بازدید 4950

قیمت مسکن در اکباتان تهران چند؟

اگر قصد سرمایه‌گذادی در شهرک اکباتان تهران را دارید میتوانید واحد آپارتمانی ۱۷۸ متری درحالی که ۳۰ سال از ساخت این واحد میگذرد و این واحد شامل ۳ اتاق خواب میباشد را با سرمایه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری‌کنید.
کد خبر: ۱۲۱۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 14 December 2023

 به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد آنلاین، اکباتان به خاطر موقعیت خاص مکانی دسترسی آسان‌تری به مرکز شهر دارد. اتوبان‌هایی که در نزدیکی این شهرک قرار گرفته‌اند و همچنین دسترسی‌های حمل و نقل عمومی باعث شده تا مردم با خیال راحت‌تری در آن زندگی کنند.
 

 اگر قصد سرمایه‌گذادی در شهرک اکباتان تهران را دارید میتوانید واحد آپارتمانی ۱۷۸ متری درحالی که ۳۰ سال از ساخت این واحد میگذرد و این واحد شامل ۳ اتاق خواب میباشد را با سرمایه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری‌کنید

واحد آپارتمان دیگری در همین شهرک با زیربنای ۱۴۷ متر و سنی حدود ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین اگر قصد خرید خانه‌ای برای سکونت در شهرک اکباتان را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۲۵ ساله با متراژ ۱۷۸ متر و ۳ اتاق خواب را به قیمت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان ۳۰ ساله دیگری در همین منطقه با متراژ ۱۷۶ متر و ق اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمتی معادل ۱۳ میلیارد تومنان معامله شده است.

واحد آپارتمانی دیگر در منطقه اکباتان تهران با متراژ ۱۷۶ متر و سنی معادل ۲۸ سال و ۳ اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمتی معادل ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین واحد آپارتمانی دیگر در منطقه اکباتان تهران با متراژ ۲۰۷ متر و سنی معادل ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب را میتوانید با بودجه‌ای معادل ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در همین شهرک با متراژ ۱۳۵ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد، قیمتی معادل ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

قیمت مسکن در تهران؛ خانه در اکباتان چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
حیف که کهنه شده و هوایش بسیار آلوده است قبلا خیلی خوب بود
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
کهنه شده و هواش الودست . ولی هنوز توان خریدشو نداریم چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
شما بفرماييد كجاي تهران بسيار آلوده نيست ؟
شهرک اکباتان و شهرک آپادانا حدود چهل سال از عمرش میگذره. چرا میگی سی سال و زیر سی سال؟؟!!
فكر كنم در حال حاضر نمي توان با اين متراژ با اين مبالغ واحدي پيدا كرد علي الخصوص فاز 1 و 3
متاسفانه در بعضی بلوکها با وجود شارژ زیاد رسیدگی خوبی به نگهداری تاسیسات بلوک انجام نمیگیره یکی از این بلوکها بلوک ۴ در فاز یکِ .
چرت و پرت محظ ، اکباتان همه واحد هاش بالای چهل و هشت سال هست و فقط دو بلوک جدید تر داره که اونم دوازده ساله هست اصلا واحد سی ساله ای در اکباتان وجود نداره پس لطفا چرت و پرت ننویسید وفتی تازهداز،شهرستان آمدی تهران و دو تا اسم یاد گرفتی و کارشناس شدی
آلودگی هوا به دلیل نزدیکی به ترمینال غرب و میدان آزادی و اتوبان ها، ترافیک دائمی به دلیل عبور اتویانهایی نظیر ستاری از وسط شهرک، حضور همسایگانی که تجربه آپارتمان نشینی را ندارند، کهنه شدن شهرک و هزینه گزاف تعمیر و نگهداری آسانسورها و چیلرها، همه باعث شده تا هویت اکباتان تغییر کنه و اونجا دیگه شهرک راحتی برای زندگی نیست.
بدون شک شهرک اکباتان نگین کل ایرانه صد البته فاز یکش
نمیدانم با این همه دود و دم و ترافیک و ... برخی این همه به تهران چسبیده اند و رهایش نمی کنند.
هنوز یکی از بهترین شهرکهای خاورمیانه هست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست