سوگلی تابناک است که عمدا قصد دارد تا اعصاب کاربران را خورد نماید اما بحمدواله برعکس شده و همه او را مسخره می کنند و البته در این میان، اعتبار تابناک بخاطر نشر اراجیف این متخصص، شدیدا خدشه دار شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
متخصص مغز؟؟چرا جواب سوال منو ندادی تا حالا؟؟آیا مصرف ساندیس،برروی عملکردمغز،خصوصا بخش شعور و فهم،تاثیر داره؟
این تحربم های اشخاص و نهادها و... چه سودی برای مردم مصیبت زده و گرفتار ایران دارد ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
پس چرا براندازان از این تحریم ها حمایت و اعلام رضایت می کنند؟
هنیه کجایی غزه ویران شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
مهمون دبیر کل سانسورچی تابناگ به صرف ناهار
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی اعلام کرد...نظام بین الملل نیاز به یک نظام بین المللی جدید دارد،...

نگفته اید مقر این نظام بین المللی جدید در صنعا باشد یا سومالی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
قشنگ بود، خخخ
زن و شوهر همدیگر را تحریم کنند فردایش رفع‌تحریم کنند.
متخصص مغز ,، افکار خودش را و آن چیزی که در مغزش می گذرد به بقیه نسبت می دهد ولی در عمل و رفتار خود را موافق نظام نشان می دهد تا شاه ماهی و شاه میگو خود را بگیرد آن چیزی باعث تشکیل جبهه مخالفان و ناراضی ها می شود و بر تعداد آنها اضافه می شود اعمال و رفتار متخصص مغز و امثالهم است. بنابر این متخصص مغز یک نفوذی است برای ایجاد نارضایتی و مخالفت و تا از این اوضاع کاسبی کند و رانت دولتی استفاده کند لذا به دست اندرکاران تابناک پیشنهاد می کنم که این عنصر و عامل ... را اخراج کنند. د
مرگ بر انگلیس جاسوس دو جانبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تو هنوز توی قرن ۱۸ زندگی میکنی
خوب تحریم نعمت است
بخاطر رفتار کوتوله های سیاسی آخرش آدم دیوانه ای مثل صدام و ترامپ در آمریکا سر کار می آید و جواب کلوخ را با سنگ می دهد.
به ضم ایشان برگی دیگر بر افتخاراتشان اصافه شد....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل