بازدید 2244

سلاح ورزی دوباره نامزد اتاق بازرگانی شد

یک عضو اتاق بازرگانی گفت: حسین سلاح ورزی دوباره برای ریاست اتاق ایران ثبت نام کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ 05 December 2023

 به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: روز گذشته هیئت رئیسه اتاق بازرگانی در نامه‌ای به وزیر صمت، 4 عضو انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران را معرفی کردند وخواستار معرفی نماینده دولت در این انجمن شدند؛ این در حالی است که برخی اعضای اتاق بازرگانی این اقدام را غیرقانونی می‌دانند که با هدف اخلال در روند برگزاری انتخابات ریاست اتاق ایران انجام شده است.

طبق اعلام حسین میرمحمد صادقی، رئیس انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق ایران، قرار است انتخابات رئیس اتاق ایران در روز نخست بهمن ماه انجام می‌شود و مهلت ثبت‌نام برای داوطلبان نیز در روز گذشته یعنی 13 آذرماه به اتمام رسیده است. با این حال از روز گذشته هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی با طرح این ادعا که اعضای انجمن نظارت بر انتخابات تغییر کرده‌اند، به دنبال تعویق انتخابات و فراخوان مجدد هستند.

سید حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی ایران در رابطه‌ با تغییر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران گفت: به‌هیچ‌وجه این مسئله قانونی نیست و وزیر صمت نیز به عنوان رئیس شورایعالی نظارت بر انتخابات، این پیشنهاد را نپذیرفته است؛ چراکه برای هر انتخاباتی یک انجمن نظارت بر آن تشکیل می‌شود؛ در حال حاضر به دلیل مشکل ایجاد شده در انتخاب رئیس اتاق بازرگانی و ناتمام‌ماندن انتخابات، همچنان وظیفه تکمیل انتخابات اتاق بازرگانی بر عهده انجمن نظارت بر انتخابات تشکیل شده در گذشته است.

به گفته این عضو اتاق بازرگانی، سلاح‌ورزی علاوه بر اینکه طبق اطلاعیه قبلی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران برای نامزدی ریاست ثبت‌نام کرده است به طور همزمان تغییر انجمن فعلی را هم پیگیری می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست