بازدید 2569

تظاهرات حمایت ازفلسطین در انگلیس، فرانسه، دانمارک

هزاران نفر از معترضان حامی فلسطین امروز در انگلیس، فرانسه و دانمارک در محکومیت جنگ و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه تظاهرات مردمی برگزار کردند.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 09 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از «آی تی وی»، هزاران نفر از معترضان حامی فلسطین در حالی که امروز شنبه از منطقه «بانک» تا «وست مینستر» (میدان پارلمان انگلیس) راهپیمایی کردند، خواستار برقراری آتش بس در نوار غزه شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، راهپیمایی امروز از «تقاطع بانک» (Bank Junction) آغاز شده و تا ساعاتی دیگر به «وست مینستر» می رسد؛ این راهپیمایی حمایت از فلسطین مسیری را دنبال می کند که از کلیسای جامع «سنت پل» و «سامِرست هَوس» (Somerset House) می گذرد.

وبگاه کارزار همبستگی با فلسطین در این خصوص اعلام کرد: به ما در خیابان‌ های لندن برای راهپیمایی ملی مان برای فلسطین در روز شنبه ۹ دسامبر بپیوندید تا خواستار آتش‌ بس کامل و پایان دادن به جنگ در غزه شویم.

این در حالیست که انگلیس دیروز تصمیم گرفت به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که خواستار آتش‌ بس فوری بشردوستانه در غزه بود رأی ممتنع بدهد.

از سوی دیگر و در خبری مرتبط، الجزیره نیز از برگزاری تظاهرات مردمی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در لندن، پاریس و شهر آرهوس در دانماک در محکومیت جنگ و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد.

تظاهرکنندگان خواستار توقف فوری جنگ در غزه شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست