بازدید 3490

همسر رئیسی: فساد اخلاقی مخرب‌تر از بمب اتم

همسر رئیس‌جمهور کشورمان با تاکید بر لزوم «زنده نگه داشتن ارزش‌های سنتی در جامعه» خاطرنشان کرد: فساد اخلاقی و فسق می‌تواند نسل بشر را زودتر از بمب اتم نابود کند.
کد خبر: ۱۲۰۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 12 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جمیله علم‌الهدی، استاد دانشگاه و همسر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در گفت‌وگو با روزنامه فایننشال تایمز پیرامون جامعه ایران و موضوعات بین‌المللی اظهار داشت: من یک معلم هستم و بر نظریه‌های فلسفی تمرکز دارم. من مدت زیادی است که این کار را انجام می‌دهم، اما اکنون به نظر می‌رسد که به طور اتفاقی یک پلتفرم دارم و فعالیت‌هایم قابل مشاهده است.

وی که به تازگی نامه‌ای خطاب به همسران سران کشورهای اروپایی نوشته و در آن خواستار حمایت و فشار آنها برای پایان دادن به جنگ غزه شده است در ادامه تاکید کرد که او نیز همچون سایر زوج‌ها تاکنون هیچ کاری را بدون مشورت با همسرش انجام نداده است.

جمیله علم‌الهدی در پاسخ به این سوال که «آیا ایران باید قانون حجاب را حفظ کند؟» گفت که مشکل در آیین مد و مصرف‌گرایی است، نه پوشش اسلامی.

وی تاکید کرد که حجاب نباید به عنوان اسلحه‌ای برای کسانی که می‌خواهند دشمنی خود را با جمهوری اسلامی نشان دهند، استفاده شود.

همسر رئیس‌جمهور تصریح کرد: فلسفه حجاب این است؛ زنان باید جامعه را به سوی تعالی هدایت کنند. جمهوری اسلامی از مسیری حمایت می‌کند که هر چیزی را که منجر به اغوا می‌شود، محدود می‌کند و از هر چیزی که به رشد جامعه کمک می‌کند، حمایت می‌کند.

خانم علم‌الهدی با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته در ایران تاکید کرد که این اغتشاشات از خارج از کشور رهبری می‌شده است و افزود: کسانی که به خیابان‌ها آمدند با گوشی‌های هوشمندشان آمدند، در حالی‌که [از جای دیگر] هدایت می‌شدند که کجا بروند و چه کسی را بزنند.

همسر رئیس‌جمهوری ایران همچنین درباره رویکرد خانواده‌اش به تحصیل و فعالیت‌های اجتماعی او خاطر نشان کرد: این یک فرض اشتباه است که فکر کنیم روحانیون با تحصیل دختران خود مخالف هستند.

وی در عین حال افزود: برای کسانی که سبک زندگی غربی را پذیرفته‌اند یا آرزوی آن را دارند، بهای استقلال آنها تنزل بخشیدن به زنانگی‌شان به یکی از جذابیت‌های سطحی بوده است.

او تاکید کرد که زنده نگه داشتن ارزش‌های سنتی، مانند زندگی اخلاقی یک ضرورت است، چراکه به‌ویژه جهان در یک «پیچ تاریخی» قرار داشته است.

جمیله علم‌الهدی تصریح کرد: فقدان اخلاق منجر به نابودی محیط زیست، فرهنگ، تمدن و بشریت خواهد شد. فساد اخلاقی و فسق می‌تواند نسل بشر را زودتر از بمب اتم نابود کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵۲
نظر شما راجع به دروغ و ریا و فساد اقتصادی و فقر مردم چیه احیانا؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
اگر اختلاس گران برای تنبیه به کانادا تبعید
شوند مشکلی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
سیر از گرسنه خبر ندارد
سوالی که برای من مطرحه اینه که چرا مسئولین ما کمتر شده از فساد مالی حرف بزنند! انگار اصلا این نوع فساد در این کشور وجود ندارد یا قابل کشف نیست! عجببه
درسته اما مطابق فرمایش قران کریم بزرگترین فساد اخلاقی غرور و زورگویی و کفر و زر اندوزی است
البته فسادمالی جزومفاسداخلاقی محسوب نمیشود. مفاسداخلاقی صرفا به انداختن روسری روی گردن گفته میشود.آخه بابا اسمش روشه رو سه ری. چرا میندازید رو گردن تا مفاسداخلاقی ایجادبشه
حالا بفرما این فساد اخلاق از کجا آمده ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
از حجاب زنها !
پرسیدن داره ؟
آقای بشارتی وزیرکشوراوایل دهه هفتادهم فرموده بودند وجود یک زن بی حجاب از صدها تن موادمخدر خطرناکتراست.
البته خانم علم الهدی به این سئوال مکررسالهای اخیر جواب نداده که اگر غرب انقدرفاسدوضداخلاقی است پس چرا حضرات آقازاده ها را روانه فرنگستان کرده اند. بنا به گفته برخی سیاسیون ونمایندگان مجلس دستچین خودشون الان 4800 آقازاده در فرنگستون وبخصوص مملکت شیطان بزرگ ساکن هستند
و فساد اقتصادی مخرب‌تر از هردو
خانم رئیس‌جمهور ایا فساد اخلاقی مخرب‌تر از بمب اتم است یا اختلاس ودزدی
لطفا توضیح بدید که به چه کسانی نامه نوشته؟ این نظر تخریب فساد اخلاقی مخرب تر از بمب اتم هست یعنی چی مثلا یک نفر که فساد اخلاقی داره تخریبش از بمب اتمی که توی هیروشیما افتاد و صدهزار نفر رو کشت بیشتره؟ اصلا آیا این مقایسه درسته؟
نه خانم علم الهدی
دروغ به مردم گفتن ومردم رانامحرم قرار دادن از همه چیز بدتره
این گروه علم الهدی ها و رئیسی چرا پاسخگوی مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم ایران بخت برگشته نیستند؟؟

چرا به مسایلی ورود می کنند که ربطی به سفره ی مردم ندارد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
والبته ربطی به انها هم ندارد
واقعا همینطوره فساد و گندیدگی از بمب اتم بدتره سریع تر بحث جریمه و کارهای فرهنگی برای مقابله با گسترش فساد رو انجام بدید چون کسی گندید و فاسد شد دیگه درست نمیشه مثل یه نونی که کپک زد
درود بر بانوی اول جمهوری اسلامی ایران
فساد سه میلیارد دلاری چی ؟
چای دبش بنوشید
حاج خانوم والاااا سواد مذهبی ات خیلی ضعیفه
نظر خانم علم الهدی در خصوص ازدواج مجدد زاکانی با خواهر عجمیان چیست ؟
مگر ادعا نمی کنید حجاب باعث صیانت از خانواده می شه ؟
الان که یک خانم محجبه با یک مرد متاهل عروس و داماد دار وارد رابطه شده و زندگی سی چهل ساله از هم پاشیده و همسر اول زاکانی طلاق گرفته ؟
فکر نمی کنید که حجاب درونی و اصالت انسان لازمه که خانواده ها حفظ بشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
واقعاً نمیدونم چطوری به خاطر این کلام کوبنده ابراز احساسات کنم. عالی بود
علاقه وافر شما و ابوی گرامی به مسایل مربوط به.. مایه تعجب است.
شما درباره حجاب و حفظ خانواده / تز / نده
انسان بودن و انسان ماندن واقعا خیلی مهمه. حواس همه مون باید باشه خوب زندگی کنیم و منشأ اثر خوبی هم باید سایر انسان ها باشیم دور و نزدیک هم فرقی نمیکنه. باشد که جملگی با عزت و شرافت شاد و ثروتنمد و سالم زندگی کنیم و سرانجام نیکی داشته باشیم . توکل به خدای مهربون
تمام فرزندان علم الهدی خدا را شکر نابغه و تیز هوش بودند و همه در بهترین دانشگاههای دولتی تهران درس خوانده اند و انشالله بدون رانت و بطور عادلانه در کنکور سراسری شرکت کرده اند و سهمیه در کار نبوده !
البته در پویش فرزندت کجاست که تعداد اندکی از مسئولان در آن شرکت کردند تمام فرزندان مسئولان بدون استثنا در دانشگاههای تهران و شریف و پلی تکنیک و شهید بهشتی و ... درس خوانده اند و همه نابغه و نخبه هستند و صد البته پشت گوش ملت مخملیه و باور میکنند که سهمیه در کار نیست و ...
خدایا!
جمیله علم‌الهدی تصریح کرد: فقدان اخلاق منجر به نابودی محیط زیست، فرهنگ، تمدن و بشریت خواهد شد. فساد اخلاقی و فسق می‌تواند نسل بشر را زودتر از بمب اتم نابود کند.!!!!
محیط زیست و اخلاق و فسق ؟؟؟
ایشون واقعا استاد دانشگاه است ؟
اخلاقیات هم حتما کلا مربوط به نحوه زیست و لباس پوشیدن زنهاست !
مبارزه با دزدی و اختلاس و ویژه خواری جامعه را به سوی تعالی نمیبرد ؟
فقط باید زنها جامعه را با انتخاب نوع پوشش مورد نظر شما جامعه را به سمت تعالی ببرند !؟
چای دبش لطفا !
خانم یا ببخشید بانوی اول فساد اقتصادی از همه بدتر است
همسر رییسی چیکاره ی مملکته
آخه این چه قیاسی هست که میفرمایید؟ چه کسانی و چه تعدادی از انسان ها با این نظریه موافق هستند؟ چه تعداد مفسده اخلاقی با یک بمب اتمی که یکصد هزار نفر را در یک لحظه می‌کشد برابری می‌کند و یا بدتر است؟ شما چه جایگاه علمی دارید که این نظریه را مطرح میکنید؟ اینجوری که هر کسی می‌تواند هر چیزی را با چیز دیگری ولو نامتجانس مقایسه کند
فساد مالی هم مردم را ناامید تر از مردم هیروشیما میکنه متاسفانه....
واى واى
دروغ گویی، ریاکاری و کوچه چپ زنی برخی مسئولان کشور چطور؟ فساد مالی و دزدی بیت المال و بی کفایتی انها چطور میشه بگی از چی خطر ناک تره؟؟؟ چرا به توصه های خودتان جهت ماندن درخانه و شوهرداری عمل نمیکنی بانوی چندم، که اینقدر رو اعصاب نری.
یعنی واسه نابودی غرب نیاز به بمب اتم نداریم فقط کافیست آن ها را در گمراهی شان رها کنیم و هی آنان را در سازمان ملل و ای بی سی نیوز و نیوزویک موعظه و ارشاد نکنیم!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
آفرین
دقیقا همینه
نامبرده نظری در مورد اختلاس ندارد؟ یا اختلاس باعث اصلا انقراض نسل بشر نمیشود؟ یا نامبرده ذهنشان فقط مشغول یک چیز خاص است؟
اختلاس چطور? کار خلق الله را دست آدم نااهل سپردن چطور?
و تلاش برای تسری اندیشه ناپخته خود به دیگران، از هر دوی آنها خطرناکتر.
ابت خانم چه شغلي در ايران دارند؟؟؟؟با چه اجازه اي حرف ميزنند
در قوانين حذب الهي زن تو خونه تو پستو
شما که حداقل به این موضوع اشاره می کنید در انتخاب لااقل مدیران ارشادتان دقت کنید.
درمورد فساد مالی بخصوص اگر پشت بندش یه فنجون چای باشه احیانا نظری ندارید ؟!
فساد و رانت و اختلاس کمر ملت و دین و مذهب و اخلاق را با هم شکست شما از چی حرف میزنی
واقعا تعجب اور و شگفت انگیزه. این خانوم به اندازه تمام همسران روسای جمهور قبلی صحبت میکنه که عمدتا هیچ مبنای غلمی و منطقی هم ندارد. کسی نیست جلوی ایشان را بگیره؟دیگه واقعا داره مردم رو خسته میکنه
خلايق هر چه لايق
دو کلمه هم از بانوی اول!
از موقوفه گوهر شاد چه خبر
چقدر این نوع تفکر طرفدار داره ....
حاج خانم حجاب اجباری را رها کن بچسب به اختلاس سه میلیارد دلاری و عدم رسیدگی به آن
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
زبونتو گاز بگیر اینها خط قرمز هست چه معنی داره در مورد اختلاس حرف بزنه. اگه قرار بود حرف بزنه همون اولش تا به این مبلغ نرسیده بود حرف میزد. و البته اینها با عالام بالا ارتباط دارند و من و شما نباید براشون تکلیف بزاریم.
خانم مکرون همسر رییس جمهور فراسه جواب نامه خانم جمیله راداد؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست