بازدید 2243

گردهمایی حامیان مردم فلسطین در ژنو برگزار شد

حامیان مردم فلسطین جمعه در بحبوحه تشدید حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در ژنو تجمع کردند تا همبستگی خود را با مردم مظلوم این کشور نشان دهند.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳ 21 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، حاضران در این گردهمایی با حمل پرچم‌های فلسطین شعارهایی مانند «آزادی برای فلسطین» سر دادند و اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

حامیان مردم فلسطین در این گردهمایی پلاکاردهایی با خود حمل می‌کردند که بر روی آنها پیام‌هایی با مضمون درخواست از سازمان ملل برای انجام اقدامات فوری در جلوگیری از اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه نقش بسته بود.

از دیگر پیام‌های روی این پلاکاردها می‌توان به «این جنگ نیست، نسل‌کشی است» و «فلسطین را آزاد کن»، اشاره کرد.

بسیاری از حاضران در این گردهمایی از چفیه استفاده کردند که نماد مقاومت مردم فلسطین محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده به بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه روی آورده است.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست